29 december 2018 om 00:00
iBOOD

OP=OP TV's

OP=OP TV's
Nieuw jaar, nieuwe TV?

De resolutie/prijsverhouding is in deze Flash Sale fantastisch hoor. Nog voor het nieuwe jaar een nieuwe TV scoren? 

SIZE

LET OP! Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

29 december 2018 om 00:10
Ronaldo1966 Gebruiker

Vorige keer lang getwijfeld over de UE55NU8000, toen ik eruit was dat ik ‘m wilde was ie uitverkocht…. nu niet meer getwijfeld en besteld :-)

Beantwoorden

29 december 2018 om 00:26
Spieneks Gebruiker

Exact hetzelfde verhaal hier, vond het erg jammer dat ik net te laat was vorige keer. Nu meteen besteld!

Beantwoorden

29 december 2018 om 01:17
arne_vn Gebruiker

Zullen jullie geen spijt van krijgen, heb de mijne hier een tijd geleden ook gekocht, zalig ding!

Beantwoorden

29 december 2018 om 01:34
heineken01 Gebruiker

Zelfde verhaal, alleen via BCC de 8050 besteld voor €796. Super blij mee :-)

Beantwoorden

29 december 2018 om 10:35
jutezak Gebruiker

Vorige keer ook zitten twijfelen, vanwege de stand. Daarna gaan lezen en natuurlijk: uitverkocht.

Vandaag de herkansing besteld. Jippie.

Beantwoorden

29 december 2018 om 01:43
ArjendS Gebruiker

https://www.rtings.com/tv/reviews/samsung/nu8000

Schitterende tv voor 700 euro. Heb zelf de curved variant

Beantwoorden

29 december 2018 om 03:44
Medino Gebruiker

Zit te twijfelen tussen de 55 en de 65 inch (UE55NU8000 - UE65NU8000)

Afstand tussen mij en de tv bedraagt 3.20 meter.

Game best wel veel en wil de beste ervaring.

Iemand enig idee wat ik het beste kan nemen?

Beantwoorden

29 december 2018 om 04:59
ArjendS Gebruiker

Hoi Medino,

Heel toevallig zit ik thuis zelf precies 3,2 meter van een 55 inch televisie, dus ik kan mijn ervaring delen.

Deze grootte vind ik genoeg voor de meeste spellen, maar bij veel spellen moet ik vaak toch dichter bij de televisie zitten, omdat dat een flink voordeel oplevert met het zien van dingen, zoals het spotten van vijanden. Als je streeft voor een hoog KD of iets dergelijk dan werkt 65 inch dus zeker in je voordeel.

Voor films is 55 inch op deze afstand prima naar mijn mening, maar ook hier kan groter geen kwaad.

Als je gaat voor 65 inch dan moet je niet verbaasd zijn wanneer gasten schrikken van de grootte van je tv. 55 Inch is stiekem al best groot. 65 inch kan in het begin best intimiderend zijn.

Je kan eventueel onderstaand tabel gebruiken, misschien helpt dat jou met kiezen. Deze tabel gaat er vanuit dat je videofanaat bent en puur op de beste video-ervaring uit bent en dus ook niets geeft om de inrichting van je woonkamer, zolang je maar maximale kijkplezier hebt. (Een bank zo dicht bij je tv zetten ziet er niet uit en als je oma op bezoek komt krijgt ze een hartaanval wanneer ze boer zoekt vrouw op deze afstanden gaat kijken).

https://www.rtings.com/tv/reviews/by-size/size-to-distance-relationship

Hopelijk heb ik je hiermee een beetje kunnen helpen.

Beantwoorden

29 december 2018 om 05:47
Moderator Jelle Moderator

Goedemorgen ArjendS,

Ik heb je post even aangepast met een link helaas was door de huidige forumlayout je schema niet echt duidelijk.

