14 juni 2019 om 00:00
iBOOD

Mous iPhone Cases

Mous iPhone Cases
Best mogelijke bescherming

Met de gloednieuwe en bijzonder capabele iPhone-hoesjes van Mous voorzie je je telefoon niet alleen van een mooi jasje, maar ook de best mogelijke bescherming. Of hij nu een metershoge val maakt of iemand er per ongeluk op gaat zitten, met Mous Limitless is je iPhone veilig.

De AiroShock-technologie zorgt ervoor dat de impact van elke val wordt gereduceerd tot werkelijk niets. Dankzij de ietwat uitstekende bovenrand van het hoesje is je scherm daarnaast ook veilig: geen gebroken display dus na een enkele val.

Het enthousiasme voor dit product is zelfs zo groot dat het één van de meest succesvolle IndieGoGo-campagnes ooit is. En nu kun je ze direct en gemakkelijk bemachtigen, hier bij iBOOD!

14 juni 2019 om 00:46
hanzepans Gebruiker

Dat is echt een goeie deal! Ik heb al langer een Mous Limitless 2 iPhone case, echt een van de beste cases die ik ooit had. Heeft al heel wat schade kunnen voorkomen. Ik heb er ook een speciale magneet voor op mn dashboard bij die samenwerkt met de kleine magneetjes die in hoes verwerkt zitten, best handig.

Beantwoorden

14 juni 2019 om 06:30
arne_vn Gebruiker

O hun site staat dat deze worden geleverd inclusief screenprotector: is dat bij deze aanbieding ook het geval?

Beantwoorden

14 juni 2019 om 07:17
mdrongelen Gebruiker

Die screenprotectors zijn ook echt goed ookal lijkt het simpel plastic.

Als ik deze los kan bestellen zou ik t gelijk doen. Is dit een optie iBOOD?

Beantwoorden

14 juni 2019 om 07:43
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen arne_vn,

Er zitten geen screenprotectors bij.

@mdrongelen, deze keer is het helaas niet mogelijk losse screenprotectors te bestellen. Je kunt wel altijd de inkopers tippen en wie weet komen die ook een keer voorbij.

Beantwoorden

14 juni 2019 om 10:09
mdrongelen Gebruiker

Deze keer? Vorige keer ook niet oh

Beantwoorden

14 juni 2019 om 07:15
pietertie Gebruiker

Hier nog een tevreden gebruiker van deze hoesjes. Draadloos opladen gaat prima! Hoesje zit goed strak om mijn telefoon. En deze prijs is echt goed!

Helaas zie ik de vent mount niet ????. Die ben ik toen vergeten mee te bestellen.

Beantwoorden

14 juni 2019 om 07:46
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen pietertie,

Dit zit er deze keer helaas niet bij. Je kunt wel altijd de inkopers tippen en wie weet komt die ook weer een keer voorbij. Voor het tip iBOOD forum klik hier.

Beantwoorden

14 juni 2019 om 10:07
Nemrah Gebruiker

Als ik een hoesje wil bestellen voor de iphone 6 kan ik die niet selecteren. Of zijn de hoesje universeel voor iphone 6 7 8?

Beantwoorden

14 juni 2019 om 10:41
Moderator Bas iBOOD Moderator

Je kunt dan inderdaad kiezen voor de optie ‘iPhone 6s/6/7/8′.

Beantwoorden

16 juni 2019 om 23:20
krankieboel Gebruiker

vorige maand zelf zo’n hoesje aangeschaft: al meermaals accidenteel harde impact moeten laten ondergaan en de iPhone doet het nog prima. ook de screen protector erbij lijkt van titanium. zeer tevreden en zéér goeie prijs van ibood te pakken gekregen!

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.