29 december 2018 om 00:00
iBOOD

OP=OP Electronics

OP=OP Electronics

Monster Sale 

Kijk snel wat er in deze monsterachtige Flash Sale zit. Scroll, klik en bestel!

SIZE

LET OP! Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

29 december 2018 om 09:51
Wesleylont Gebruiker

doet de nespresso ook mee met de koffie actie die bij nespresso loopt?

Beantwoorden

29 december 2018 om 10:12
Moderator Jelle Moderator

Goedemorgen Wesley,

Op 15 december toen deze ook verkocht werd was deze machine wel geldig voor de 50 euro tegoed.

Ik zie hem alleen nu niet meer op hun website staan.

Ik kan het dus niet garanderen.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

30 december 2018 om 11:15
OnnoJ Gebruiker

Ik zie de machine nog wel bij Nespresso.nl/promotie staan en wel voor €70 koffie tegoed. Actie loopt tot eind januari 2019.

Vraag is wel of de aanbieding van IBood een Nederlands apparaat betreft. If not, dan wordt op basis van het serienummer de promotie geweigerd…

Kan moderator eea bevestigen?

Beantwoorden

31 december 2018 om 01:45
JannekeReijersen Gebruiker

Ik zie de Prodigio niet meer staan bij de actie…

Beantwoorden

31 december 2018 om 02:13
JannekeReijersen Gebruiker

Ik had nog een oude pagina open staan (van eerdere actie van 15 dec dievlak voor kerst geleverd was en daarmee lukte het net wel:

https://www.nespresso.com/nl/nl/promotie

Beantwoorden

29 december 2018 om 09:58
ib0d Gebruiker

IBOOD
*KNIP* alleen links naar precies dezelfde producten *KNIP*
Lenovo desktop computer LEGION Y720 CUBE-15ISH

En 2e edit: geen prijzen op het forum.
Jelle

Beantwoorden

29 december 2018 om 10:12
Moderator Jelle Moderator

Dank voor de opmerking, helaas heb ik je bericht aan moeten passen.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

29 december 2018 om 10:25
gpvitterzon Gebruiker

Videokaart verschilt, ibood heeft nvidia 1080 ipv 1060 in de andere aanbieding.

Beantwoorden

29 december 2018 om 10:15
baske1971 Gebruiker
29 december 2018 om 10:16
baske1971 Gebruiker

Dus iBood heeft een goede aanbieding!

Beantwoorden

29 december 2018 om 14:18
Bonzaikris Gebruiker

op de foto van die pc een I7 terwijl er een I5 insteekt. schitterend toch …

Beantwoorden

30 december 2018 om 11:54
Grimwar Gebruiker

Opletten met de Wegner Impulse laptoptas, een laptop van 15,4” past er juist niet in

Beantwoorden

30 december 2018 om 19:36
Tomdoelie Gebruiker

Op de site staaan we secufirst WiFi-repeater, er staat bij op de site met handleiding, maar is dit een Nederlandse handleiding, want ik ben vaste klant bij iBOOD, en mijn ervaring met ibood, dat is dat er meestal een handleiding bij zit, met alle talen, behalve nederlands

Beantwoorden

31 december 2018 om 11:28
tonan Gebruiker

Vreemd… Had de Edifier S2000PRO Special Edition 2018 | Actieve Speakers al eerder besteld met de draadloze opladers. Helaas vergeten deelverzending aan te klikken… Dat kan zogenaamd niet ongedaan gemaakt worden. En nu een dag later staan de speakers er weer op.. Ik zou dan mijn oude bestelling moeten annuleren en de speaker weer opnieuw bestellen en betalen om de levertijd te verkorten. Vervolgens moet je 10 werkdagen wachten voordat je het geld weer op je rekening hebt. Niet echt klantvriendelijk.

Beantwoorden

31 december 2018 om 18:20
Moderator Paul Moderator

hoi tonan,

Het is inderdaad niet mogelijk om achteraf je bestelling te laten aanpassen. 
Uit ervaring kan ik zeggen dat het terugbetalen tegenwoordig veel sneller gaat. Tussen 2 en 5 werkdagen.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.