Mocht dit niet de goede link zijn, kan je hem ook zelf aanpassen.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

29 december 2018 om 14:50
Medino Gebruiker

Ook ik heb lang zitten twijfelen tussen de 55 en 65”. In de eerste instantie de 55 besteld,vervolgens die geannuleerd en toch maar de 65” besteld :) Blijkbaar kan ik die makkelijk hebben. . Bedankt voor je hulp ArjendS heb ik veel aan gehad,en nu…ben ik blij :D

Beantwoorden

29 december 2018 om 17:52
ArjendS Gebruiker

65 inch kan je zeker hebben. Voor mij was de 55 inch keuze meer een budgetdingetje. Voor niet-gamers is 55 inch op onze afstand van de televisie wel meer dan genoeg.

een ding is wel zeker, en dat is dat je nooit meer naar de bioscoop hoeft als je televisie er is.

Beantwoorden

29 december 2018 om 07:43
brtje77 Gebruiker

Dude!!??

Deze precies dezelfde tv, heb ik gisterenavond om 17.50u binnen gekregen, had hem net voor de kerst gekocht op ibood voor €749,-….

En nu voor €699,-?! Ben ik nu genaaid of zal ik deze bestellen en de tv die ik heb ontvangen, die zelfs nog in de doos zit, terugsturen? Of is er een tussenoplossing mogelijk voor dit prijsverschil??

M.v.g. Bart

Beantwoorden

29 december 2018 om 08:29

Goedemorgen Bart,

Helaas is een Flashsale vaak een rest partij van items die geannuleerd zijn of bij de deur terug gestuurd zijn. Daardoor kan het voorkomen dat de prijs lager is.

Helaas is er geen tussenoplossing mogelijk. Je zou deze kunnen bestellen en die ander terug sturen. (hou er dan wel rekening mee dat je de retourkosten zelf moet betalen)

Groet,

Jelle

Beantwoorden

29 december 2018 om 10:27
Susantigoon Gebruiker

Als je zelf tevreden was met je aankoop voor 749 euro (en niemand zal je hebben gedwongen lijkt me) wat zeur je nu dan over ‘genaaid’?

Beantwoorden

29 december 2018 om 15:02
gdv52 Gebruiker

Vraagje aan bezitters van de Samsung 7000 serie TV: ‘zien’ deze TV’s de Canal Digitaal App in de Samsung web-store? En loopt deze App dan zonder problemen?? Thx!!

Beantwoorden

30 december 2018 om 13:23
fideludo Gebruiker

Beeldverversing van 50 Hz is VEEL te weinig. Voorbijgestreefd !

Beantwoorden

30 december 2018 om 15:14
Moderator Jim Moderator

Hi Fideludo!

Dat ligt natuurlijk wel een klein beetje aan het doel wat je voor de TV voor ogen hebt. Voor de meeste gebruikers is 50 Hz meer dan genoeg, ben je iemand die heel veel games speelt of voetbal kijkt? Dan kan 100 Hz weer beter aansluiten. :-)

Groetjes!

Jim

Beantwoorden

30 december 2018 om 18:20
mapsie Gebruiker

Ik heb hem al besteld. Hopelijk komt hij op de geplande datum aan. Kan deze tv draaien op zijn voet?

Beantwoorden

30 december 2018 om 20:26
Medino Gebruiker

Nee,helaas.

Beantwoorden

30 december 2018 om 21:53
Moderator Paul Moderator

De verwachte verzenddatum bij de deal is niet de dag dat de tv bezorgd wordt, maar de datum waarop de tv wordt meegegeven aan het vervoersbedrijf. Bezorging zal zo snel mogelijk na die datum plaatsvinden. Daarvoor wordt een bezorgafspraak gemaakt, zodat de bezorgers niet voor een dichte deur komen te staan.

Beantwoorden

31 december 2018 om 08:41
tjo Gebruiker

Is de UE55NU7440 nu 50Hz of 100Hz?

Beantwoorden

31 december 2018 om 08:44

Goedemorgen Tjo,

Deze is 50 (60) HZ

Groet,

Jelle

Beantwoorden

31 december 2018 om 12:19
aklasse Gebruiker

Helaas wat de 70 inch dat ook anders zeker genomen .  Voor voetbal wel een must.

De curved 65 inch bekeken in de MM.

Valt erg tegen met kijken. Vooral als he een beetje opzij ertegen aan kijkt. Sla deze ronde over.

