25 december 2018 om 00:01
iBOOD

Stereoboomm Audio

Stereoboomm Audio
Zet die stress uit...

...en je muziek aan! Draadloos muziek afspelen vanaf je smartphone, tijdens een picknick je eigen hitjes draaien of een namiddagje op het strand opfleuren met leuke deuntjes? Met de Bluetooth speakers in deze Flash Sale is het allemaal mogelijk.

25 december 2018 om 00:18
innotiv Gebruiker

Ik lees net bij recensies dat de externe voeding er niet wordt bijgeleverd !

Deze zou essentieel zijn voor een goede werking !

Bron :   https://shop.nieuwsblad.be/stereoboomm-woodbox-plus-dab.html

Beantwoorden

25 december 2018 om 00:19
innotiv Gebruiker

Betreft

Stereoboomm Audio

Beantwoorden

25 december 2018 om 01:33
Moderator Paul Moderator

http://www.stereoboomm.be/stereoboomm-wood-box/
klik op “Whats in the box”

Speaker unit
Remote control
Micro USB charging cable
AUX cable
USB Home charger
User’s manual

Dit product werkt op een interne accu die via meegeleverde micro USB kabel opgeladen kan worden. De speaker werkt niet (rechtstreeks) op het lichtnet.

Beantwoorden

25 december 2018 om 06:25
danidani Gebruiker

Grappig, StereoBoom heeft de adviesprijs nogal opgekrikt lijkt het.

Beantwoorden

25 december 2018 om 06:53
Mabosch Gebruiker

Ik heb de stereoboomm 3000. Een tijd geleden gekocht via iBood. Helaas ging bij de eerste de accu defect. Netjes een nieuwe ontvangen. Deze werkt goed. Geluid vind ik goed, connecties met bluetooth en wifi gaat soepel. Let wel op dat wifi alleen werkt op 2.4ghz signaal. Dus ook je telefoon moet op dit netwerk zitten anders werkt het via wifi niet. Er is ook een app met veel opties zoals radio, echt heelhveel zenders vanvover de hele wereld. Ook integratie met apps zoals Spotify is aanwezig. Ik gebruik hem alleen voor Spotify dus gebruik de app niet meer.

Kortom een goede speaker die doet wat je verwacht met ook een goede accu duur.

Beantwoorden

25 december 2018 om 06:58
Pietje555 Gebruiker

Over welk product gaat het nu eigenlijk

De woodbox uit de link van de moderator of de woodbox plus van de foto’s

De plus Lijkt mij geen afstandsbediening te hebben en de woodbox wel?

Beantwoorden

26 december 2018 om 09:46
Official Product Expert Dreamled-Expert Official Product Expert

beste Pietje,

het gaat over de woodbox plus van de foto’s.

deze heeft inderdaad geen afstandsbediening en wordt niet standaard geleverd met een adapter. uiteraard wordt er wél een usb laadkabel meegeleverd. deze kan u verbinden met een usb adapter.

Beantwoorden

25 december 2018 om 10:16
Paul2642 Gebruiker

Ik heb eerder de StereoBoomm 3000 aangeschaft en ben zeer tevreden over het geluid. Simpel in gebruik via Bluetooth en WiFi netwerk. Natuurlijk niet te vergelijken met de duurdere systemen maar voor de prijs een meer dan prima apparaat. Grote voordeel is dat je dit apparaat door de accu overal mee naar toe kan nemen, tuin, vakantiehuis in de auto …

Beantwoorden

25 december 2018 om 11:21
vintageaudio Gebruiker

Ik heb reeds de H600, 700, 150… prijs kwaliteit, overtreffen ze veel merken. En bovenal, defecte toestellen… mailtje sturen, oud toestel verzenden en je ontvangt kort nadien gewoon een nieuw. Geen discussies … top gewoon.

Beantwoorden

25 december 2018 om 11:34
megakip Gebruiker

Ik heb me tijdens de Hunt de HP600 aangeschaft en ik ben echt positief verrast door de kwaliteit. Heel goede geluidskwaliteit, vlotte verbinding met Bluetooth , mooie afwerking en is makkelijk mee te nemen in de case. Echt een aanrader, zeker voor die prijs.

Beantwoorden

25 december 2018 om 15:33
Testingcase Gebruiker

Ik heb een DLNA Server. De MR150 ondersteund DLNA begrijp ik. Ik wil de app gebruiken om de DLNA content via de MR150 op de HiFi installatie te laten afspelen. Streamt dit altijd via de telefoon/tablet naar de MR150 of bestuur ik die MR150 om zelfstandig de DLNA content af te spelen?  Ik wil de app op de telefoon/tablet gewoon af kunnen sluiten en de telefoon/tablet uit kunnen zetten.  Bedankt.

