9 november 2018 om 00:00
iBOOD

OP = OP Electronics

OP = OP Electronics
Waarom wachten op de Sint?

Heb je dringend een nieuwe stofzuiger, speakers of een camera nodig? Wacht dan niet op Sinterklaas en verwen jezelf vandaag nog met wat nieuws!

SIZE

LET OP! Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

9 november 2018 om 07:22
Tsjaap Gebruiker

Geeft de borstel zelf ook aan wanneer je te hard poetst en of de twee minuten klaar zijn? Ik ga niet iedere keer met mijn telefoon erbij mijn tanden poetsen

Beantwoorden

9 november 2018 om 07:44
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Tsjaap,

Er zit een poetsdruksensor op de tandenborstel en hij geeft dus ook zelf aan wanneer je te hard drukt. Of hij ook zelf aangeeft wanneer de twee minuten om zijn vraag ik even voor je na.

Beantwoorden

9 november 2018 om 09:52
Moderator Niek Moderator

De tandenborstel trilt iedere 30 seconden even om aan te geven hoe lang je al poetst, dus het werkt ook zonder smartphone.

Beantwoorden

9 november 2018 om 07:32
Topcat79 Gebruiker

Euhm die Canon 800D met deze lens is overal op het interent voor onder de 500 te vinden? Niet zo’n beste deal dus …………

Beantwoorden

9 november 2018 om 07:46
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Topcat79,

Mocht je een deal ergens goedkoper zien dan mag je dit altijd delen met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

9 november 2018 om 11:24
Bart Embrechts Gebruiker

Kijk ook of de lens mee in de prijs zit op die websites.

Beantwoorden

9 november 2018 om 12:12
edenguy17 Gebruiker

*knip*

Edited by: Jim
Zie helemaal hieronder de post die al eerder is geplaatst.

Beantwoorden

9 november 2018 om 07:56
bas sie Gebruiker

Ezviz C4S PoE Outdoor Dome Camera

Ik lees nergens iets over wifi.

Dit is wat er staat op fabriekspagina:

C4S

Maak naadloos verbinding met uw eigendommen binnen- of buiten.

• Optionele Wi-Fi en PoE-connectiviteit

Beantwoorden

9 november 2018 om 08:01
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen bas sie,

Dat lijkt de WiFi variant te zijn en deze deal is de PoE variant. Die staat ook op de Ezviz site.

Beantwoorden

9 november 2018 om 08:00
Jeveam Gebruiker

Goedemorgen, geldt de retouractie op de Bosch BGL8SIL3 via bosch ook als ik hem hier aanschaf?

Beantwoorden

9 november 2018 om 08:05
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Jeveam,

De actie geldt ook voor deze stofzuiger, als je maar een Nederlands bankrekeningnummer hebt. Dat is de enige vereiste.

Beantwoorden

9 november 2018 om 11:12
YRaveydts Gebruiker

Link naar goedkopere Canon 800D met dezelfde lens : https://www.eglobalcentral.nl/canon-eos-800d-kit-met-ef-s-18-55mm-f-4-5.6-is-stm-lens-digitale-slr-camera-nl-2.html?utm_source=vergelijk.be&utm_medium=referral

Beantwoorden

9 november 2018 om 11:21
Moderator Jim Moderator

Hi Yraveydts,

Links naar eglobalcentral zijn bij ons een grensgeval. Het is namelijk geen eerlijke vergelijking, gezien je verplicht bent om invoerkosten te betalen (reken maar eens BTW over de prijs die je net hebt gevonden), dan ben je al duurder uit. Daarnaast moet je voor garantie contact opnemen met eGlobal, hetgeen uit eigen ervaring ook niet de makkelijkste optie is, gezien de locatie waar ze vanuit zenden.

Oftewel, de prijs lijkt leuk, maar er komt een hoop bij voor je hem in huis hebt.

Groet,

Jim

Beantwoorden

9 november 2018 om 11:42
YRaveydts Gebruiker

Dit kan ik terug vinden op hun site:  eGlobal Central bied gratis lokale levering (Economy Express Levering) binnen Nederland en België.  Met onze gratis Economy Express Shipping diensten, worden bestellingen meestal binnen 6-8 werkdagen na verzending aangeboden.

Als je zo lang kan wachten is het gratis. Je kan wel de zending verzekeren tegen diefstal en dan komt er 2 % bij.

De garantie kan ik niet beoordelen hoe die wordt afgehandeld.

Ook ben ik niet van plan bij hen iets te bestellen dus toch bedankt voor de tip.

Beantwoorden

9 november 2018 om 11:48
Moderator Jim Moderator

Hi YRaveydts!

Yes! Shipping is echter wel iets anders dan invoerrechten. EGlobal levert vanuit buiten de Europese Unie, wat betekent dat je nog BTW moet betalen zodra het pakketje in Nederland komt. Er komt dus nog zo’n 21% bovenop ;-).

Thanks voor het meedenken!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

9 november 2018 om 12:49
BigBangVampa Gebruiker

Is de Ubiquity een Belgisch model of is er een omvormer nodig voor het stopcontact?

Beantwoorden

9 november 2018 om 13:10
Moderator Bas iBOOD Moderator

Dit apparaat heeft gewoon een EU-stekker.