Beantwoorden

31 december 2018 om 12:36
tim_st Gebruiker

Hey,

Heb zaterdagmiddag de Samsung 55” 4K series 7 UE55NU7640 Besteld en betaald.  Heb echter geen bevestiging gekregen en zie de aankoop niet in mn profiel.  Het geld is ondertussen wel van mn rekening.  Heb al mail én facebook bericht gestuurd maar geen reactie van jullie. ☹️

Beantwoorden

31 december 2018 om 12:58
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag tim_st,

Ik geef het even voor je door aan de klantenservice en die zullen hierover contact met je opnemen.

Beantwoorden

31 december 2018 om 19:34
kukkecrx Gebruiker

Hallo,is het mogelijk om een mailtje te krijgen als er bv iemand zijn tv geannuleerd heeft?

Wilde namelijk de UE55NU8000 kopen maar ben weeral te laat.

Beantwoorden

31 december 2018 om 20:27
Moderator Paul Moderator

Helaas is dat niet mogelijk. Jammer dat je net te laat was.

Beantwoorden

8 januari 2019 om 11:02
vandaeltje Gebruiker

Beste,

Ik heb de UE55NU8000 gekocht. Deze werd gisteren geleverd maar valt helaas te groot uit voor mij. KNIP

Mvg

Edited by: Jelle: Het is hier niet de bedoeling (ondanks dat de bedoeling goed is) om goederen te gaan (door) verkopen daar zijn andere manieren voor.
Groet,
Jelle

Beantwoorden

3 januari 2019 om 09:44
anoeshkagh Gebruiker

Goedemorgen, vanochtend is de 70″ bij mn ouders geleverd. Ze wonen op de 1e verdieping. Helaas heb ik 20 euro bezorgkosten betaald met de gedacht dat deze ook naar boven word gebracht(net als een andere levering van een tv van mn zusje, ze woont ook op de 1e verd)Helaas heeft de chauffeur het beneden voor de deur laten staan. En mochten mijn ouders het zelf naar boven dragen. Let op, ze zijn de jongste niet om dat te kunnen dragen. Ik vind de levering door Van spreuwel transport ronduit onbeschoft en zonde van de 20 euro!

Beantwoorden

4 januari 2019 om 15:51
mapsie Gebruiker

Mijn tv ging vandaag verzonden worden. Ik zie dat hij nog altijd “In verwerking” staat. Wat is er mis?

Beantwoorden

4 januari 2019 om 22:02
jutezak Gebruiker

Er staat ‘verwachte verzenddatum’. Helaas dus. Ik had een DAC besteld in China (omdat ik een analoge uitgang nodig heb, en Samsung dat niet meer heeft) en die is vandaag binnen. Hopen dat de TV snel komt – of in ieder geval een update over het verzenden.

Beantwoorden

4 januari 2019 om 23:01
JSPR_G Gebruiker

Haha, mijn Chinese DAC is ook vandaag gearriveerd

Beantwoorden

4 januari 2019 om 16:41
Reeldiel Gebruiker

Hetzelfde probleem als de persoon boven mij. Ook geen mail ontvangen ofzo dat ie onderweg is. Wel jammer want ik had toch gehoopt dat ik de tv morgen kon inwijden.

Beantwoorden

4 januari 2019 om 17:12
mapsie Gebruiker

Ik ook!

Beantwoorden

4 januari 2019 om 17:41
Ronaldo1966 Gebruiker

Ik sluit me aan bij @mapsie en @Reeldiel

Beantwoorden

4 januari 2019 om 20:38
henkesai Gebruiker

Gaat nog even duren dan, beetje onduidelijk.

Beantwoorden

4 januari 2019 om 20:47
braintickle Gebruiker

Same here

Beantwoorden

4 januari 2019 om 21:24
JSPR_G Gebruiker

Ziet er naar uit dat het niet meer voor dit weekend zal zijn. Zeer jammer, dit.

Beantwoorden

4 januari 2019 om 23:49
MickeyMousie Gebruiker

Waar zien jullie de “verwachte” verzend datum staan? Ik zie alleen “verzendinformatie: 4 januari” staan.

