20 december 2018 om 00:00
iBOOD

Witgoed

Witgoed
Witgoedkoopjes

Waarom wasmachines en drogers altijd wit zijn weten we niet. We weten wel dat ze goedkoop zijn in deze Witgoed Sale. Sla nog net even je slag in 2018! 

SIZE

LET OP! Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

20 december 2018 om 00:54
frijlir Gebruiker

Op de Siemens IQ700 zit ook nog een cashback van €50 via Siemens. Dus indien je interesse hebt komt deze machine op slechts €599.

Echt een aanrader!!!

Beantwoorden

20 december 2018 om 01:39
Doefas Gebruiker

Is met deze acties vaak alleen bij officiële dealer, tenminste bij telefoons en tv’s van Samsung wel dat ik weet. De zogenaamde grijze import producten komen daar dan niet voor in aanmerking. Ik zou het even navragen of nakijken op de actie site, staat daar meestal wel in de voorwaarden.

Beantwoorden

20 december 2018 om 01:42
Nemrah Gebruiker

Wat maakt dit apparaat een aanrader?

Ik ben voor mijn nieuwe huis opzoek naar wasmachine & wasdroger. Any tips?

Beantwoorden

20 december 2018 om 14:06
frijlir Gebruiker

@Nemrah De deal is helaas uitverkocht, dus hoop dat je het wel hebt gedaan ;-)

Waarom ik dit een aanrader vind is vanwege o.a. de Sensofresh functie. Daarmee haal je snel geuren uit alle stoffen, maar belangrijker vind ik het hygiënische programma en de trommel reinigingsfunctie. Geen vieze geurtjes meer in de was die je op 30 graden moet draaien en ook na verloop van tijd geen nare geuren meer in de machine. De trommel wordt elke 20 wasbeurten met water en stoom gereinigd. Zelf had ik de deal een paar weken geleden voorbij laten gaan en ging enkele dagen daarna mijn machine kapot. Dat was wel echt balen. Ik heb nu zelf de siemens avantegarde met sensofresh gekocht. Zit ook tot 31-12 een cashback van €200, 7 jaar garantie en 70 dagen niet goed geld terug op

Beantwoorden

20 december 2018 om 06:59
lambrecht_matthias Gebruiker

@ibood: gelieve correcte informatie te voorzien. De cashback actie voor dit type vriezer is reeds afgelopen…

Beantwoorden

20 december 2018 om 09:16
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen,

Ik zie geen cashback actie vermeld staan? Of de deal is inmiddels uitverkocht.

Beantwoorden

20 december 2018 om 07:54
rostie-rostellie Gebruiker

Kunnen deze energiezuinige apparaten (A++) ook met electronische ECO – Cheques betaald worden?

Beantwoorden

20 december 2018 om 09:17
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen rostie-rostellie,

Het is helaas (nog) niet mogelijk om met eco-cheques te betalen.

Beantwoorden

20 december 2018 om 09:14
henk3000 Gebruiker

De samsung ecobuble hebben wij 3 jaar geleden aangeschaft, en die ligt inmiddels op de schroothoop.

Wat een miskoop is dat zeg, samsung en de dealers weten van de problemen met de motor, maar blijven het  ding maar dumpen omdat de motor toch wel 2 jaar meegaat,  eenmaal uitenn de garantie ben je de pineut.

Beantwoorden

20 december 2018 om 10:33
Kopertje1 Gebruiker

Had jouw wasmachine ook een invertor motor? Anders heeft die toch 10 jaar garantie?

Beantwoorden

20 december 2018 om 14:05
karimxp Gebruiker

Oh jammer!!! een week geleden gekocht bij MediaMarkt voor 100 euro meer :(

Wel een top wasmachine!

Beantwoorden

22 december 2018 om 13:22
Darkangel Gebruiker

Zelfde ervaring als henk met de Samsung , wel ander probleem …

Na 2j en 2m kapot , sorry meneer garantie voorbij.

Coulance regeling dus wel 185 euro , moederbord kapot , veel voorkomend volgens de technieker.

Nu 2j later , weer kapot …

Beantwoorden

10 januari 2019 om 14:22
Dareve Gebruiker

Mijn bestelde AEG L6FBN84GP is nog steeds niet geleverd, anderhalve week geleden een verzendbevestiging ontvangen van ibood. Na contact met ibood zou de leverancier maximaal na 7 werkdagen contact opnemen, je raad het al; niet gebeurd. Ik word er nu toch wel een beetje vervelend van, meer mensen hier last van? En wanneer kan ik de bestelling eindelijk verwachten??

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.