Beantwoorden

9 november 2018 om 20:57
filip32 Gebruiker

Welk type is de samsung powerbot boost? Ik vind op internet specificaties terug over de samsung powerbot boost VR7000 en de samsung powerbot boost VR900. of zijn er nog modellen?

Beantwoorden

9 november 2018 om 23:04
Moderator Niek Moderator

Goedenavond filip32,

Ik zie in de omschrijving staan dat het de VR7000M is.

Beantwoorden

9 november 2018 om 21:50
ML85 Gebruiker

@moderator

Hallo de Panasonic Lumix GX80…. Ik zou er graag iets meer willen weten (specificaties) over de lenzen die erbij zitten. Ik kan dit niet (of niet makkelijk) vinden in de tekst/specificaties….. Kunt u er iets meer over vertellen?

Bedankt. Mike

Beantwoorden

9 november 2018 om 23:08
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Mike,

Ik heb dit niet kunnen achterhalen, dus ga het morgen even navragen.

Beantwoorden

10 november 2018 om 08:18
HappyBoardgamer Gebruiker

Hoi Mike,

De gx80 komt normaal in deze combi met een Panasonic 12-32 f3.5-5.6 en de Panasonic 35-100 f4.0-5.6. Hou er rekening mee dat micro four thirds een crop factor heeft van 2x. Dus in 35mm equivalent heb je een bereik van 24mm tot 200mm. De gx80 staat in Amerika trouwens bekend als gx85.

Beantwoorden

10 november 2018 om 09:22
Brunette Gebruiker

Kan er op de Oral B Pro 600 3D ook andere borstels gebruikt worden? Ik heb namelijk nog borstels van een veel ouder model

Beantwoorden

10 november 2018 om 11:09
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Brunette,

Meestal kan dat wel. Om welk oud model gaat het? Dan ga ik het even voor je uitzoeken.

Beantwoorden

10 november 2018 om 11:07
robinzijp Gebruiker

Beste, kan de ezviz camera worden aangesloten op een synology nas?

Beantwoorden

10 november 2018 om 11:13
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen robinzijp,

De product expert gaf bij een eerdere deal aan dat dit niet mogelijk is.

You are Correct that EZVIZ is not compatible with 3rd party NAS. And we don’t suggest customers to connect 3rd party NAS, is due to the consideration of security and reliability of video surveillance.  And on the other hand, we have our own ezNVR solution or SD card for the storage.

Beantwoorden

10 november 2018 om 12:20
Pirewiet Gebruiker

ik kan deze ezviz camera niet bestellen ik krijg deze melding: Het product is bijna uitverkocht en daardoor overschrijdt de gekozen hoeveelheid de beschikbare hoeveelheid.

Beantwoorden

10 november 2018 om 14:32
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Pirewiet,

Had je niet toevallig al één in je winkelwagen? Of is het inmiddels gelukt?

Beantwoorden

10 november 2018 om 15:06
Pirewiet Gebruiker

had een ander product in winkelwagen, deze verwijderd en terug de ezviz camera in winkelwagen, en dit maal werkt het.

Bedankt.

Beantwoorden

10 november 2018 om 14:31
jomi1776 Gebruiker

bij de siemens stofzuiger van nu 139€ blauw , zijn daar stofzuigzakken bij , heeft nog aangeboden gestaan met 12 zakken en nu dan?

Beantwoorden

10 november 2018 om 15:21
Moderator Jim Moderator

Hi Jomi,

Hoewel ik de oude deal die je noemt niet ken, zie ik het in de specificaties er nu niet bij staan. Je kan dus veilig aannemen dat ze in de huidige deal er niet bij zitten :-)

Groetjes!

Jim

Beantwoorden

10 november 2018 om 22:27
superheid Gebruiker

Ezviz camera

Wat zijn de wezenlijke verschillen tussen deze C4S Dome en de C3S Bullet, behalve de vorm?

Beantwoorden

11 november 2018 om 11:16
Moderator Jelle Moderator

Er zijn geen noemenswaardige verschillen superheid.

Bij de C4S dome staat op de website dat hij beter tegen een stootje kan waardoor hij moeilijker los gegooid kan worden.

Bij de C3S staat zoiets niet.

Voor de rest is het alleen een kwestie van formaat, vorm en gewicht.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

10 november 2018 om 22:49
beep Gebruiker

De rode ferrari onder de Bosch stofzuigers gekocht BGL8zoom. Let op je krijgt er ook nog een 30 euro cashbackkorting van Bosch op; prijs wordt dan op van 169 euro + verzendkosten en dat is een koopje!

Beantwoorden

11 november 2018 om 10:50
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen beep,

Bedankt voor de aanvullende informatie :-)

Beantwoorden

11 november 2018 om 02:05
ErwinHeukels Gebruiker

Werkt die ezviz camera ook ONVIF samen met een Synology NAS?

Beantwoorden

11 november 2018 om 11:19

Goedemorgen Erwin.

Hij staat helaas niet in deze lijst: https://www.synology.com/nl-nl/compatibility/camera?brand=Ezviz

Ik kan dus niet garanderen dat het werkt.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

11 november 2018 om 12:01
bartv17 Gebruiker

Iemand ervaring met de AEE actioncam? Of vindt iemand een goede review waar dit model wordt vergeleken met een gopro 3 of 4? verdacht weinig van te vinden online

Beantwoorden

13 november 2018 om 08:41

Helaas is hier geen antwoord op gekomen.

Excuses.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.