17 december 2018 om 00:00
iBOOD

Qardio

Qardio
Meten is weten

Er is niets belangrijkers dan gezondheid. Daarom is het ook zo fijn om de bevestiging te hebben dat je gezond bent. En mocht er onverhoopt toch iets zijn, kun je er maar beter snel bij zijn. De geavanceerde producten van Qardio kunnen je daar bij helpen. Check snel de Flash Sale

17 december 2018 om 01:54
gaman69 Gebruiker

ECG monitor al uitverkocht om 1.54 …

Beantwoorden

17 december 2018 om 10:52
vlaflip91 Gebruiker

Met verbazing het verkooppraatje gelezen. Voor de mensen die dit product willen kopen om de ‘gezondheid’ van het hart te monitoren: koop dit product niet. Als je klachten hebt laat je dan onderzoeken door een huisarts of sportarts. Buiten dat dit apparaat niet gevalideerd is voor medische diagnostiek,  heeft een arts niets aan een 1 lead afwijking en honderden datapunten zonder context.

Ibood: Stop met het verkopen van schijnzekerheden en pas je tekst aan door het medische aspect te schrappen. Dit is gewoon onjuist informatie.

Beantwoorden

18 december 2018 om 15:36
pamsmets Gebruiker

Helemaal met je eens vlaflip 91. Om een ECG te kunnen lezen heb je wel degelijk kennis van zaken nodig en is aan een leek niet besteed. En dat het klinisch gevalideerd zou zijn wat er staat is inderdaad een verkooppraatje en zeker omdat het door de Amerikaanse FDA géén goedkeuring krijgt, en dat is op zijn zachts gezegd toch vreemd. Maar ja, kennelijk vertrouwen we hier eerder op dat spul als op een cardioloog………En Ibood voor mij het zelfde:

Ibood: Stop met het verkopen van schijnzekerheden en pas je tekst aan door het medische aspect te schrappen. Dit is gewoon onjuist informatie !!!!

Beantwoorden

17 december 2018 om 10:55
vlaflip91 Gebruiker

Ik heb het hierboven over de QuardioCore*

Beantwoorden

18 december 2018 om 19:47
ShuttleX Gebruiker

HealthKit?

Beantwoorden

19 december 2018 om 07:40
Moderator Jelle Moderator

Goedemorgen ShuttleX.

Of deze compatibel is met Apple Healthkit?

Ja, dat zijn ze. Mits je de laatste app gedownload hebt.

Zie ook: https://www.getqardio.com/news/qardio-app-introduces-support-for-healthkit/

Groet,

Jelle

Beantwoorden

25 december 2018 om 06:35
ronaldrustwat Gebruiker

Hallo onze spullen zouden 27 december worden verstuurd en nu staar er in eens dat het pas 9 januari is .hier hebben we niks over gehoord  .ik vind dat echt een hele slechte zaak en dat voor 9 euro bezorg kosten .

Beantwoorden

27 december 2018 om 23:29
RutgerS85 Gebruiker

Is de laatste keren bijna altijd te laat. Wel 1 keer een vergoeding gehad, gratis verzending, voor iets dat dan ook weer te laat was. Spijtig dat er nu zelfs geen bericht komt maar alles gewoon aangepast is. Rond de feestdagen zijn correcte verzendinfo cruciaal…

Beantwoorden

29 december 2018 om 16:31
ronaldrustwat Gebruiker

Green reactie  op míjn klacht, zeer slecht

Beantwoorden

29 december 2018 om 23:33
Moderator Paul Moderator

hoi Ronald,

iBOOD had verwacht dat deze producten op 27 december verzonden konden worden, maar hebben enkele dagen voor die datum vanuit de leverancier te horen gekregen dat er onverwachts een vertraging is ontstaan. Hierdoor moest de verwachte verzenddatum verschoven worden.

Normaalgesproken wordt er in zo’n geval een email verstuurd om dit aan te geven. Heb je die niet ontvangen? Controleer ook het spamfilter van jouw mailbox. Als je geen bericht over de vertraging hebt ontvangen, let me know. Dan zal ik dat doorgeven.

Beantwoorden

30 december 2018 om 06:59
ronaldrustwat Gebruiker

Paul,.

Bedankt voor je reactie ik heb geen email gehad en vind het ook erg toevallig dat om allebij mijn bestellingen gaat dan.ik heb bij  allebij de producten bezorg kosten moeten betalen en dan worden ze ook nog eens allebij 2 weken opgeschoven.maar als ik de airfryer opnieuw bestel zou hij wel ineens leverbaar zijn.hier klopt niks van dit is gewoon wachten tot alles in 1 bestelling verstuurd kan worden en  dat is prima maar dan moet er niet 2 keer bezorg kosten worden gerekend .en moet ik daar wel een bericht van krijgen en in gecompiceerd worden.

Beantwoorden

8 januari 2019 om 13:46
RutgerS85 Gebruiker

Ik heb ook nog steeds geen antwoord gekregen op mijn mail. Geen verwittiging dat dit product later zou komen  ook niet in spam. En plots Is de verwachte verzenddatum weer twee dagen later, weer zonder verwittiging.

Beantwoorden

11 januari 2019 om 19:17
RutgerS85 Gebruiker

Eindelijk vandaag ontvangen. Jammer genoeg werken beide producten niet. Ik ben technologisch genoeg onderlegd om zo’n installatie tot een goed einde te brengen. Alles getest, had hier zelfs nog andere batterijen liggen. Firmware update. Niets hielp. Zelfde probleem met de bloeddrukmeter. Hier treft ibood natuurlijk geen schuld in, maar mede door de lange wachttijd is dit dubbel zo frustrerend.

Beantwoorden

13 januari 2019 om 18:52
JoTu Gebruiker

Eergisteren ontvangen en direct geprobeerd. Zo intuitief als gepropageerd is het allemaal niet. Firmware update lukt niet. App blijft aangeven dat weegschaal en iPhone met app niet in hetzelfde netwerk zitten, vast. Deco M9 in alleen 2.4 Ghz gezet maar maakt niet uit, andere sateliet hubs uitgezet en geen verschil. Weging op zich ging goed maar een nieuwe gebruiker toevoegen lukt ook niet. En na al dat geklooi zijn de batterijen, 8 in totaal ook al leeg.

Stabiliteit van de weegschaal is ook slecht. Je hoeft maar iets uit het midden op te staan en de schaal kantelt.

Ziet er leuk uit en daar is ook alles mee gezegd. Retour.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.