24 mei 2019 om 00:01
iBOOD

Mio Dashcams

Mio Dashcams
Blik op de weg

Wil je je reis in de auto opnemen? Dat is tegenwoordig een fluitje van een cent, met de dashcams van Mio. Zo kun je je hele reis terugzien, iets wat top is als je mooie landschappen doorkruist en het is helemaal top als je in een ongeluk terecht komt. Ze zijn ook ideaal voor op vakantie.

Daarom dus: een dashcam. Uiteraard van Mio.

24 mei 2019 om 08:22
Katherina Gebruiker

Welke van deze dashcams nemen op als je auto geparkeerd is? (Als je auto bijvoorbeeld word geraakt) En dan zonder de smart box.

Of hebben ze allemaal geen accu?

Beantwoorden

24 mei 2019 om 08:30
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Katherina,

Ze hebben allemaal een smartbox nodig, want ze hebben inderdaad geen accu.

Solliciteer!

Beantwoorden

24 mei 2019 om 16:01
ElroyW Gebruiker

Dus ook de Mio MiVue C335 beschikt over een parkeerstand icm een mio smartbox?

Beantwoorden

24 mei 2019 om 08:39
darkxt Gebruiker

Welke van deze cameras is ook geschikt voor in het donker?

Beantwoorden

24 mei 2019 om 08:50
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen darkxt,

Ze kunnen allemaal in het donker filmen, maar de duurdere modellen zullen betere prestaties hebben in het donker.

Beantwoorden

24 mei 2019 om 10:41
hjwstruver Gebruiker

Goedemorgen Niek,

Hoelang is de stroomkabel van het toestel? En, indien te kort, is er een extra langer exemplaar bij te bestellen?

Groetjes

Henk

Beantwoorden

24 mei 2019 om 10:46
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen hjwstruver,

Van welk model wil je dit specifiek weten of van allemaal?

Beantwoorden

24 mei 2019 om 11:19
hjwstruver Gebruiker

De Mio 786

Beantwoorden

24 mei 2019 om 11:23
Moderator Niek Moderator

De standaard lengte van de stroomkabels van deze toestellen is 3,5 meter.

Beantwoorden

24 mei 2019 om 11:31
Boat Gebruiker

Heeft al de producten en stroomkabel nodig?

Beantwoorden

24 mei 2019 om 11:40
Moderator Bas iBOOD Moderator

Ja, ze hebben allemaal een stroomkabel nodig.

Normaal gesproken sluit je hem aan op de sigarettenaansteker. Mio verkoopt echter ook een Smartbox. Hiermee kunnen de kabels nog netter worden weggewerkt, de Smartbox sluit je aan in de zekeringkast van de auto.

Beantwoorden

24 mei 2019 om 12:12
Rebelgium Gebruiker

Is er dan geen kleine batterij in de dashcams zo dat je ze kan opladen? Of moeten ze continu aan de stroomkabel hangen? (Zonder smartbox)

Beantwoorden

24 mei 2019 om 13:43

Er zit een kleine batterij in, maar die gaat maar ongeveer 10 minuten mee. Hij dient dus continu aangesloten te zijn aan de stroomkabel/Smartbox.

Beantwoorden

24 mei 2019 om 17:30
paulwillems Gebruiker

Leuk een sigarettenaansteker. Maar nieuwe auto’s hebben nagenoeg geen standaard sigarettenaansteker meer. Hoe kan ik deze dan wel aansluiten? Op de USB aansluiting?

Beantwoorden

24 mei 2019 om 23:06
Moderator Paul Moderator

Via USB inderdaad.

Beantwoorden

24 mei 2019 om 15:19
Edincer Gebruiker

Wat is het verschil tussen Mio MiVue 786 en j60 MiVue J60?

Volgens mij hebben allebei wifi en beeldkwaliteit 1080P 30fps

Beantwoorden

24 mei 2019 om 15:38

Het verschil zit hem o.a. in het touchscreen en de optische sensor van Sony in de 786 en het verschil in kijkhoek (140 vs 150 graden).

