1 januari 2019 om 00:00
iBOOD

SanDisk

SanDisk
Veilig en snel 

Al die gave foto's en video's die je maakt wil je gewoon zonder moeite kunnen vastleggen en vervolgens veilig opslaan! Daarvoor is er SanDisk. Een autoriteit op het gebied van data-opslag. In deze Flash Sale vind je een selectie van producten zoals USB sticks en (micro)SD-kaarten met snelle schrijfsnelheden en goede beveiliging. Ideaal voor je computer, smartphone, camera en noem maar op. 

1 januari 2019 om 00:24
Ruimtepiraat Gebruiker

Zo snel uitverkocht? Wtf.

Beantwoorden

1 januari 2019 om 10:01
Moderator Jelle Moderator

Goedemorgen Ruimtepiraat,

Helaas kan het voorkomen dat een flashsale snel uitverkocht is.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

1 januari 2019 om 01:54
jhintzbe Gebruiker

Ja bizar snel

Beantwoorden

1 januari 2019 om 16:52
ElkeVS Gebruiker

Ik heb mijn couponcode gebruikt voor gratis verzending maar er is iets misgegaan bij de betaling en nu krijg ik de melding dat de code niet geldig is. Kunnen jullie dit oplossen? Alvast bedankt

Beantwoorden

1 januari 2019 om 16:54
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag ElkeVS,

De code zal binnen enkele minuten automatisch resetten en dan kun je hem weer gebruiken.

Beantwoorden

1 januari 2019 om 20:08
T&A Gebruiker

Hoi, heeft iemand een idee welke kaartjes beter en/of sneller zijn: de Sandisk Ultra kaartjes uit deze flash sales of de Samsung Evo kaartjes van gisteren? De Samsung Evo kaartjes hebben UHS 3, wat sneller zou moeten zijn dan de UHS 1 van de Sandisk Ultra, maar als ik bij een benchmark test kijk online, dan komen de Samsung kaartjes er slecht vanaf. Wel moet gezegd worden dat dit nog de Evo met UHS 1 was, maar daarmee waren de specs in die test dus gelijk aan de Ultra UHS 1 en dan komt Samsung er toch matig vanaf in vergelijking, dus geen idee of dat in het algemeen wat zegt over de Samsung Evo kaartjes?

https://www.ct.nl/app/uploads/2017/12/geheugenkaart-snelheid-benchmark.png

(Overigens wil ik ze voornamelijk voor back-up van files van mijn laptop gebruiken en wellicht voor gewone digitale fotografie, dus geen 4k filmpjes of ander zwaar gebruik, dus ik snap dat de snelheid dan alweer minder belangrijk is en überhaupt voldoende zal zijn bij beide kaartjes. Echter, gezien de gelijke prijs kan ik dan toch net zo goed meteen voor de betere/snellere gaan en dus ben ik toch benieuwd of iemand hier nog iets over kan melden).

Beantwoorden

1 januari 2019 om 21:37
Medino Gebruiker

Google is je vriend.

Beantwoorden

1 januari 2019 om 22:36
Trust_me Gebruiker

het vraag is welke evo kaartjes zijn gebriukg in test heb de snelle 128GB versie(UHS 3 die gisteren op sale stond) en heb ook de trage versie van 128GB (dus de UHS1) daarbij nog kan het van toestel tot toestel variëren want ik heb bv. de evo plus en ik behaal ook bijna de aangegeven snelheid.

Ik hoop daarmee dat je antwoordt heb op u vraag.

Beantwoorden

3 januari 2019 om 12:11
Moderator Jim Moderator

Hi T&A!

Wellicht dat het antwoord van Trust_Me voldoet? Zo niet, dan hoor ik het graag wanneer je meer informatie nodig hebt!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

3 januari 2019 om 16:38
T&A Gebruiker

Hoi Jim,

Ik denk eigenlijk dat er geen eenduidig antwoord op mijn vraag is. Ieder zal zijn eigen ervaring hebben, het verschilt ook per apparaat en ook uit reviews of tests komt geen duidelijk betere naar voren. In de link die ik bovenstaand meldde, testte men met de EVO met UHS-1 nog en die Evo kwam niet bijster goed uit de test. Echter dat zegt niet perse dat ook de EVO UHS-3 relatief slecht presteert t.o.v. zijn specificaties. Ik lees hier en daar wel over mensen die melden dat de EVO kaartjes iets onbetrouwbaarder zijn en soms na enige tijd niet meer werken of alleen nog als ‘read’ en niet meer als ‘write’. Maar nogmaals, uit online informatie kom ik niet echt tot een duidelijke conclusie dat de Sandisk nou beter is of juist de EVO, dus denk dat ik de EVO kaartjes maar als bestelling laat staan en de Sandisk niet bestel aangezien de EVO versie UHS-3 is en in theorie dus de snellere van de twee zou moeten zijn.

Thanks & groet, T&A

Beantwoorden

3 januari 2019 om 14:05
i love you Gebruiker

SanDisk iXpand Base | 128 GB wat kan ik hier precies mee doen heb I phone 7 plus

Beantwoorden

3 januari 2019 om 15:55
i love you Gebruiker

Maakt hij ook een back up van mijn filmpjes die op mijn telefoon staan SanDisk x pand

Beantwoorden

3 januari 2019 om 21:46
Moderator Niek Moderator

Goedenavond,

Hij maakt ook een backup van je filmpjes inderdaad.

Beantwoorden

3 januari 2019 om 18:23
Koos35 Gebruiker

SanDisk iXpand Base | 64 GB

Ook te gebruiken voor de iPad?

Beantwoorden

3 januari 2019 om 21:49
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Koos35,

Je kunt hem ook voor een iPad gebruiken.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.