3 januari 2019 om 00:00
iBOOD

Wharfedale Speakers

Wharfedale Speakers
Geluidsoverlast of buurtfeest?

Het is de kunst om van geluidsoverlast een buurtfeest te maken. Met deze speakers van Wharfedale gaat dat zeker lukken. Zelfs die zure buurvrouw van nummer 8 krijgt zin om te dansen als ze deze geluidskwaliteit hoort!

Kies uit een set degelijke boekenplankspeakers, vloerspeakers of een kraakheldere centerspeaker voor je home cinema set. Liever een complete set in één keer? Die hebben we ook!

3 januari 2019 om 00:04
elpaazj Gebruiker

Lekker hoor op de diamond 220 ben je 1 euro goedkoper uit dan bij die dikke blauwe.

Beantwoorden

3 januari 2019 om 00:13
Pvdvenis Gebruiker

Haha 10 cent zelfs maar! ????????

Beantwoorden

3 januari 2019 om 02:06
acute Gebruiker

Bij die dikke blauwe kun je alleen de zwarte voor die prijs krijgen (heb ze net gisteren daar gekocht ;).

Beantwoorden

3 januari 2019 om 00:22
Xsy Gebruiker

“Voor iBOOD-ers die de buren mee willen laten genieten tijdens hun kijksessies hebben we ook een 5.1 set – dus MET Subwoofer – in de aanbieding!” En waar is deze deal dan terug te vinden?

Beantwoorden

3 januari 2019 om 00:25
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Xsy,

Die zie ik inderdaad ook niet in deze sale. Vermoedelijk had dit stukje tekst er niet bij moeten staan, maar ik ga het even voor je navragen.

Beantwoorden

3 januari 2019 om 10:12
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Xsy,

De 5.1 set is deze keer helaas niet beschikbaar en de tekst is inmiddels aangepast. Excuus voor de verwarring.

Beantwoorden

3 januari 2019 om 15:14
punisher92 Gebruiker

Beste Ibood,

Is de 2x Wharfedale Diamond 220 Speaker nog te verkrijgen bij jullie? ( hij is al uitverkocht dat weet ik.. ) I.v.m. dat ik die graag met de 220C centerspeaker wil combineren qua aankoop. Hopelijk kunnen jullie daar nog aankomen!

Beantwoorden

3 januari 2019 om 23:59
robindecroon Gebruiker

*KNIP* Dit is geen marktplaats. Onderling handelen is hier niet toegestaan.*KNIP*

Edited by: Jelle

Beantwoorden

5 januari 2019 om 13:08
robindecroon Gebruiker

Beste iBood moderators. Zoals u wellicht ook aan het originele bericht kan zien, gaat het hier duidelijk om een misverstand langs mijn kant. Mijn excuses hiervoor. Toen ik ditzelfde set twee jaar geleden bij jullie gekocht heb, stond op de website van Wharfedale immers dat er een uitbreiding zou komen om er een 7.1 set van te maken. Deze zijn echter nooit uitgekomen. Het zou dus vriendelijker geweest zijn als bij de aangepaste tekst ergens zou staan dat mijn bericht aangepast was door een moderator :-)

Beantwoorden

5 januari 2019 om 15:31
Moderator Jelle Moderator

Excuses robin,

Dat had wat netter geweest. Zal het er alsnog bijzetten.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

4 januari 2019 om 15:36
spoooks Gebruiker

Wat is nu het verschil met de Wharfedale  DX-1 SE .0 set en de DX-2 HCS 5.0

want er staat in de tekst dat dit de opvolger is van de DX-1? maar dat is toch de DX-2

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.