26 maart 2019 om 00:01
iBOOD

Nikkei Speakerboxx

Product expert aanwezig

Nikkei Speakerboxx
Maak van elke get-together...

...een feestje! Want met de Speakerboxx speakers van Nikkei luister je niet alleen naar je favoriete muziek, je zingt ook nog eens mee dankzij de inbegrepen microfoon! Of je nu meerapt op Kanye's Good Life of meeblèrt met Waterloo, plezier is met deze bluetooth speakers gegarandeerd.

Product Expert

De Nikkei Expert is elke dag tussen 10:00 en 16:00 beschikbaar op het forum voor al je vragen.

26 maart 2019 om 06:48
Chazerat Gebruiker

Is de speaker waterdicht ? IPX index ?

Beantwoorden

26 maart 2019 om 08:53
Official Product Expert Nikkei Flash Sale Official Product Expert

Goedemorgen Chazerat,

De speakers zijn allemaal voorzien van een IPX3, spatwaterdicht.

Ik hoop je hiermee geholpen te hebben, mocht je meer vragen hebben dan hoor ik het graag.

Beantwoorden

26 maart 2019 om 10:31

Ik krijg zojuist door van een collega product expert dat de SPEAKERBOXX100 zelfs IPX4 certificering heeft. De 300 en 500 zijn dus IPX3.

Beantwoorden

26 maart 2019 om 08:53
JANSSEN90 Gebruiker

Het opgegeven uitgangsvermogen is dat piek of continu (RMS)?

Is de accu vervangbaar?

Beantwoorden

26 maart 2019 om 08:56

Het uitgangsvermogen is opgegeven in RMS Wattage.

De accu is vervangbaar door onze Technische Dienst mocht dat nodig zijn. We hebben dit gelukkig nog nooit meegemaakt.

Beantwoorden

26 maart 2019 om 09:06
JANSSEN90 Gebruiker

Dank,

Nog een vraagje: bij de 100 staat Lithium Ion accu  en bij de 300 en 500 lead acid accu, klopt dit?

En welke accu gaat qua levensduur het langst mee?

Beantwoorden

26 maart 2019 om 09:35

Hi Janssen90,

Een lead-acid accu gaat ongeveer 5 jaar in volle conditie mee en is iets zwaarder in gewicht.

Een Litium Ion accu is lichter in gewicht en wordt tegenwoordig in alle Smartphones en andere draagbare apparatuur gebruikt, deze accu’s gaan ongeveer 3 jaar in volle conditie mee voordat het vermogen af gaat nemen.

Uiteraard hangt de levensduur ook nog af van externe factoren zoals het gebruik en de temperatuur.

Beantwoorden

26 maart 2019 om 13:26

We hebben het piekvermogen ook even uitgezocht per model. Deze gegevens zijn als volgt:

SPEAKERBOXX500      250W

SPEAKERBOXX300      150W

SPEAKERBOXX100       50W

Beantwoorden

26 maart 2019 om 09:26
miemsje Gebruiker

Hai, ik heb al mijn karaoke nummers op een SD card staan (via de app Karaoke Mobile) kan ik deze dan ook hiermee afspelen?

Beantwoorden

26 maart 2019 om 09:37

Hi Miemsje,

Als je de nummers als een MP3 op een SD-card hebt staan dan kun je deze afspelen door de SD-card erin te steken. Wil je het afspelen via de app op je telefoon dan kun je ook gewoon ervoor kiezen om je telefoon aan te sluiten via BLUETOOTH of de AUX aansluiting.

Beantwoorden

26 maart 2019 om 09:40
Dulloo Gebruiker

Hoi kan ik mijn USB stick ook gebruiken om muziek af te spelen of is de USB aansluiting voor iets anders?

Beantwoorden

26 maart 2019 om 10:06

De USB aansluiting is voor het afspelen van muziek maar je kunt ook je device er aan opladen.

Beantwoorden

26 maart 2019 om 10:36
Dulloo Gebruiker

OK thanx dat is helemaal Top!

Beantwoorden

26 maart 2019 om 11:05
Bmuijs88 Gebruiker

Goedenmorgen, welke model zou je adviseren voor de voetbal kleedkamer? de speakerboxx300 of 500?

