Tablets, monitors, laptops, smartphones en nog veel meer. Het aanbod is beperkt en de voorraad is nog beperkter. Wees er dus snel bij!
![]() |
LET OP! Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT. |
Goedemorgen Justice5000,
Het is een flash sale met beperkte voorraad en daarom kan het heel snel gaan.
Geeft niet heb toch de Lenovo Tab kunnen bestellen. Was er vroeg bij! Leuke deals keep it up!!
We hebben zojuist onze prijs aangepast, zodat wij weer ‘gewoon’ de goedkoopste zijn!
De HP Omen is bij de mediamarkt goedkoper… Of is dit een ander Modell?
https://www.mediamarkt.nl/nl/product/_hp-omen-by-hp-15-dc0850nd-1576448.html
Dat is dezelfde, alleen nog wel maar 3 uur geldig
Bij de MediaMarkt kost dit model (inmiddels weer?) flink wat meer dan bij ons.
Ik heb hem toch bij de MM gekocht en al in huis. Was toch mooi meegenomen die 50 euro.
even een vraag over de Samsung stylus pen S3. is deze ook te gebruiken op de Microsoft surface Pro 2018?
Goedemorgen Keano99,
Hij is universeel te gebruiken op tablets en smartphones.
De “universeel te gebruiken” info is fout en hebben ze gekopieerd van andere webshops:
Deze pennen werken met inductie, hetzelfde als dat BV Wacom pennen doen. Microsoft surface werkt (geloof ik) ook met inductiepennen, maar of deze bij elkaar gebruikt kunnen worden durf ik niet te zeggen.
Echter hebben de meeste smartphones en tablets deze functie NIET, en reageren deze apparaten dus ook totaal niet met deze type pennen.
Ik heb hier meerdere S-pennen, maar als je deze bij een random smartphone of tablet houd dan werken deze niet.
Na even Googlen zie ik dat deze pennen wel met de Surface’s werken.
Maar universeel is nog steeds erg ver gezocht (werkt niet met 90% van de huidige smartphones/tablets).
Als laatste nog even overbodig veel info, zo werken deze pennen:
https://www.tablet4u.co.uk/techinfo
In tegenstelling tot stylus die gewoon een vinger emuleren.
Dit betreft een iets ander model (typenummer eindigend op 56T i.p.v. 59T). Maar het exacte verschil durf ik niet te benoemen. Daarom hebben we onze prijs zojuist aangepast! :-)
@ picobello wil alleen graag geld verdienen met zijn affiliate links ????
Betreft de star wars tablet;
Deze dit jaar bij de mediamarkt gekocht voor mijn zoontje. Mijn advies: doe het niet, dit is een gedrocht van een tablet. De software is traag en de opslagruimte is beperkt.Zelfs de meest simpele spelletjes zijn een uitdaging voor het apparaat. Daarnaast is de android versie zo oud dat nieuwere applicaties vaak niet werken.
Bedankt voor de goede raad!
Kan iemand mij uitleggen hoe ik snel betalen inschakel?
Goedemiddag Justice,
Ja, iBOOD zelf: http://www.ibood.com/nl/nl/product-specs/22005/51686/nog-meer-kans-op-de-ibood-box-en-klik-betalen.html
Groet,
Jelle
Thanks ik zie alleen geen In neem er één knop.
Goedemiddag Justice5000,
Wanneer je een bestelling plaatst, dan kun je een klik betalen inschakelen. Dit kan alleen bij de betaalmethoden Paypal en Creditcard. Tijdens het afrekenen vink je het vakje ‘onthoud mijn betaalgegevens voor de volgende keer’ aan en dan staat het ingesteld.
HP Omen, zelfde model, maar dan met gratis verzending en morgen in huis.
Als je helemaal neer beneden scrollt op deze pagina zul je zien staan dat dit een refurbished (HP Renew) product is. Onze deal is daarentegen helemaal nieuw!
Ik had inderdaad niet gezien dat het om een renew model gaat, excuses!
Maak de
Samsung S Pen a.u.b. 5 cent duurder!
Goedemiddag Binnenmars,
Volgens mij is dit voor het eerst dat ik een vraag zie of een deal duurder mag ;-) Als hij niet uitverkocht zou zijn, had ik het voor je nagevraagd.
Kun je op de e-star 7 inch (dory model)ook een beetje netflix kijken.
Of is deze daar te traag voor
Goedemiddag goldenheart,
Netflix is beschikbaar op Android-telefoons en -tablets met Android 2.3 of hoger. Voor de huidige versie van de Netflix-app is Android 5.0 of hoger vereist. De Finding Dory tablet beschikt over Android 7.1 Nougat.
https://help.netflix.com/nl/node/23939?ba=SwiftypeResultClick&q=tablet
Lenovo 320-15IKBRN | i7 | 8 GB staat videokaart : geïntegreerd . Maar welke is het ? Intel graphics of nvdia
Goedemorgen videokaart,
Deze maakt gebruik van de Intel UHD 620 Graphics behorende bij de i7 8550U.
Deze is snel uitverkocht!!!!