24 april 2019 om 00:00
iBOOD

Philips Beamers

Philips Beamers
Next level beamers

Geef je een presentatie op locatie? Heb je een afstudeerborrel in een café? Dan heb je in beide gevallen zeer waarschijnlijk een beamer nodig. Deze beamers ga je vaker gebruiken, omdat ze handzaam en draadloos zijn. Check snel de Flash Sale.

24 april 2019 om 08:55
razor911 Gebruiker

Kun je de netflix app er op zetten?

Beantwoorden

24 april 2019 om 09:31
vaatwastabletje Gebruiker

Gezien het geen “smart beamer” is, (android o.i.d.) zou ik zeggen, nee.

Beantwoorden

24 april 2019 om 09:39
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen razor911,

Je kunt wel via een extern apparaat Netflix kijken.

Beantwoorden

24 april 2019 om 14:01
scoor44 Gebruiker

Jazeker (draait Android 4.4)

Beantwoorden

25 april 2019 om 15:59
razor911 Gebruiker

Ja wat is het nou boys. Moet ik zelf zoeken?

Beantwoorden

25 april 2019 om 18:10
Pauliepaulpaul Gebruiker

Je kan er apps op downloaden via de Google store. Dus Netflix, Ziggo go etc etc. Hier wordt prima voetbal gekeken op 150′ met de PicoPic 4935.

Beantwoorden

24 april 2019 om 11:55
keveun Gebruiker

De promo foto’s die bij deze producten worden getoond geven een leek het idee dat het ook op deze manier toepasbaar is.
Maar met 350 lumen  aan lichtopbrengst ga je bij daglicht in je tuin echt 0.0 zien van deze beamer. Laat staan bij het tienvoudige..

Dergelijke beamers zijn enkel te gebruiken bij goed verduisterde ruimtes. Of buiten als het echt donker is.

Beantwoorden

26 april 2019 om 12:04
dimple13 Gebruiker
24 april 2019 om 14:06
motormuis001 Gebruiker

Op de Philips-site staat achter “Ondersteuning voor USB-OTG” een vet vraagteken. Hoe kunnen jullie daar dan zo zeker van zijn?

Beantwoorden

24 april 2019 om 15:37
Moderator Bas iBOOD Moderator

Als je jouw muis over het vraagteken beweegt komt er een uitleg tevoorschijn. Het vraagteken staat er dus om extra informatie te geven en niet omdat Philips zelf geen idee heeft of hij USB-OTG ondersteunt :-)

Beantwoorden

25 april 2019 om 00:35
aardvarken Gebruiker

Haha ja prachtig . mooi gesproken. ! geantwoord , nu ik hier toch ben ik heb 10 jaar geleden aardvarken als inlognaam gekozen.  nu zou ik dat eventueel willen veranderen is dat simpel te tonialiseren ?

Beantwoorden

25 april 2019 om 10:37

Helaas is het niet mogelijk om jouw forumnaam aan te passen. Maar voor zo’n naam hoef je je niet te schamen hoor, aardvarken :-)

Beantwoorden

25 april 2019 om 07:16
wlacrimosa Gebruiker

Dit is een beamertje toch?

Dan is spec nr1 toch de resolutie? En niet alleen de opgeblazen mogelijke resolutie maar bij een beamer wil ik vooral de native resolutie weten als je er eentje aanschaft?

Aub niet verwijzen naar 720 “HD” of andere marketing BS term…. graag gewoon aangeven wat de volledige maximale resolutie is en wat de ondersteuning is van de verschillende resoluties en bijbehorende refresh rates…25, 30, 50, 88, 100.000 Hz?

Dit is een beamertje toch?

Beantwoorden

25 april 2019 om 11:13

De resolutie staat bij beide beamers in de specificaties: 1280 x 720 pixels.

Op je andere vraag heb ik helaas geen antwoord kunnen achterhalen (refreshrates en verschillende ondersteunde resoluties).

Beantwoorden

26 april 2019 om 02:26
Karel27 Gebruiker

Ik heb zo een 4935 sinds een paar maanden en gebruik hem zowel voor presentaties bij klanten als om filmpjes op de muur te projecteren of met de kinderen naar youtube te kijken of te gamen. Leuk toestel, werkt goed, heel gemakkelijk te gebruiken met die touchsreen. OK, in volle daglicht is dit niet voor geschikt, maar ik kijk zelden naar films overdag dus niet echt een probleem… 

Beantwoorden

26 april 2019 om 09:00
Geert-Hans Gebruiker

Heeft deze ook Bluetooth en kun je hem aansluiten op een ipad?

Beantwoorden

26 april 2019 om 10:37

Alle mogelijkheden om ze aan te sluiten vind je hier:

PicoPix 4935 Beamer (vanaf pagina 13, ook specifieke uitleg over een iPad aansluiten)

Deze heeft bluetooh, maar naar ik begrijp enkel om geluid af te spelen op een externe speaker (zie handleiding).

PicoPix 4835 Beamer (pagina 9)

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.