Beantwoorden

26 maart 2019 om 13:24

Ik zou dan altijd gaan voor de SPEAKERBOXX 500. Deze heeft een trolley functie en neem je heel makkelijk met je mee. Het geluid wat er uitkomt zorgt ook voor een echt feest! Zelfs in de grotere kantines geeft hij een indrukwekkend en kamervullend geluid.

Normaal kost deze speaker ook € 199,- en nu slechts de helft! Geloof ons, je krijgt geen spijt!

Beantwoorden

27 maart 2019 om 08:28
knut Gebruiker

Goedemorgen, zie ik nu goed op het filmpje dat er ook een FM ontvanger op de 300 en 500 zit?

Beantwoorden

27 maart 2019 om 10:43

Hi Knut!

Klopt! Er zit ook een FM ontvanger op zodat je overal waar je wil ook naar de radio kan luisteren. Super handig!

Beantwoorden

27 maart 2019 om 11:03
jantjeeee Gebruiker

Hi,

Kun je de speaker ook via USB opladen? Of is het alleen mogelijk met 220 om op te laden?

Dank

Beantwoorden

27 maart 2019 om 11:41

De speakers worden niet allemaal op dezelfde manier opgeladen, zie hieronder de verschillen:

SPEAKERBOXX100 opladen via Micro USB

SPEAKERBOXX300 opladen via een 220V kabel

SPEAKERBOXX500 opladen via een 220V kabel

De oplaadkabels zijn uiteraard meegeleverd in de verpakking.

Beantwoorden

27 maart 2019 om 11:27
bjl Gebruiker

hallo kan ik met deze ook gewoon fm luisteren terwijl hij aan het opladen is ?

Beantwoorden

27 maart 2019 om 11:42

Je kunt alle speakers volledig gebruiken wanneer je ze tegelijkertijd aan het opladen bent.

Beantwoorden

27 maart 2019 om 16:45
HenK_66 Gebruiker

Zijn dit mono speakers?

En ik lees; ‘lead acid accu’. is dit het zelfde type accu dat in auto’s en motors zit? Dus met zuur in?

Beantwoorden

27 maart 2019 om 20:28
Moderator Jim Moderator

Hi Henk!

Ik denk dat de Product-Expert morgen weer even langskomt! Het antwoord kan dus heel even op zich laten wachten!

Groet,

Jim

Beantwoorden

28 maart 2019 om 12:23
caspar_gr Gebruiker

Klopt het dat de gevoeligheid van deze speakers echt maar 65 dB is? Zo’n lage waarde heb ik nog niet eerder gezien. Dan komt er toch nauwelijks geluidsdruk uit? Die waarde hoort minimaal 80 dB te zijn, en liefst nog wel wat hoger.

Beantwoorden

28 maart 2019 om 15:38
Moderator Jim Moderator

Hi Caspar!

We hebben gevraagd of de Expert nog even langs kan komen!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

28 maart 2019 om 14:06
JamesDaniel Gebruiker

Ik heb de 500 besteld maar kwam toevallig de Mac Audio MRS 777 (weet niet of ik een link mag plaatsen) tegen. Niks ten nadele van deze aanbieding maar wel wonderlijk, is echt precies hetzelfde namelijk zo op het eerste gezicht. Feit is en blijft dat dit wel een heel zacht prijsje is. Bovendien wordt de Mac Audio ook goed beoordeeld. Maar ik ben wel nieuwsgierig wat de product-expert hierover kan/wil zeggen. Een korte zoekslag leert dat Mac Audio onder Magnat Audio Produkte GmbH valt. Wat overigens positief is…

Beantwoorden

29 maart 2019 om 16:53
JamesDaniel Gebruiker

Hm… Geen product expert?

Beantwoorden

23 mei 2019 om 23:21
aygoigor Gebruiker

Goedendag,

Ik heb gister een showmodel van de speakerboxx100 gister gekocht en de via fm funcfie ontving ik alleen 92.00

aan de hand hiervan heb ik hem terug gebracht en de speakerboxx300 gekocht en hierbij ontvang ik ook niks met de fm functie.

Is er een speciale handeling of iets anders wat er is met de fm functie voor goede ontvangst of is deze gewoon niet goed?

bij voorbaat dank!

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.