Beantwoorden

24 mei 2019 om 15:49
Edincer Gebruiker

Bedankt voor je snelle reactie Bas!

Het wordt wel 7-reeks, maar nu zit ik te twijfelen tussen 786 en 751.

Ik weet niet of ik ooit de wifi zal gebruiken en/of nodig heb en las ook wat slechte reviews over wifi connectie. 751 heeft zo te zien wel een betere camera..

Beantwoorden

24 mei 2019 om 16:20

De 786 zal het beste beeld geven. Dit model gebruikt een Sony Exmor sensor. Deze sensor helpt om details beter te tonen en beelden te produceren met meer contrast, rijke kleuren en minder geluid, ook zeker in omstandigheden waar er minder licht is.

Beantwoorden

24 mei 2019 om 22:27
QuerulouS Gebruiker

Dat WiFi gebeuren, nou vergeet het maar. Ik heb een mio van de vorige actie. Ik wilde een opname via WiFi op me telefoon kopieëren… Ik ben nog sneller om het sd kaartje eruit te halen en naar me pc te stappen om het handmatig over te zetten en dan weer terug in de mio te proppen. En je bent nog steeds sneller als je het nog een keer zou moeten uitvoeren omdat je een verkeerd filmpje hebt gekopieerd op je pc. Dus maw, WiFi is kansloos op dat ding… maar je kan wel live gaan om te connecten met fb ofzo.. jeeejjj !

Beantwoorden

25 mei 2019 om 00:17
Eric-Hartman Gebruiker

De 751 heeft toch een hogere resolutie met quad beeld, dit zou dan toch beter beeld moeten geven dan de 786??

Beantwoorden

25 mei 2019 om 02:54
SjonnieK Gebruiker

Meer pixels betekent niet perse beter beeld… in slecht licht betekent meer pixels meer ruis.. dus ja: meer pixels kan beter zijn maar hoeft niet.

Beantwoorden

24 mei 2019 om 23:28
Koos35 Gebruiker

Verzenddatum 4 juni, dat is over twee weken…

Beantwoorden

24 mei 2019 om 23:47
Moderator Paul Moderator

De dashcams moeten na afloop van de flashsale nog vanuit de leverancier naar iBOOD verstuurd worden, waardoor de verzending naar de klanten iets langer op zich laat wachten: 6 à 7 werkdagen.

Beantwoorden

26 mei 2019 om 08:26
J-L Gebruiker

Ja, godnondeju! Ik ben van plan om komende woensdag al een ongeluk te krijgen. Dan is 2 weken te laat!!

*hey azijnzeikert. #doeslief

Beantwoorden

25 mei 2019 om 10:57
W.J.70 Gebruiker

Neemt de dashcam beelden op, nadat de SD kaart vol is, door middel van een loop? Of moet je zelf de kaart formatteren?

Beantwoorden

25 mei 2019 om 11:42
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen W.J.70,

Je kunt zelf instellen of hij over de oude beelden heen mag schrijven. Wanneer je dit uit zet dan zul je hem zelf moeten formatteren. Er zit ook een gebeurtenissen instelling op die bijvoorbeeld een aanrijding vastlegt. Deze beelden worden niet overschreven.

Beantwoorden

25 mei 2019 om 11:20
dbrouwers Gebruiker

Jullie betaalsysteem ligt er uit volgens mij.

Beantwoorden

25 mei 2019 om 11:22
Moderator Jelle Moderator

Goedemorgen dbrouwers.

Welke manier probeer je om te betalen?

Probeer eens een andere betaalmogelijkheid of anders even een keer uit en weer in te loggen.

Let me know of het werkt.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

25 mei 2019 om 12:04
dbrouwers Gebruiker

Ik heb 1 click net Paypal en die komt terug met een fout en de vraag andere betaalmethode te proberen.

Dan probeer ik Bancontact en die brengt me naar de ogone pagina zonder kaart informatie en dus ook fail.

Beantwoorden

25 mei 2019 om 12:20

En na het uit en inloggen?

