22 juli 2019 om 00:00
iBOOD

Siemens Witgoed

Product expert aanwezig

Siemens Witgoed
Wat was was voor was was was ?

Wij hebben daadwerkelijk geen idee maar wat we wel weten, is dat je was stralend schoon zal zijn. Althans, als je het met één van deze Siemens wasmachines ehm… wast.

Ze staan bol van de speciale functies zoals wifi, beladingssensor, trommelverlichting, en noem maar op.

Dat wast pas schoon! Genoeg ‘was’ gezegd nu. :)

De Siemens-Expert is maandag gedurende de dag op het forum aanwezig om al jullie vragen te beantwoorden.

22 juli 2019 om 08:59
fleur153 Gebruiker

*snap*
Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

22 juli 2019 om 09:12
DKN86 Gebruiker

Welke en waar?

Beantwoorden

22 juli 2019 om 16:57
ducati916sp Gebruiker

Wordt het oude toestel meegenomen?

Beantwoorden

22 juli 2019 om 17:02
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag ducati916sp,

Dit is mogelijk. Klik hier voor alle informatie over het leveren van witgoed en het meenemen van het oude toestel.

Beantwoorden

22 juli 2019 om 20:09
Senna007 Gebruiker

Waar bevind zich het serienummer van deze machine ik heb hem vandaag binnen gekregen van iBood en wil hem registreren voor de aktie (5 jaar garantie) maar wat ik ook invul de site van SIEMENS geeft een fout het serienummer is onjuist

Beantwoorden

22 juli 2019 om 20:31
Senna007 Gebruiker

Het is al opgelost het serienummer stond aan de binnenkant van de deur, en omdat de machine draaide kon ik dat niet zien, ik heb nu gratis 5 jaar garantie en dat is geweldig Groeten, Ruud

Beantwoorden

22 juli 2019 om 20:50
Moderator Paul Moderator

Goed om te zien dat je het gevonden hebt, Veel plezier van de machine!

Beantwoorden

23 juli 2019 om 07:57
Jeroen287 Gebruiker

Neemt deze 285 minuten per wasbeurt in beslag?

Beantwoorden

23 juli 2019 om 09:32
Moderator Bas iBOOD Moderator

Deze 285 minuten zijn bij wassen op de eco modus. De programmaduur is beduidend korter bij het normale Katoen-programma.

Voor de WMH6Y841NL (iQ800) vind je de verschillende wastijden hier (tabblad: ‘Bijblad bij gebruiksaanwijzing en installatievoorschrift’).

Voor de WM16WH67NL (iQ700) vind je de verschillende wastijden hier (tabblad: ‘Verbruikswaarden’).

Beantwoorden

24 juli 2019 om 10:48
Joop61 Gebruiker

*snap*
Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product. Wij bieden vandaag de WM16WH67NL aan.

Beantwoorden

24 juli 2019 om 20:49
rutgerfr Gebruiker

Komen deze wasmachines ook in aanmerking voor de 5 jaar extra garantie van Siemens?

Beantwoorden

25 juli 2019 om 08:37
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hi rutgerfr,

Heb je voor mij wellicht een linkje naar deze actie? Ik heb enkel deze actie teruggevonden. Deze is enkel geldig als je in één keer vier Siemens inbouwapparaten aanschaft bij dezelfde Nederlandse leverancier. De andere voorwaarden staan op de website van Siemens.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.