25 mei 2019 om 00:00
iBOOD

Philips

Philips
Gadgets voor in huis

Van strijkijzers en scheerapparaten tot elektrische tandenborstels en espressomachines. Philips maakt het allemaal en doet dat ook nog eens verdraaid goed. Welk hulpje haal jij vandaag in huis?

SIZE

LET OP! Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

25 mei 2019 om 08:10
jvdweijden Gebruiker

Iemand ervaring met de Espressomachine HD8830?

Wordt de melk automatisch toegevoegd of is dit een handmatige actie? En kan hier ook latte macchiato mee gemaakt worden?

Beantwoorden

25 mei 2019 om 08:36
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen jvdweijden,

In de specificaties wordt aangegeven dat je er Espresso, Cappuccino, koffie, heet water en melkschuim mee kunt maken. De melk wordt afhankelijk van je keuze automatisch toegevoegd.

Solliciteer!

Beantwoorden

25 mei 2019 om 10:06
rupke79 Gebruiker

Heb deze drie weken geleden hier ook gekocht. Prima apparaat voor dat geld.  Melk moet je in het losse reservoir doen, welke je dan wel eventueel in de koelkast los kunt bewaren. Ik gebruik deze niet en doe de slang rechtstreeks in een melkpak. Enige minpunt is dat je de slang steeds even moet schoonspoelen. Melkopschuimen is goed maar maakt wel redelijk wat lawaai. Al met al vind ik het een prima apparaat voor niet al teveel geld. (Je moet deze ook niet gaan vergelijken met een versie van meer dan 500.-)

Beantwoorden

25 mei 2019 om 09:19
Shanti72 Gebruiker

Laatst een Philips baardtrimmer besteld uit de flash sales. Dit bleek toen ik de verpakking wilde  openen een retour product te zijn. Doos was al geopend geweest en een onderdeel (oplaadsnoer) bleek te ontbreken. Oftewel IBOOD NEEMT HYGIENISCHE PRODUCTEN RETOUR EN VERKOOPT ZE DAN WEER en dan ook nog voor de oude aanbiedingsprijs. Slechte zaak!  Klantenservice reageert lauwtjes: ik kan het product terugsturen maar er wordt met geen woord gerept over het feit dat Ibood een hygiënisch product na retour weer te koop aanbiedt.

Beantwoorden

25 mei 2019 om 09:22
Ley.on Gebruiker

mooi man, ik wilde net die tandenborstel bestellen… :S

Beantwoorden

25 mei 2019 om 11:48
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Shantie72,

Dat is natuurlijk niet de bedoeling en dit zal ook zeker niet bewust gedaan zijn door iBOOD. Ik ga je bericht even doorgeven aan de klantenservice en die zullen hierover dan nog contact met je opnemen. Excuses voor het ongemak!

Beantwoorden

28 mei 2019 om 17:29
jvdsanden Gebruiker

Dit is niet hetzelfde zit geen groomer bij. Kosten bijna 30 euro.

Beantwoorden

25 mei 2019 om 09:29
milanpeeters Gebruiker

Ik heb Philips PerfectCare Expert Plus Stoomgenerator besteld. krijg ik nu ook het aankoopbewijs toegestuurd voor het bestellen van de gratis strijkplank? (net als tijdens de ibood aanbieding een paar dagen geleden)?

Beantwoorden

25 mei 2019 om 10:19
Moderator Jelle Moderator

Goedemorgen Milan,

Ik zal even gaan checken of er nog gratis strijkplanken beschikbaar zijn.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

25 mei 2019 om 10:22
milanpeeters Gebruiker

Gratis strijkplank loopt via Philips en je kan aanvragen tot half juni staat er op hun site. Je hebt wel een aankoop bewijs nodig waar is het type nummer op staat

Beantwoorden

25 mei 2019 om 10:32
milanpeeters Gebruiker

Kijk aub even wat jullie de 21e verstuurd hebben bij aankoop van dit product

Beantwoorden

25 mei 2019 om 13:31
pidejo71 Gebruiker

Hallo Jelle,

Heb je al een antwoord. Ik ben ook benieuwd.

Anders is hij ca 20 euro te duur, als je de gratis strijkplank hierbij optelt.

Mvg Patrick

Beantwoorden

25 mei 2019 om 13:40
Moderator Jelle Moderator

Met dank aan Milan bij deze de link waarop je de gratis strijkplank kan registreren:

https://www.philips.nl/c-w/acties/VJ19-garment-care-gratis-strijkplank.html

Groet,

Jelle

Beantwoorden

25 mei 2019 om 15:42
milanpeeters Gebruiker

Hallo Jelle, kan je dan het aankoopbewijs mailen? Dat is namelijk nodig bij de aanmelding!

Beantwoorden

25 mei 2019 om 23:11
Moderator Niek Moderator

Goedenavond milanpeeters,

Je factuur wordt beschikbaar in je account zodra je bestelling verstuurd is. Daar kun je hem dan downloaden.

Beantwoorden

26 mei 2019 om 08:09
AmeelKoen Gebruiker

Dag Jelle,

Ik merk wel dat de actie enkel geldt voor aankopen door consumenten in Nederland.

Beantwoorden

26 mei 2019 om 12:18
milanpeeters Gebruiker

goedemorgen.

graag een check/bevestiging dat het type nummer daar ook op vermeld staat.

Van de philips site:

Zorg ervoor dat alle informatie duidelijk zichtbaar is op het aankoopbewijs dat u gaat uploaden. De volgende gegevens moeten duidelijk zichtbaar zijn op het aankoopbewijs:

Aankoopdatum
Modelnummer
Aankoopbedrag

Beantwoorden

26 mei 2019 om 17:02
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag milanpeeters,

Al die gegevens staan ook op de factuur vermeld.

Beantwoorden

26 mei 2019 om 21:15
Moderator Paul Moderator

Hallo Koen,

De strijkplank actie loopt alleen bij Philips Nederland, en is inderdaad alleen van toepassing voor de Nederlandse iBOODers. Philips België heeft weer acties die niet in Nederland lopen.

Beantwoorden

26 mei 2019 om 13:15
MaxDV Gebruiker

Beste iBood, zijn al deze elektrische apparaten voorzien van een Europese stekker?

Beantwoorden

26 mei 2019 om 13:29
Moderator Jim Moderator

Hi MaxDV,

Alle apparaten zijn voorzien van een Europese stekker, tenzij duidelijk anders aangegeven in de deal :-)

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.