Groet,

Jelle

Beantwoorden

25 mei 2019 om 18:28
dbrouwers Gebruiker

Nee nog steeds niet. Ik zie dat er nog een Belgische gebruiker problemen heeft.

Beantwoorden

26 mei 2019 om 11:03
FrancoisH Gebruiker

Even andere browser gebruiken!

Beantwoorden

25 mei 2019 om 12:23
Radiotechnieman Gebruiker

Is de A30 compatible met de J60?

Beantwoorden

25 mei 2019 om 13:31

Goedemiddag Radiotechnieman,

Hoe bedoel je compatible? Het zijn 2 losstaande apparaten.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

25 mei 2019 om 14:31

De A30 is dus stand alone?

op de site staat een compatibiliteit lijstje

Wordt niet bestuurd vanuit de front camera dus?

Omdat er ook een y kabel bij zit om op de front camera aan te sluiten.

Beantwoorden

25 mei 2019 om 15:16

Op de site van Amazon is 1 van de reacties dat ze hem terug gestuurd hebben omdat er een front camera aanwezig moet zijn.

De J60 zou daar gewoon compatible mee moeten zijn.

MiVue™ C380 Dual / MiVue™ C500 Series / MiVue™ 7 Series (behalve de MiVue™ 731 / MiVue™ 733 WIFI) / MiVue™ J85

Groet,

Jelle

Beantwoorden

25 mei 2019 om 17:40

J60 dus niet.

Beantwoorden

25 mei 2019 om 19:19

Jawel. De Mio is compatible met alle 7 series behalve de MiVue™ 731 / MiVue™ 733 WIFI) / MiVue™ J85

Groet,

Jelle

Beantwoorden

25 mei 2019 om 12:44
evarisli Gebruiker

Had graag de Mio MiVue 751 of 786 willen kopen maar zowel bij koelblauw als martkmedia :) zijn ze niet meer leverbaar. In andere woorden discontinued! Dat geeft me nou niet echt veel vertrouwen in het product. Wellicht is het een idee om met dashcams de volgende keer actueel, goed verkrijgbare producten iets af te prijzen en op Ibood te zetten dan producten die in de outlet worden verkocht.

Beantwoorden

25 mei 2019 om 13:14
Moderator Jim Moderator

Hi Evarisli!

Dank voor je input! Uiteraard biedt iBOOD regelmatig producten aan die volop worden verkocht door andere aanbieders, echter leven we in een wereld waar bepaalde producten die niet het nieuwste model zijn niet direct onbruikbaar zijn! Er zullen vast ook nieuwere modellen beschikbaar zijn, maar dat betekent niet automatisch dat ze slechter zijn. iBOOD probeert een goede mix te vinden tussen de beste producten voor de beste prijs. Beste betekent in dit geval niet altijd de nieuwste!

Groetjes,
Jim

Beantwoorden

25 mei 2019 om 14:09
schutje Gebruiker

Wat een gezeur toch altijd. Gewoon nog te koop bij die bolle dot com voor 159 euries.

Beantwoorden

25 mei 2019 om 15:28
Rebelgium Gebruiker

Betalen lukt niet met bancontact.

Payment confirmation

Order reference :

Total charge :

Beneficiary :

An error has occurred; please try again later. If you are the owner or the integrator of this website, please log into the back office to see the details of the error.

Beantwoorden

25 mei 2019 om 20:18
dbrouwers Gebruiker

Zelfde probleem hier

Beantwoorden

25 mei 2019 om 20:35
Moderator Kris Moderator

Beste Rebelgium en dbrouwers,

jammer te horen dat jullie problemen ondervinden met de bancontact. Hebben jullie deze foutmelding in de iBOOD app, of als jullie via de browser naar Ogone gaan? Het kan soms helpen om eens te testen met een andere browser (IE als je FF gebruikt had). Koekjes verwijderen en cache ledigen helpt soms ook.

Indien beiden geen soelaas bieden, kan je misschien proberen via een alternatieve betalingswijze (bv paypal of CC als je één van beiden hebt).

Hopelijk helpt dit jullie verder!