Beantwoorden

5 januari 2019 om 11:05

Goedemorgen MickeyMousie,

Deze stond in de advertentie zelf.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

5 januari 2019 om 01:33
Reeldiel Gebruiker

@Mickey in de app als je op het profiel icoontje tikt.

Het zal wel van buiten Nederland moeten komen. Of foutje in het systeem.

Beantwoorden

5 januari 2019 om 07:28
henkesai Gebruiker

Mail van ibood, er is wat mis gegaan met de verzending, systeem geeft aan dat het niet is verstuurd, ze zijn het aan het uitzoeken.

Beantwoorden

5 januari 2019 om 07:35
braintickle Gebruiker

Is een standaard mail van iBood. Die kreeg ik bij mijn vorige bestelling ook al. Valt me een beetje tegen.

Beantwoorden

5 januari 2019 om 08:35
Reeldiel Gebruiker

Klopt. Deze mail is automatisch gegenereerd nadat het systeem merkt dat producten die in de lijst staan om verzonden te worden niet uit de inventaris zijn gehaald en dus niet verzonden konden zijn.

Het vreemde vind ik alleen de mods. Die reageren overal op, en snel ook, maar negeren dit ofzo? Zou wel niet het enige zijn wat mis is gegaan. Had wel een bericht afgekunt vind it. Op z’n minst copy paste…

Beantwoorden

5 januari 2019 om 18:47
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Reeldiel,

Wij moderators zijn vrijwilligers en hebben geen toegang tot de systemen van iBOOD, dus we kunnen ook niet kijken wat er aan de hand is met de bestellingen. Ik ga jullie meldingen wel doorgeven aan de klantenservice en die zullen dit dan na het weekend uitzoeken en jullie informeren over de status van jullie bestelling.

Beantwoorden

5 januari 2019 om 08:54
mapsie Gebruiker

Van morgen toch een vriendelijke mail gekregen dat er idd iets mis gelopen is.Gingen het onderzoeken en mij op de hoogte houden. Kan misschien idd een standaard mail zijn, maar beter iets te vernemen dan helemaal niks. Blijven wachten, hé!

Beantwoorden

5 januari 2019 om 09:11
Reeldiel Gebruiker

Kan niet anders doen dan wachten denk ik. Maar we leven in 2019 en ik vind het niet kloppen dat we geen respons krijgen van het team wat er nou precies verkeerd is gelopen. Het gaat niet over een tientje natuurlijk…

Beantwoorden

5 januari 2019 om 10:27
jutezak Gebruiker

Ik heb net bericht gehad, met een bezorgmoment op maandag. Daar rekende ik al op bij verzending op vrijdag, dus er is niks aan de hand wat mij betreft.

Beantwoorden

5 januari 2019 om 10:38
Reeldiel Gebruiker

Ik heb nog geen bericht mogen ontvangen hierover. Mocht dit het geval zijn dan is er idd niks aan de hand. Niet dat ik er wakker over lig, maar ik vind een beetje service met zulke aankopen wel belangrijk.

Beantwoorden

5 januari 2019 om 10:13
JSPR_G Gebruiker

Daarnet een e-mail gekregen van de bezorger dat het maandag voormiddag geleverd zal worden

Beantwoorden

5 januari 2019 om 10:32
John_ Gebruiker

Mag ik vragen wanneer jullie besteld hebben. Ik zit als vele anderen met hetzelfde probleem.

Beantwoorden

5 januari 2019 om 10:39
Reeldiel Gebruiker

31 December

Beantwoorden

5 januari 2019 om 11:10
jutezak Gebruiker

Ik heb 29 december de 55NU8000 besteld. Vandaag verzonden, en kon maandag geleverd. Wat mij betreft dus geen vertraging.

Beantwoorden

5 januari 2019 om 11:10
Ronaldo1966 Gebruiker

Maandagmorgen tussen 08:00 en 13:00 wordt ie bij mij bezorgd :-)

Beantwoorden

5 januari 2019 om 11:24
jutezak Gebruiker

Bezorgt Dynalogic dit eigenlijk in je appartement of alleen maar tot op de stoep of achter de voordeur?

