21 december 2018 om 00:00
iBOOD

PNY Opslag

PNY Opslag
Grote opslag, klein formaat

Of het nu is voor je telefoon, tablet, camera of draagbare spelcomputer, een extra SD-kaartje kan nooit kwaad. De tijden van figuurlijke bakstenen meeslepen voor een paar MB aan opslag liggen achter ons: vandaag de dag heb je 128 GB SD-kaartjes ter grootte van een postzegel. What a time to be alive.

Voor de verschillen in lees- en schrijfsnelheid van deze kaartjes, kun je onderaan de pagina terecht.

21 december 2018 om 01:04
bwest599 Gebruiker

Telkens ik iets op ibood probeer te kopen..en ik met bankcontact wil betalen via de app via mijn telefoon krijg ik de melding ooops er is iets fout gegaan. Ik kan dus enkel zaken kopen met mijn visakaart..wat veel meer moeite en tijd in beslag neemt. Ben ik de enige met dit probleem? Op alle andere websites opent mijn bancontactapp onmiddellijk behalve bij ibood

Beantwoorden

21 december 2018 om 01:25
Moderator Paul Moderator

Het komt voor dat de Bancontact app en de iBOOD app te traag op elkaar reageren, waardoor de betaling mislukt. Je kunt dan het beste de bestelling afrekenen via de (mobiele) website van iBOOD. Of een andere betaalmethode gebruiken.

Beantwoorden

21 december 2018 om 03:13
www.ibood.com Gebruiker

Kan ik mijn Samsung Galaxy s7 egde met PNY microSDXC-kaart 128 GB SDU128ELIPER-EF gebruiken.

Beantwoorden

21 december 2018 om 07:21
superpoeper Gebruiker

normaal kan in een s7 edge tot 200GB gebruikt worden volgens samsung.com

DUS, 128GB zou moeten werken…

(ik heb zelf geen S7 edge voor alle duidelijkheid, gewoon even gegoogled)

Beantwoorden

21 december 2018 om 07:17
superpoeper Gebruiker

hallo,

Op 23 november 2018 heb ik onder andere 4 stuks van de pny 240 Gb SSD besteld.
Deze bestelling zou op 12 december geleverd worden.

aangezien er opnieuw materiaal van PNY is aangeboden vandaag stel dus ook ik wederom de vraag…

Wanneer komt mijn bestelling want, deze is al meer dan een week te laat geleverd en ik zou de bestelling dringend nodig hebben…?

Beantwoorden

21 december 2018 om 07:48
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen,

Heb je een bestelnummer voor mij? Dan vraag ik het even voor je na. Heb je ook nog andere deals meebesteld met een langere levertijd?

Beantwoorden

22 december 2018 om 08:28
superpoeper Gebruiker

SO2678577 is het bestelnummer. de bestelling bestond uit 4 SSD’s en 2 verschillende usb 3.0 sticks

Beantwoorden

22 december 2018 om 12:05
Schredder Gebruiker

Facebook messenger gebruiken naar ibood webcare voor dit soort vragen. Mijn ervaring is dat je dan sneller duidelijkheid krijgt dan via deze forum

Beantwoorden

22 december 2018 om 12:25
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen superpoeper,

Bedankt voor het doorgeven van je bestelnummer. Ik heb het doorgegeven aan de klantenservice en die zullen hierover na het weekend contact met je opnemen.

Beantwoorden

22 december 2018 om 08:50
gpglang Gebruiker

Ik moet toch wel weer glimlachen.  Nee ik hoef geen uitleg want ik weet hoe/wat en waarom.  Maar van 233,- voor 69,-?  In al die jaren dat deze kaart te koop is, zijn ze niet boven de 170-isch euro over de toonbank gegaan.  Deze deal is een goede want ik schat in dat je 10-15 euro onder de gangbare prijs deze kaart hier kan kopen.
Wat ik wel foute verkooppraat vindt (en ook dat ligt niet aan iBood!) dat de snelheid waarmee geadverteerd wordt (en daar is deze fabrikant niet de enige in) is de leessnelheid van de kaart.  De schrijfsnelheid, wat bij foto’s, film, etc juist van belang is, is lager (75 als ik het goed heb).  In mijn lijn waar ik ze zou kunnen gebruiken (DJ) is die leessnelhied (de 100 waarmee geadverteerd wordt) juist weer goed.  Dus opletten waar je ze voor gaat inzetten.

Beantwoorden

28 januari 2019 om 19:29
PIC Gebruiker

4 kaarten besteld en nooit geleverd gekregen. Geen reactie van de klantendienst. De service van ibood is beneden alle peil de laatste maanden !

Beantwoorden

29 januari 2019 om 00:10
Moderator Paul Moderator

Ik zal de klantendienst attenderen op jouw melding. Je behoort uiteraard wel een reactie te ontvangen.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.