Mod Kris

Beantwoorden

25 mei 2019 om 22:35
dbrouwers Gebruiker

Kris

Ik denk niet dat iemand anders dit had vol gehouden, ik heb dus de hele dag pogingen gedaan zonder succes.

Met app, zonder app op een tablet, op telefoon, op computer… via PayPal en bancontact en niks werkte.

Uiteindelijk heb ik visa gebruikt, dit werkt wel.

Beantwoorden

25 mei 2019 om 22:50
Moderator Kris Moderator

Dag dbrouwers,

bedankt voor je feedback! Fijn te horen dat het uiteindelijk wel gelukt is. Ogone (voor bancontact) had voorbije week nog al eens een probleem, maar van Paypal problemen hebben wij geen weet. Heb je daar toevallig nog de foutmelding van genoteerd?

Fijn weekend!

Mod Kris

Beantwoorden

25 mei 2019 om 21:44
congsangnguyen Gebruiker

Dag Kris,

Als je koopt via paypal hoeft je toch geen verzendkosten meer te betalen

(jullie hadden een tijdje een dergelijke actie: maak een paypal account aan en betaal geen verzendkosten).

Maar als je de betaling afrekent dmv. Paypal blijft er nog steeds verzendkosten. Hoe zit dit?

Groet, Piet

Beantwoorden

25 mei 2019 om 22:49
Moderator Kris Moderator

Dag congsangnguyen,

ik heb toen gebruik gemaakt van die actie, en als ik het mij goed herinner, was dat een éénmalige actie (vanuit PayPal georganiseerd).

Hou je mailbox in de gaten, wie weet komt er snel nog zo een actie voorbij?

Fijn weekend!

Mod Kris

Beantwoorden

26 mei 2019 om 07:11
congsangnguyen Gebruiker

Dag Kris,

Het was een eenmalige actie OM DAN  een PayPal account aan te maken.

Zodat dan VANAF dat moment ELKE aankoop bij Ibood MITS BETAALD ZOU WORDEN  MET PAYPAL geen verzendkosten zou zijn.

Dus hoe zit dit Ibood?

Beantwoorden

26 mei 2019 om 21:18
Moderator Paul Moderator

Dat heb je helaas verkeerd begrepen. Het was een tijdelijke actie en de gratis verzending was alleen binnen die periode. Het zou erg tof zijn om voortaan geen verzendkosten te betalen, maar dat zou te duur worden voor Paypal.

Beantwoorden

26 mei 2019 om 08:10
wim.vankut Gebruiker

Ik had eerder deze week de Mio MiVue 786 Dashcam met Wifi besteld. Nu zie ik dat jullie ook de rearcam A30 verkopen. Kan deze bij mijnn besteling bijgevoegd worden zonder dat ik  extra verzendkosten hoef te betalen?

Beantwoorden

26 mei 2019 om 10:19
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen wim.vankut,

Het is helaas niet mogelijk deals toe te voegen aan reeds geplaatste bestellingen. Je zou wel een nieuwe bestelling kunnen plaatsen met beide deals en daarna je eerdere bestelling kosteloos annuleren.

Beantwoorden

26 mei 2019 om 08:48
tonv24 Gebruiker

Goedemorgen,ik lees dat de A30 ook je blinde hoek verkleint,ik kan daar verder niks over vinden,als ik het goed begrijp zou de A30 in combinatie met de 786 een zicht achteruit geven in realtime zodat je hem echt als achteruitrijcamera kunt gebruiken.Of ben ik nu helemaal fout.Groet Ton

Beantwoorden

28 mei 2019 om 15:19
charliemaas Gebruiker

Ik heb de Mio MiVue 786 Dashcam met Wifi besteld. Welk type Micro SD kaart kan ik het beste erbij kopen?

Beantwoorden

29 mei 2019 om 00:25
Moderator Jim Moderator

Hi Charlie!

Een SD kaart tot 128 GB is voldoende om hem goed te laten werken. Neem hem niet te klein, want dan is hij zo vol ;-)

Groetjes!

Jim

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.