Allerlei praktische huishoudelijke apparaten, gadgets, audio- en entertainmentapparatuur met dikke, dikke kortingen. Maar wees snel, want het zijn de laatste stuks, dus op = op!
![]() |
LET OP! Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT. |
Lijkt me toch €10 verschil of ben k verkeerd
Je moet wel de verzendkosten meetellen
Kan ik meerdere soundbars kopen en samenvoegen in 1 bestelling lees 1 keer verzending betalen ?
Even in je winkelwagen gooien en kijken wat er gebeurt bij de kassa gaat sneller dan wachten op een antwoord vermoed ik.
Goedemorgen Bladerunner99,
Je kunt bij de soundbars (i.v.m. de afmetingen van het product én de beperkte beschikbaarheid) maximaal één identieke soundbar per keer bestellen. Zo heeft iedereen de kans een mooie nieuwe soundbar te scoren.
De Lenovo laptop, is dat met Amerikaanse universal universal qwerty, of Nederlandse?
Goedemorgen d.marc,
De layout van het toetsenbord is English international
goede morgen, wat de ROWENTA steelstofzuiger betreft, we zijn februari 2019, dus nog niet het einde van het jaar. De dagen gaan al vlug voorbij of gaat het volgens de fabrikant nog niet vlug genoeg? vriendelijke groet
Goedemorgen Cheyene,
De tijd gaat tegenwoordig zo snel dat het weer december is voor je het weet ;-)
Bedankt voor je alertheid ik ga het even doorgeven zodat het aangepast kan worden.
Lenovo Y720-15ISH Cube Desktop: Geen OS
Samsung 55NU8500 55’’ Curved LED TV
Ook verkrijgbaar in 65″
Kijk ik niet goed of is er geen 65″
Goedemorgen Cat9900,
Die is deze keer niet beschikbaar helaas.
helaas, misschien de text aanpassen?
De soundbar HW.MS550 heeft geen 4K en HDR passtrough dus heb je er niks aan als je juist daarvoor een Tv gekocht hebt.
Verbruik van de soundbar MS550 // Stroomverbruik (ingeschakeld): 450 W // is dat niet een beetje te veel ?
Het verbruik van 450 watt volgens de specificaties is niet het verbruik van de soundbar maar het maximale verbruik van TV + soundbar samen. We gaan kijken of we dit duidelijker kunnen vermelden.
Iemand ervaring met de linksys router.? Thx….
Ik heb hem hier staan. Super stabiel, laag energie verbruik, prioritering werkt perfect. Enige min punt is dat je geen maximum download snelheid per gebruiker in kan stellen.
De zogenoemde kortingen zijn niet correct. De Fresh ‘n Rebel Rockbox Speaker is geen 67% korting, want op bol.com al voor 59,95 euro, de Anker Soundcore Flare Bluetoothspeaker vind je al voor 77 euro ipv de hiervermelde normale verkoopprijs van 99 euro.
Goedenavond anneleenophoff,
De prijzen die andere aanbieders vermelden zijn geen oorspronkelijke adviesprijzen. De adviesprijs die iBOOD hanteert is de oorspronkelijke prijs van het product toen hij voor het eerst uit kwam. Voor meer informatie over de adviesprijs klik hier.
Beste, vraag ivm Devolo gigagate. Kan dan de satelliet uit het starterkit ook gekoppeld worden aan een bestaande gigagate installatie? Deze kit is namelijk goedkoper dan een uitbreiding apart te kopen.. Vandaar mijn vraag.. Bedankt voor het antwoord. Mvg Anthony
Goedemorgen Anthony,
Ja je kunt de satellite ook als uitbreiding gebruiken voor je bestaande set.
Bedankt voor uw antwoord
Is de Samsung MicroSDXC 2×128 GB UHS-1? Ik lees trouwens op Tweakers hele andere schrijf en lees snelheden.
Deze is inderdaad UHS-1, dit is te herkennen aan de I op het microSD kaartje.
Hallo. Heeft deze oral B 4900 tandpoets set deze keer een gewone stekker?
Dit is inderdaad het EU model met een ‘gewone’ EU stekker :-)
Vraag over XYZ Printing Da Vinci Nano 3D Printer. Kan er universele PLA filament in of ben gebonden aan de XYZ filament?
Hiervoor is filament van XYZ nodig.
De vraag is al gesteld maar niet beantwoord. Heeft de Lenovo Y720 desktop een Windows 10 OS zoals op de website van Lenovo en is de grafische kaart zeker een 1080 want op hun website staat 1050 up to 1070. Ik heb die al besteld maar wil graag zeker zijn.
Goedemorgen darch1.
De desktop heeft windows 10 home en de videokaart is inderdaad een 1080.
Bedankt, Niek!
Graag gedaan en veel plezier van je aankoop! :-)
Beste korting op de stofzuiger, bij de koele blauwe al met al wel €1 duurder, maar wel morgen in huis.
https://www.coolblue.nl/product/773016/samsung-vc2100-anti-tangle-compact-red.html?cmt=c_a,cid_1558042701,aid_64828002211,tid_pla-301047081094,gn_g,d_c&ref=787649&gclid=EAIaIQobChMIvaHY1cDL4AIVLbXtCh1YFw8vEAQYASABEgLDsPD_BwE