27 mei 2019 om 00:00
iBOOD

RCA Televisies

RCA Televisies
Voor elke kijker wat wils

Of je nu op zoek bent naar een joekel van een 4K Ultra HD TV of een klein toestel voor in de kinderkamer, RCA heeft de perfecte televisie voor jou. Van 32" tot twee keer zo groot, snuffel vooral even rond in deze Flash Sale.

27 mei 2019 om 06:50
SeenD Gebruiker

Da’s grappig om 00:05 toen ik die 3 reviews op bol zat te lezen was de tv daar nog 699. Ik denk dat hun systeem snel de prijs heeft overgenomen.

Beantwoorden

27 mei 2019 om 08:22
DKN86 Gebruiker

Slecht, dus ze kunnen de prijs ook maken maar naaien hun klanten? Mooi om te zien dat iBOOD dus een platform is die dit teweeg brengt!

Beantwoorden

27 mei 2019 om 09:33
vergeten12 Gebruiker

Een bedrijf die winst probeert te maken naait automa tisch zn klanten… okee, volgens mij woon je in een verkeerd land…

Daarnaast wordt het niet verkocht door bol.com maar door een partner.

Beantwoorden

27 mei 2019 om 17:00
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoewel de prijs op Bol.com is aangepast naar aanleiding van onze deal, hebben we besloten toch onze prijs verder te verlagen. We gunnen jullie tenslotte de allerscherpste prijs :-)

Beantwoorden

27 mei 2019 om 11:11
ipivo Gebruiker

Is die 65 inch versie geschikt om op te gamen. Ik heb een hekel aan inputlag. 5 ms lijkt aardig goed, maar is dit ook écht zo. Iemand die deze televisie al heeft?

Beantwoorden

27 mei 2019 om 11:28
mrdummy Gebruiker

RCA is zelf geen fabrikant. Het is kloonmerk dat gewoon op andere producten plakt. Dat kan de goedkopere merken zijn uit China, maar ook op Japanse merken zoals JVC, Toshiba en Mitsubishi.

Deze merk bestaat al zo lang, inderdaad. Ze plakken vroeger al op JVC video camera’s met eigen RCA logo.

Voor input lag is nodig dat je alle luxe functies uitzet. Kijk of TV een game mode heeft. Er zullen wel reviews zijn op Amazon site en elders.

Beantwoorden

27 mei 2019 om 18:39
Axel89 Gebruiker

De Reactietijd hier is geen inputlag volgens mij, en de betere game tv’s halen in gamemode een inputlag van 10-20ms. Maar wie weet heb je gelijk en is dit een tv die bizar goed is voor snelle shooters.

Beantwoorden

27 mei 2019 om 18:43
Axel89 Gebruiker

Even ter vergelijking. De samsung Qled die vandaag angeboden wordt heeft in gamemode een inputlag can 19-20 ms en een lg oled 13,5.

Check halverwege deze link voor een overzicht van 54 tv modellen en hun inputlag https://www.rtings.com/tv/tests/inputs/input-lag

Beantwoorden

28 mei 2019 om 03:54
esther2812 Gebruiker

Misschien stomme vraag maar kan ik op de 43 inch apps als videoland en netflix downloaden. Ik ken de ‘app store’ die genoemd wordt niet en als dit soort apps niet gedownload en gebruikt kunnen worden, heb ik er niets aan. Hoe is de beeldkwaliteit in vergelijking met een Samsung?

Beantwoorden

28 mei 2019 om 09:00
Moderator Jelle Moderator

Goedemorgen esther,

RCA’s smart modellen beschikken over een aangepaste Google Playstore en draait op Android. Verschillende apps als Videoland, Pathé thuis en YouTube kun je hier direct uit downloaden. Vanwege licenties zijn niet automatisch alle apps beschikbaar (Netflix is het beste voorbeeld).

Groet,

Jelle

Solliciteer!

