19 december 2018 om 00:02
iBOOD

Electronics Grabbelton

Electronics Grabbelton
Surprise, surprise!

Jahaa, er zit een heleboel moois in deze Grabbelton! Maar je moet wel op tijd graaien, want voor je het weet is het voor je neus weggekaapt. Welk pareltje weet jij er op tijd uit te vissen? 

SIZE

LET OP! Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

19 december 2018 om 00:16
quickv3 Gebruiker

Goedenavond,  zijn er verbruik gegevens bekend van de wd my cloud 6tb?   Max vermogens, vermogen bij geen gebruik of slaapstand,  gaan de hds automatich uit als ze niet gebruikt worden, enz enz.

Een linkje naar deze specs is ook goed.

Beantwoorden

19 december 2018 om 08:02
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen quickv3,

Dit vraag ik voor je na.

#wordtvervolgd

Beantwoorden

19 december 2018 om 00:50
iboet Gebruiker

Goedemorgen,

Hoeveel pagina’s aan kleur/zw toners wordt meegeleverd met de Lexmark MC2425adw ?

Beantwoorden

19 december 2018 om 07:44
Moderator Jelle Moderator

Goedemorgen iboet,

Uit een vorig topic:

Capaciteit meegeleverde cartridge (zwart)3000 pagina’s

Capaciteit meegeleverde cartridge (kleur)1400 pagina’s

Groet,

Jelle

Beantwoorden

19 december 2018 om 06:59
CHEYENE Gebruiker

goedemorgen, neato botvac D7 connected , kan hij ook werken op donkere vloeren en ’s nachts?

kan je ook uren instellen en dagen?

vriendelijke groet

Beantwoorden

19 december 2018 om 07:56
Moderator Jelle Moderator

Goedemorgen Cheyene,

Snachts is geen enkel probleem. Bij sommige hele donkere vloeren kan er wel eens een probleem zijn. De “Dropsensors” die er voor zorgen dat je robot niet van de trap af rijd kunnen dan in de war raken.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

19 december 2018 om 08:01
DMCS Gebruiker

Goedemorgen,

Welke VPN-mogelijkheden heeft de Linksys WRT32X? Met welke aanbieders is hij compatibel?

Beantwoorden

19 december 2018 om 08:15
Moderator Jim Moderator

Hi DMCS,

Hier is wat meer informatie te vinden over de VPN opties voor de WRT32X. Als je meer informatie nodig hebt, hoor ik het graag!
https://www.linksys.com/us/support-article?articleNum=270535

Groet,

Jim

Beantwoorden

21 december 2018 om 07:26
danidani Gebruiker

Heb op die van mij openWRT gezet en VPN draait als een zonnetje. Met originele firmware lukt het misschien ook wel. Top router trouwens!

Beantwoorden

19 december 2018 om 08:17
boutje74 Gebruiker

@Ibood

Waarom is de ezviz c6b nu *knip* duurder dan jullie vorige aanbieding in november? Heb deze toen voor *knip* gekocht!

Beantwoorden

19 december 2018 om 08:21
Moderator Jim Moderator

Hi Boutje!

Dealprijzen mogen helaas niet genoemd worden op het forum! Om antwoord te geven op de vraag: het kan soms zijn dat inkopers een nóg scherpere deal weten te fixen op een bepaald moment. Belangrijkste is natuurlijk dat hij nog steeds het goedkoopst is, dus mocht je hem nog ergens anders goedkoper vinden, dan horen we het graag! In ieder geval gefeliciteerd met de goede aankoop!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

19 december 2018 om 08:47
boutje74 Gebruiker

Hi Jim,

Natuurlijk laat ik het je graag weten als jullie niet de goedkoopste zijn ;-) jullie zijn namelijk duurder omdat jullie nog eens verzendkosten rekenen die bij veel andere bedrijven gratis zijn boven een bepaald bedrag.  Er zijn meerdere websites die dit artikel gratis verzenden en hierdoor goedkoper zijn en bovendien morgen al kunnen leveren.

https://www.coolblue.nl/product/803877/ezviz-by-hikvision-c6b.html

10 seconden nodig gehad op Google om dit te ontdekken.  Dus hopelijk zijn jullie inkopers nu weer een beetje d wakker geschud.  ;-)  ik zeg wel eerlijk dat het apparaat super werkt en zeker een aanrader is.

