25 juni 2019 om 00:01
iBOOD

Rowenta Ventilators

Rowenta Ventilators
Hot, hot, hot

...dat is het nu al. En dan is de zomer nog niet eens begonnen! Haal dus snel een van deze fijne ventilators in huis. Dan hoef jij straks geen peentjes te zweten. Want je weet het: als het echt heet is, zijn alle ventilators uitverkocht en dan ben je te laat.

25 juni 2019 om 06:57
JDMarvel Gebruiker

Geluidsniveau 58 dB zegt mij niet zoveel, is dat stil?

Beantwoorden

25 juni 2019 om 07:36
gekos Gebruiker

Nee, dat staat gelijk aan her geluid v 2 mensen die een gesprek hebben, of het geluid van een elekt tandenborstel of het geluid v je wasmachine /-droger.  Ofwel die geluiden wil je niet in je slaspkamer wanneer je probeert te slapen. Dit manco hebben de meeste ventilatoren/airco’s. Een stillere ventilator (tot 45dB) kost minimaal het drievoudige.

Beantwoorden

25 juni 2019 om 08:34
jpds Gebruiker

Als ik bij cool blue kijk zie ik er daar staan van dyson die ook zoveel lawaai maken en die 4 a 500 kosten, ik denk dat het een goede prijs is voor deze ventilator en heb er eentje horen draaien bij een reviewer en geluid kwam zeker niet boven zijn uitleg dus ik denk dat dit goed meevalt. Ik ga er mij snel 2 bestellen.

Beantwoorden

25 juni 2019 om 09:04
Moderator Jim Moderator

Hi JDMarvel!

Ik raad je aan om vooral op andere sites even te vergelijken hoeveel DB er bij de verschillende producten staat. Bij voorkeur iets wat je reeds in huis hebt! Dat geeft in jouw geval de beste vergelijking.

Groetjes!

Jim

Beantwoorden

25 juni 2019 om 10:03
Susantigoon Gebruiker

Misschien moest je maar eens wachten tot de Honeywell HYF260E4 Quietset Torenventilator hier toevallig een keer langs komt, je weet maar nooit.

Die produceert slechts 48 dB en zal hier niet veel meer hoeven kosten dan een euro of 70 à 80…

Beantwoorden

25 juni 2019 om 11:22
fgeer Gebruiker

Die was een paar dagen geleden op ibood!!

Beantwoorden

25 juni 2019 om 10:23
Patje71 Gebruiker

Heb er zo eentje op mijn kamer en is zeer goed, van dat beetje geluid heb ik echt geen last. Een echte aanrader

Beantwoorden

25 juni 2019 om 10:26
jpds Gebruiker

Welke Rowenta of Honeywell

Beantwoorden

27 juni 2019 om 08:41
Patje71 Gebruiker

Rowenta

Beantwoorden

30 juni 2019 om 08:11
jpds Gebruiker

Oke bedankt

Beantwoorden

26 juni 2019 om 00:16
PhuongB Gebruiker

Wat is de levertijd?

Beantwoorden

26 juni 2019 om 01:37
Moderator Paul Moderator

De verwachte verzenddatum vind je onder het kopje Verzendinformatie.

Beantwoorden

30 juni 2019 om 14:28
Trust_me Gebruiker

Kom soms langer duren dan het aangegeven tijd.

Beantwoorden

26 juni 2019 om 02:38
d.tijsen Gebruiker

Hoe laat is dat meisje op de bank vrij van werk?

Beantwoorden

26 juni 2019 om 07:48
Moderator Jim Moderator
26 juni 2019 om 10:15
ReiBood Gebruiker

Whoehaaaaa Jim………FUNNNNN

Beantwoorden

27 juni 2019 om 00:36
michaelvanoycke Gebruiker

Vorige keer de VU4110F0 hier gekocht. Initieel dacht ik damn das toch wel luid om te kunnen slapen maar na één nachtje was ik het gewoon. Stand twee is stiller dan stand één omdat er een lichte piep is als de as trager draait. Hij ventileert ook gewoon naar mijn gevoel een pak beter dan zo een langwerpige stille Honeywell. Hij maakt ook veel minder storend geluid dan mijn véél te dure Dyson die ik na een aantal slapeloze nachten naar de woonkamer heb verplaatst. Dat is by far mijn grootste miskoop ooit want die was ruim 10 x zo duur als deze Rowenta en ventileer dan ook nog eens slechter. Prijs/kwaliteit ga je in mijn ogen niet beter vinden want de klassieke dozenschuivers vragen 25 à 30€ voor onbekende merken met waardeloze bladen die nauwelijks wind maken.

Beantwoorden

29 juni 2019 om 07:04
Delhaize666 Gebruiker

Wanneer wordt deze verzonden, bij de verzending staat 28/06, maar dit was gisteren en de verkoop loopt tot morgen.

Beantwoorden

29 juni 2019 om 22:56
Moderator Paul Moderator

Het is inderdaad niet mogelijk om een bestelling in het verleden te verzenden. Ik verwacht dat de ventilator aanstaande dinsdag verzonden kan worden.

Beantwoorden

30 juni 2019 om 08:24
jpds Gebruiker

Zal beetje afhangen van drukte bij post.nl zeker. Ik heb er twee besteld en deze zijn gisteren (zaterdag rond 13:30) geleverd. Ik verwachte nog pakje van post.nl wat veel kleiner was en dit werd verschoven naar maandag, is iets waar je beetje geluk moet bij hebben. Heb ooit eens iets op zelfde moment besteld met vriend, en mijn pakje kwam maar twee dagen later toe.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.