Design en goed geluid gaat uitstekend samen bij Urbanears. Het Scandinavische merk produceert uitstekende speakers in kekke kleuren. Er is zeker een kleur die in jouw interieur past. Koppel de speakers met elkaar en geniet van fantastisch geluid.
Goedemorgen gregory_croes,
Op een review site en bij andere aanbieders wordt aangegeven dat ze airplay ondersteunen.
Kom op iBood, dit moeten jullie toch zelf weten.
Stel je bent bij de MM en ze moeten vervolgens op de site van Coolblue zoeken of het zo is, dan loop je toch direct weg. Tenminste, ik wel
“Op een review site en bij andere aanbieders wordt aangegeven dat ze airplay ondersteunen.”… maar wij van IBood, bevestigen nog ontkennen dit…
Goedemiddag,
Excuus misschien had ik het wat onduidelijk verwoord, maar ze ondersteunen airplay. Uit gewoonte plaats ik ook altijd erbij waar ik de info vandaan heb. Het wordt ook op de website van Urbanears vermeld.
Je hebt echt geen antwoord gegeven Niek , er staat een heel andere vraag
Goedenavond jhintzbe,
Misschien heb ik de vraag verkeerd begrepen, maar mocht je een specifieke vraag hebben dan hoor ik het graag. Ook heb ik een uitgebreide handleiding gevonden met veel informatie over de speakers en de air play functie. Klik hier voor de handleiding.
Hij vraagt naar “AirPlay 2” er is echt wel wat verschil tussen AirPlay en AirPlay 2
Dank u wel voor de reactie.
“Streamen” kan ik daaruit opmaken dat men de muziek (bvb van Spotify) van de pc door dit toestel kan laten weergeven?
Is deze zoals een Sonos? Dat je niet steeds je smartphone moet verbinden om muziek afspelen maar dat hij gewoon autonome kan werken? In het geval van Spotify en radio streaming natuurlijk…
Zijn deze speakers uitgerust met AirPlay 2?