2 januari 2019 om 00:00
iBOOD

Powerbanks

Powerbanks
Lock & load

Na een nachtje doorhalen, op weg naar je vakantiebestemming of tijdens een lange vliegreis: er zijn tal van momenten waarop je niet zonder powerbank kan.

Met deze Jumping Jack powerbanks is jouw telefoon, tablet of andere apparatuur altijd voorzien van een volle lading.

2 januari 2019 om 06:58
Kristof01 Gebruiker

“met het geïntegreerde zonnepaneel is hij in een handomdraai weer opgeladen” 
Lijkt me zeer straf… Kan de specificatie van de input van het zonnepaneeltje aan maximum vermogen medegedeelt worden?

Beantwoorden

3 januari 2019 om 10:12
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Kristof01,

Dit vraag ik voor je na.

Beantwoorden

27 januari 2019 om 10:10
Kristof01 Gebruiker

Ik ben nog steeds benieuwd naar het antwoord! :)

Beantwoorden

2 januari 2019 om 12:33
RobertManon Gebruiker

Iemand ervaring met deze powerbanks, met name de cube? Ik kan er niks over vinden op internet. Is de beloofde capaciteit inderdaad zoals aangegeven? En ik zie dat er een output van 2A en 1A is; hoe verhouden deze zich mbt snelheid van opladen van een “gemiddelde” smartphone (ik heb een Samsung Galaxy S7). Ik heb nu een powerbank met een output van 3A, geen idee of het verschil met een 2A duidelijk merkbaar is.

Beantwoorden

3 januari 2019 om 11:21
Bck11 Gebruiker

Alsjeblieft weer die powercube van Mipow ik was net te laat de vorige keer

Beantwoorden

9 januari 2019 om 16:06
RobertManon Gebruiker

Zeer misleidend! Ik heb de Little Jack Cube zojuist ontvangen en de afmetingen zijn niet 75×75x21 mm maar 110×75x21 mm! Scheelt dus 3.5 cm! Ik had deze juist gekocht omdat hij kleiner zou zijn dan mijn huidige powerbank, maar hij is juist groter.

Ik ga erover nadenken om ze te retourneren, maar ik zou het belachelijk vinden als ik retourkosten hiervoor moet betalen omdat in feite een ”verkeerd” product is geleverd.

Beantwoorden

22 januari 2019 om 11:12
Rolftimmer1908 Gebruiker

ik wacht al sinds 8 januari op deze bezorging, al 2 mailtjes gestuurd maar tot op heden nog geen reactie mogen ontvangen.

nog meer mensen met verlate leveringen?

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.