14 december 2018 om 00:00
iBOOD

Philips USB / (micro)SD

Philips USB / (micro)SD
’Daar is toch een app voor!!?

Ja, voor zo een beetje alles is er tegenwoordig een app. Net zoals voor een spreekwoordelijk miljoenmiljard andere dingen. Laten we grofweg zeggen dat je een aanzienlijk deel daar van binnenhaalt waardoor je apparaat volloopt tot er niks meer bij kan. Dan wordt het tijd voor een geheugenuitbreiding en die vind je hier in deze Flash Sale! Ook als je veel documenten uitwisselt of ruimte zoekt voor documenten, foto’s en video’s kun je hier terecht.

14 december 2018 om 00:13
armut_ye Gebruiker

Mooie prijzen.

Maar spijtig van de TE hoge verzendingskosten.

Beantwoorden

14 december 2018 om 01:29
nikeaire Gebruiker

ja spijtig, verzendkosten evenveel als usbstick

Beantwoorden

14 december 2018 om 07:10
roelvv Gebruiker

Leuke prijs maar daarvoor krijg je ook wel een hele trage snelheid. Gaat nog langzamer dan een dvd branden. Is het merk label erop niet waard!

Beantwoorden

14 december 2018 om 09:29
Pieterdv Gebruiker

Hoi Roel,  Ik ben het niet met je eens.  Volgens mij zijn dit de maximale capaciteiten die je kan verwachten van een SDHC kaartje.  Zowel kwa size als snelheid.  Dus zeker zijn label waard!  Niet vergeten dat er toestellen zijn die enkel SDHC ondersteunen.  Zoals mijn Denon SC5000 players.

Beantwoorden

14 december 2018 om 14:45
brietman Gebruiker

20MB/s  is vrij typisch voor een USB-stick of een (micro)-kaartje. En 20 MB/s of 20 Megabyte per seconde is ietsje langzamer dan de maximale een transferrate van een DVD, namelijk 21,13 MB/s (16-speed). Zie ook: http://osta.org/technology/dvdqa/dvdqa4.htm. Leessnelheid is wel bovengemiddeld!

Desalniettemin, heb je voor dezelfde prijs vaak wel sticks met minimaal 2x zo hoge gerapporteerde schrijfsnelheden. Kleine kanttekening ik heb ze niet getest en de bouwkwaliteit kan verschillen: https://tweakers.net/categorie/306/usb-sticks/producten/#filter:q1YqSExPDc6sSlWyMjXQUSooykxO9c3MU7ICcopTc1KTS1JTggtSkz1TipWsok2MTc10gIR5LFAWKOqWmVOSWgSUqVYyMjIxBtG5IM1KZgZ6Bko6SrmJFSCOCZBTW1sLAA

De Duo Samsung Micro-SD kaart deal van afgelopen week, was wel echt een aanrader i.c.m. een USB-adapter heb je altijd een snelle USB-stick en Micro-sd kaart bij de hand.

Beantwoorden

14 december 2018 om 15:57
JVLebbink Gebruiker

Transportkosten staan als 2,95 gemeld, maar er is bij mij daarvoor 5,95 afgeboekt.

Beantwoorden

15 december 2018 om 00:10
Moderator Paul Moderator

Als je meerdere stuks aanschaft kunnen de verzendkosten van de totale bestelling in een hoger tarief vallen, doordat het dan niet meer als enveloppost verzonden kan worden.

Beantwoorden

15 december 2018 om 02:55
peter3839 Gebruiker

Als ik twee micro SD kaarten bestel zijn de verzendkosten 5,95, dit geldt ook voor een USB stick + micro SD kaart,  kan me niet voorstellen dat twee micro sd kaarten in een hoger tarief vallen, gaat toch per gewicht, is gewoon envelop post.

Dus vind ik het een verkapte prijs verhoging.

Jammer had graag een USB stick en een Micro SD kaart besteld, maar de verzendkosten van 5,95 vind ik te veel.

Beantwoorden

15 december 2018 om 07:23
Moderator Jelle Moderator

Goedemorgen peter.

Helaas heeft dat met de verpakking van de producten te maken. Hoewel de producten klein zijn, zit er altijd een behoorlijke verpakking om heen.

Aangezien 2 verpakkingen niet in een mooie bubbeltjesenvelop gaan moeten we ze per kleine doos versturen. Vandaar de hogere verzendkosten.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

15 december 2018 om 10:39
bodopibood Gebruiker

die verzendkosten…dat is wat…bestel je 3 hele kleine sd kaaryjes moet je toch nog 5,95 betalen….bij 2 stuks blijft het gelukkig toch nog 2,95.   Het zijn wel heel zware sd kaartjes..of heel veel bubbelverplakking.

Beantwoorden

15 december 2018 om 10:40
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen bodopibood,

De SD kaartjes zijn ook verpakt en bij drie stuks zal het wel niet meer in een brievenbuspakje passen. Hierdoor moet het dan als gewoon pakket verstuurd worden.

Beantwoorden

16 december 2018 om 00:16
pilow Gebruiker

Als je gegevens je lief zijn koop je de Philips USB stick 2.0 niet.

Beantwoorden

16 december 2018 om 20:48
Moderator Paul Moderator

Kun je je uitspraak onderbouwen? Zonder toelichting hebben medeforummers weinig aan deze uiting.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.