Beantwoorden

26 december 2018 om 09:50

beste Testingcase,

u kan de MR 150 inderdaad gebruiken om al uw muziek (of uw DLNA content) door te streamen naar uw hifi installatie. U bestuurt de MR150  via de app

Beantwoorden

25 december 2018 om 23:19
hobbix Gebruiker

Heb ook een aantal speakers van st-b en ben daar dik tevreden over. Maar het meest gebruik ik type 150: losse bt ontvanger die je via twee tulp stekkers met elke audioinstallatie koppelt. Ook nu weer bij mijn moeder. Jammer dat die er niet mer bij is.

Beantwoorden

26 december 2018 om 00:36
Rb2Br Gebruiker

TWS-100 Bluetooth In-ears

Hoe vaak kan men de oortjes opladen met de draadloze box?

Snelle oplaadfunctie ?

Bedieningsknoppen aan de oortjes?

Mogelijkheid om de oortjes ook apart te gebruiken?

Mvg

Beantwoorden

26 december 2018 om 10:26

beste Rb2Br,

u kan de oortjes een viertal keer opladen met de box.

een snellaadfunctie is niet aanwezig.

de oortjes bedient u via touch technologie op de oortjes.

u kan de oortjes ook apart gebruiken.

Beantwoorden

26 december 2018 om 00:41
KayJay Gebruiker

Is het mogelijk de M300 met Google home te verbinden via wifi? Zodat ik muziek kan luisteren via mijn twee Google home speakers en stereoboom tegelijkertijd.

Beantwoorden

26 december 2018 om 09:52

beste KayJay,

de MR300 werkt niet samen met Google Home.

Beantwoorden

27 december 2018 om 00:12
joplaj Gebruiker

Indien je een Chromecast audio via de aux input aansluit dan wel.

Een andere werkende optie is een van je Google homes met deze speaker via bluetooth te connecteren. Dat werkt ook, zelfs in groep. Alleen zal de Google home waarmee je deze via bluetooth verbindt geen audio kunnen afspelen.

Beantwoorden

26 december 2018 om 22:31
Rb2Br Gebruiker

Beste expert

Ik kan niet betalen via de app.

Via bancontact of via de gegevens van de kaart lukt het niet.

Steeds de pagina : oeps iets verkeerd, probeer opnieuw.

Beantwoorden

26 december 2018 om 23:16
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Rb2Br,

Wat vervelend dat het betalen niet lukt. Zou je het volgende eens kunnen proberen:

- Bestellen via de iBOOD app (of juist via de normale website)

- Een andere betaalmethode gebruiken

- Je cookies verwijderen

- Een andere browser gebruiken

- Je winkelwagen leeg halen, uitloggen, opnieuw inloggen en je winkelwagen weer vullen

- Een eventuele VPN-verbinding afsluiten

- Gebruik maken van een andere internetverbinding

Laat maar even weten of het met een van deze opties wel gelukt is.

Beantwoorden

27 december 2018 om 01:11
hobbix Gebruiker

Jammer dat Stereoboomm zelf geen expert heeft

Beantwoorden

27 december 2018 om 08:16
danidani Gebruiker

Die is er in het verleden wel geweest. Toen was het een prominentere actie. Vandaar denk ik.

Beantwoorden

27 december 2018 om 09:41
Official Product Expert Stereoboomm-Expert Official Product Expert

beste Hobbix,

die is er wel. kan ik u helpen met vragen die u over onze producten heeft?

Beantwoorden

27 december 2018 om 11:19
daisyvdo Gebruiker

Beste

Ik ben op zoek naar een hoofdtelefoon voor mijn moeder die slechthorend is. Dit betekent dat het maximaal volume belangrijk is. Interpreteer ik het correct dat de Stereoboom HP600 een maximum volume heeft van 188 db?

Beantwoorden

27 december 2018 om 14:17
Official Product Expert Stereoboomm-Expert Official Product Expert

beste klant,

de HP600 heeft een maximale output van 15mW (milliwatt). het toestel is niet speciaal bedoeld voor slechthorenden. de waarde van 188 dB gaat over de effeciency van de omzetting van electrisch naar akoestisch signaal.

Beantwoorden

14 januari 2019 om 11:54
Hulst Gebruiker

Heb deze box nu een week binnen.. Helaas teleurgesteld..
Erg onhandig dat de box niet van afstand te bedienen is (denk aan kiezen van audio bron/hard of zachter zetten/andere zender)
Tevens ook onhandig hoe de volume knoppen werken, 9 van de 10x verwissel ik de zender (je moet de volume knop lang indrukken en veranderd dan langzaam)

Geluid is ok, maar niet super vooral niet wanneer die hard staat.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.