Ik wens Ibood alvast fijne feestdagen toe en bedankt voor dit mooie jaar met goede aanbiedingen!!

Beantwoorden

19 december 2018 om 09:29
dolfhin Gebruiker

Is de FeiyuTech Vimble 2 | 3-assige Gimbal geschikt voor aansluiting op een iPhone

Beantwoorden

20 december 2018 om 00:17
dcarmans Gebruiker

Heb hem bij vorige aanbieding gekocht en is idd compatibel met iPhone, lightning stekkertje wordt ook mee geleverd.

Beantwoorden

20 december 2018 om 10:07
svenM Gebruiker

Is er een usb-C stekker ook bij?

Beantwoorden

20 december 2018 om 11:45
dcarmans Gebruiker

Ik dacht het wel, waren een 3 of 4-tal verschillende stekkertjes bij

Beantwoorden

19 december 2018 om 09:31
labs101 Gebruiker

Ezviz C6B gekocht bij een vorige aanbieding van Ibood (uiterst tevreden trouwens over de camera). Was die wel €10,00 goedkoper. Met verzendkosten erbij is de camera nu €1,00 uur duurder dan bij Coolblue (zie eerder geplaatste link van boutje74). En de volgende dag in huis.

Fijne dagen allemaal.

Beantwoorden

19 december 2018 om 10:57
MrMarkus Gebruiker

Hallo,

Ik heb in de vorige actie de Wenger Sherpa 16″ Laptoptas besteld en deze blijkt volgens het label van de tas zelf 15,4″ te zijn. Helaas paste mijn 15,4″ laptop niet in de tas en heb ik hem retour gestuurd.

Dus pas de info aan zou ik zeggen. (mogelijk is de info met de Wenger koffer tas verwisseld, hint!)

Beantwoorden

20 december 2018 om 13:20
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag MrMarkus,

Bedankt voor het doorgeven. Paste het net niet of is hij echt voor een kleiner model laptop bedoeld?

Beantwoorden

20 december 2018 om 19:26
MrMarkus Gebruiker

Het product label gaf aan dat de meeste 15,4″ laptops zouden passen, helaas valt mijn laptop daar dus buiten.

Beantwoorden

20 december 2018 om 05:50
aberg Gebruiker

Bedankt voor de link, inmiddels bij Coolblue besteld en inderdaad morgen al in huis

Beantwoorden

20 december 2018 om 08:49
MCabri Gebruiker

Bij de  FeiyuTe Vimble 2 Gimbal staat dat er ook een is voor een action cam. Waar is die dan?

Beantwoorden

20 december 2018 om 09:04
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen MCabri,

Die is in deze sale helaas niet beschikbaar.

Beantwoorden

20 december 2018 om 11:25
Beneb17 Gebruiker

Goedemorgen, zijn er ook nog mensen die ervaring hebben met de multiroom Mesh systemen?

Had belangstelling bij de WHW033

Beantwoorden

20 december 2018 om 13:52
Kwoque Gebruiker

Wat voor model is dit? Ik zie een vergelijkbare staan bij de media markt staan die ook nog eens goedkoper en sneller/beter lijkt.

Beantwoorden

20 december 2018 om 14:32
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Kwoque,

Over welke deal gaat je vraag?

Beantwoorden

20 december 2018 om 14:59
Kwoque Gebruiker

Haha goeie. Ik vroeg het over de Linksys Velop systeem

Beantwoorden

20 december 2018 om 15:37
Kwoque Gebruiker

Nevermind. Ik zie het ineens staan. WHW0302

Beantwoorden

20 december 2018 om 15:44
Kwoque Gebruiker

En voor de lezers bij de media markt kost overigens hetzelfde model een stuk meer :)

Beantwoorden

20 december 2018 om 15:49
Moderator Niek Moderator

Goed om te horen dat je het gevonden hebt!

Beantwoorden

21 december 2018 om 10:06
Eddie van Boxtel Gebruiker

2x Elgato Avea Mood Light 

werkt dat met philips hue samen?

Beantwoorden

21 december 2018 om 10:25
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Eddie van Boxtel,

Dit werkt niet samen.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.