27 december 2018 om 00:01
iBOOD

Smart Device Chargers

Smart Device Chargers

Thuis, in de auto of onderweg

Het maakt niet uit waar je bent, als je smart device maar opgeladen is. Dat opladen kan gewoon thuis, maar ook in de auto én onderweg. Eén apparaat per keer of meerdere tegelijk. Snel of supersnel. De keuze is aan jou!

27 december 2018 om 08:40
Betaling Gebruiker

Hallo, blijkt dat betaling via bancontact er credit card niet gaat (error in het eerste geval, time out in het tweede) hie verzeker ik mijn bestelling totdat het probleem is opgeslost??

Beantwoorden

27 december 2018 om 08:57
Moderator Jelle Moderator

Goedemorgen Betaling,

Helaas is het niet mogelijk een product vast te houden.

Je zou het volgende kunnen proberen:

- andere betaalmethode,

- product uit je mandje halen, uitloggen, inloggen en weer het product in je mandje plaatsen.

- Je cookies verwijderen

Hopelijk lukt het daarna wel.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

27 december 2018 om 11:17
Joost123456 Gebruiker

Zijn er ook korte kabeltjes te koop voor opladen iPhones icm family charger. Krijg geen betaalbare set gevonden.

Beantwoorden

27 december 2018 om 13:56

Goedemiddag Joost.

Er zitten geen kabels bij.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

27 december 2018 om 13:12
Yamaha_ERG121 Gebruiker

Supersnelle Draadloze Lader | 10 W

Werkt dit zomaar op alle Android toestellen? Of moet het toestel aan bepaalde specificaties voldoen om draadloos te kunnen laden.

Beantwoorden

27 december 2018 om 14:00

Goedemiddag Yamaha,

De Mr. Handsfree Wireless Charging Pad WCP-300 is een intelligent draadloos laadproduct specifiek ontworpen om smartphones, die QC2.0 9V/1.67A als laadvereiste hebben, snel op te laden ongeacht hun hoge stroomvereisten en is compatibel voor 5W standaard laden.De Wireless Charging Pad werkt voor toestellen met ingebouwde draadloze ontvangers (zoals Samsung S6/S7/S8, iPhone 8/8 Plus, iPhone X, Google Nexus 4/5/6/7,…), toestellen met gereserveerde draadloos laden-invoerpoorten (zoals Galaxy S5, Galaxy Note4,…) en draadloos laden-laadcases met ontvangers (iPhone 5, iPhone 6/6 Plus,…).

Groet,

Jelle

Beantwoorden

28 december 2018 om 07:26
ArnoBuyl Gebruiker

Is dit ook van toepassing op de gewone mr Handsfree Draadloze Lader | 10 W ?

Beantwoorden

28 december 2018 om 09:08
hansspin Gebruiker

En de QWC- 300 ?

Beantwoorden

28 december 2018 om 13:27
Official Product Expert Mr. Handsfree-Expert Official Product Expert

beste Arno,

er is geen wezenlijk verschil in de snelheid van laden tussen de Supersnelle draadloze lader en de draadloze lader van 10W.

de supersnelle lader heeft twee spoelen en de draadloze 1 spoel maar dit heeft enkel te maken met de positionering van uw toestel op de lader, niet met de snelheid.

Beantwoorden

28 december 2018 om 09:09
cwilders Gebruiker

Hihi, ik hoop dat de tekstschrijver van de draadloze lader (10W) een goede kerst heeft gehad …

Draadloos opladen? Wie doet dat nog? - De meegeleverde 1.2 meter laadkabel is ook erg praktisch

En:

in combinatie met een Qualcomm adapter (niet meegeleverd)- Inclusief Qualcomm adapter

Nice!

Beantwoorden

28 december 2018 om 09:24
cdhughes Gebruiker

Inderdaad, wat is het nou ibood, zit die adapter er nou wel of niet bij?

Beantwoorden

28 december 2018 om 10:48

Goedemorgen cwilders,

De kabel om de draadloze charger op te laden is meegeleverd
De Qualcomm adapter niet

Groet,

Jelle

Beantwoorden

28 december 2018 om 11:16
fons2003 Gebruiker

Werkt dit apparaat met de nieuwe samsung note 9 ?

mr Handsfree Draadloze Lader | 10 W

Graag reacfie

Beantwoorden

28 december 2018 om 11:28

Ja dit kan prima Fons.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

28 december 2018 om 12:04
fons2003 Gebruiker

Bedankt voor je snelle reactie gaat het zometeen bestellen

Beantwoorden

28 december 2018 om 16:27
SCHOL043 Gebruiker

Ik zie toch echt staan dat hij wel wordt meegeleverd:

mr Handsfree Supersnelle Draadloze Lader | 10 W

Dit toestel is de high-end oplossing voor supersnel draadloos laden thuis of op kantoor. Voorzien van een stroomtoevoer (en meegeleverde adapter) met Qualcomm technologie, laad je je smartphone supersnel op tot 10W.

Beantwoorden

28 december 2018 om 19:09

Goedenavond Schol.

Dit gaat over een ander product.

De vorige vraag ging over de draadloze lader 10W. Jouw opmerking gaat over de supersnelle draadloze lader, daar zit hij inderdaad wel bij.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

28 december 2018 om 20:25
Wendyvanendschot Gebruiker

Bij de Mr Handsfree family charger zit toch gewoon de netstroom stekker erbij? Alleen geen korte USB oplaadkabeltjes toch?

Beantwoorden

28 december 2018 om 20:34

Goedenavond Wendy,

Ik kan alleen vinden dat er een stroomkabel aan zit. Ik weet niet of dat daar ook een stekker aan zit of dat dat ook USB is zodat je hem op verschillende manieren van stroom kan voorzien.

Er zitten geen korte usb kabels bij.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

30 december 2018 om 03:35
pistoleroangke Gebruiker

Ik had mij eigenlijk voorgenomen NOOIT meer wat te bestellen bij jullie. Maar na de goede service de laatste keer en dankzij de coupon die ik kreeg probeerde ik toch dit product te bestellen. Maar tevergeefs! Ik kreeg de melding : oeps! Er ging iets mis… met bankcontact ging het de mist in.. en bij een 2e poging was de couponcode al niet meer geldig!! Dus…. had ik me beter bij mijn 1e voornemen gehouden…

Beantwoorden

30 december 2018 om 12:45

Goedemiddag pistoleroangke,

Een couponcode wordt altijd geblokkeerd als de betaling niet lukt. Die wordt weer na een paar uur vrijgegeven.

Er zijn de laatste tijd vaker problemen met bankcontact en dit is bij ons bekend maar helaas nog niet opgelost.

Je zou het nu nog eens kunnen proberen en met een andere betaalmethode te betalen.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

30 december 2018 om 21:57
Moderator Paul Moderator

De Bancontact app werkt niet altijd goed samen met de iBOOD app, waardoor de betaling soms misgaat. Het is dan aan te raden om de bestelling af te rekenen via de (mobiele) website van iBOOD.

Beantwoorden

30 december 2018 om 10:40
Fred9681 Gebruiker

mr Handsfree USB-C Powerbank | 10.000 mAh : Zitten hier kabeltjes bij?

Groeten Frederik

Beantwoorden

30 december 2018 om 12:47

Goedemiddag Frederik,

In de verpakking zit ook nog een korte kabel bij die gaat van USB type C naar je standaard type A.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.