Beantwoorden

28 mei 2019 om 22:01
Luudje Gebruiker

Dus dat betekent dat er geen Netflix geïnstalleerd kan worden???

Beantwoorden

29 mei 2019 om 09:58
Moderator Bas iBOOD Moderator

Dat is correct. Maar je kunt er natuurlijk wel voor kiezen een Chromecast aan de televisie te koppelen en gewoon te Netflixen via deze Chromecast :-)

Beantwoorden

29 mei 2019 om 16:54
esther2812 Gebruiker

thnx voor je reactie. Kun je ook iets zeggen over de kijkhoek? Kan hier niets over zeggen. Beeld moet uit diverse hoeken goed te zien zijn (zittend/liggend)

Beantwoorden

28 mei 2019 om 15:01
Ed45 Gebruiker

Als ik het dus goed begrijp, kan ik alleen via de aangepaste Google Playstore app’s downloaden? Dud een Kodi op Popcorn krijg ik er niet op?

Beantwoorden

28 mei 2019 om 23:21
Moderator Jim Moderator

Hi Ed,

Voor zover ik kan vinden, klopt dit! Je zou er nog voor kunnen kiezen om hier een externe player voor te gebruiken, maar niet standaard.

Groetjes!

Jim

Beantwoorden

29 mei 2019 om 15:06
beamer1 Gebruiker

Kan ik zonder kabelaansluiting (dus via wifi, ethernet) naar ziggo kijken ?

Of de ziggo app installeren ?

Beantwoorden

29 mei 2019 om 15:15

Goedemiddag Beamer,

Volgens mij heeft Ziggo geen echt app voor op een smart tv om tv te kijken. Wel zou je via een chromecast en de Ziggo go app op je telefoon tv kunnen kijken. Of een 2e decoder aanschaffen.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

29 mei 2019 om 15:27
beamer1 Gebruiker

Ziggo heeft een android app, en dat zit toch ook op deze tv ???

Een de ingebouwde decoder werkt alleen via het kabelsignaal ?

Beantwoorden

30 mei 2019 om 09:18
Marsel Gebruiker

Ziggo app is nooit te downloaden op het android  tv platform, alleen voot tablets/ telefoons. Daarbij laat de ziggo app het ook niet oe om alles naar je tv te streamen, sommige programma’s zijn geblokkeerd hiervoor. Dit heeft niets met deze tv te maken dat zou bij alle android tv het geval zijn. Als je dit wilt omzeilen moet je je chrome cast vanuit een browser met ziggo go gebruiken…. dus een laptopje bijvoorbeeld. Dan kun je kiezen om je bureaublad te streamen en dan zie je alles wat je browser weergeeft :).

Volgens mij werkt een decoder altijd alleen via kabelsignaal….

Beantwoorden

29 mei 2019 om 23:58
Mr.1 Gebruiker

Is RCA Ziggo gecertificeerd? Ik zie wel dat ze een CI+module hebben maar dat wil niet zeggen dat het werkt met een CI card van Ziggo. Graag info.

Beantwoorden

30 mei 2019 om 00:16
Yvonne1968 Gebruiker

Zou je ook bij Ziggo na kunnen vragen. ;-) Ik ben er echter bang voor. Ik heb de vorige keer een RCA besteld, en die terug gestuurd. Geluid viel heel vies tegen (ik had er een constante brom in zitten) en de beschikbare apps vond ik ook tegenvallen, en het beeld vond ik ook niet echt jé van hét.

Beantwoorden

30 mei 2019 om 00:19

Goedenacht Mr.1
Ik kan helaas geen bevestiging vinden dat RCA echt Ziggo certified is. Op hun website staan alleen de wat grotere merken.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

30 mei 2019 om 14:55
Beem12 Gebruiker

Hoeveel hertz zijn de tv’s?

Beantwoorden

30 mei 2019 om 16:04

Goedemiddag Beem,

Alle tv’s zijn 50/60 Hertz.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.