Beantwoorden

5 januari 2019 om 15:48

Goedemiddag jutezak,

In het algemeen bezorgd Dynalogic de spullen binnen. Weet niet of er andere mensen ervaring hebben met deze leverancier die dat hier willen delen.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

6 januari 2019 om 09:26
Reeldiel Gebruiker

Ik weet niet waar jij je info vandaan haalt, maar Dynalogic is 1 van de meest verschikkelijke logistiekbedrijven die de rondes doet in NL.

Kijk maar anders even op trustpilot.

Volgens mij heb je kans dat ze hem binnen zetten. Maar ook een goede kans dat er helemaal niemand komt XD

Beantwoorden

9 januari 2019 om 22:16
jutezak Gebruiker

Er kwam 1 bezorger, op de door mij gewenste tijd. “Natuurlijk bezorgen we boven als u helpt”. Heb hem een fooi toegestoken.

In een mum van tijd was ie op de 4e verdieping.

(Ik vraag me af hoe hij die 55 inch TV in zijn eentje in het voorportaal heeft gekregen.)

TV uitgepakt, gekonteerd, prima allemaal. Geen klachten.

Beantwoorden

5 januari 2019 om 16:09
mapsie Gebruiker

Jeuh, mail gekregen dat de tv maandag bezorgt wordt. Ik blij!!!!!!

Beantwoorden

5 januari 2019 om 16:54
MickeyMousie Gebruiker

Ik heb net een mailtje gehad van ibood waarin staat dat de pakketbezorger nu onderweg is!?!? En dat terwijl de afspraak op maandag is.

“Hi Mike,

De bezorger van Dynalogic is op dit moment onderweg om je pakket te bezorgen!”

Beantwoorden

5 januari 2019 om 17:05
mapsie Gebruiker

Bij mij van’t zelfde. Ik kan de Track & Trace link niet openen! Dus wanneer komt die nu eigenlijk?

Beantwoorden

5 januari 2019 om 17:14
MickeyMousie Gebruiker

Ik kan hem inderdaad ook niet openen…. toen ik net het telefoonnummer had waren ze al gesloten :/

Beantwoorden

5 januari 2019 om 17:21
jutezak Gebruiker

Mara ik kreeg ook een mail van Dynalogic (Dynalogic afspraakbevstiging), waarin het aflevermoment en een werkende link om het moment te wijzigen. Na wijziging weer zo een mail, met nieuwe gegevens.

Ik heb 2 mails van iBood: bestelling verzonden (zonder werkende link) en bezorger onderweg.

Ik neem aan dat die bezorger een leuk rondje europa rijdt en mijn TV op het aangegeven moment wordt bezorgd ;)

Beantwoorden

5 januari 2019 om 17:23
JSPR_G Gebruiker

Hier van ‘t zelfde. Geloof er niet veel van, maar toch maar hals over kop naar huis gereden.

Beantwoorden

6 januari 2019 om 09:35
Reeldiel Gebruiker

Nog ontvangen?

Beantwoorden

6 januari 2019 om 10:05
JSPR_G Gebruiker

Ik helaas niet…

Beantwoorden

6 januari 2019 om 10:07
MickeyMousie Gebruiker

Ik ook niet :/

Beantwoorden

7 januari 2019 om 10:13
mapsie Gebruiker

Wat een shit firma is dat transportfirma. Of dan toch die chauffeur. Vandaag levering rond 9u30′. Ik was thuis, volg de track and tracé. Ineens kan ik niet meer volgen omdat ze zogezegd aan de deur hebben geweest. NIET DUS. Een duur (0900) 5,6€ extra, telefoongesprek gedaan. Resultaat, nieuw afsraak maken. Eerste vrijdag en nu vandaag. Die denken dat wij verlof ka….. zeker! Int vervolg gewoon in de winkel kopen!

Beantwoorden

9 januari 2019 om 08:59
mapsie Gebruiker

Had een nieuw afspraak gemaakt voor vandaag. Gaat weeral niet door, omdat het pakket niet in het juiste sorteercentrum is! Wie snapt dat nog! Als een chauffeur het pakket niet geleverd heeft, dan rijdt hij met dat pakket toch terug naar de depot van waar hij vertrokken is!

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.