8 november 2018 om 00:00
iBOOD

Mill Verwarmingspanelen

Mill Verwarmingspanelen
Elektrische verwarmingspanelen

Verwarm ruimtes in je huis efficiënt en voordelig met een elektrisch verwarmingspaneel. Je vindt in deze Mill Sale modellen voor ruimtes, variërend in grootte. De Mona Lisa en Nachtwacht in deze Sale zijn toch wel de verwarmingspanelen met wifi. Deze bedien je met je smartphone (iOS en Android).

8 november 2018 om 00:42
Atlhea Gebruiker

Kan de Mill NE800WIFI ook verticaal opgehangen worden?

Of eventueel één van de andere horizontale panelen.

Beantwoorden

8 november 2018 om 01:20
Koos.O Gebruiker

Nee, dit zijn convectiepanelen die hun warmte verspreiden door middel van luchtcirculatie. Deze luchtcirculatie werkt alleen in horizontale stand van het paneel.

Beantwoorden

8 november 2018 om 08:29
Moderator Jelle Moderator

Dank voor het antwoord Koos.O

Beantwoorden

9 november 2018 om 13:06
janpiet25 Gebruiker

*knip*

Edited by: Jim
Jan, kijk even naar je andere post hieronder. Graag één keer berichten plaatsen, niet meerdere keren.

Beantwoorden

8 november 2018 om 06:54
J.M.Coppens Gebruiker

Moeten de panelen ook geaard zijn in plaats van een fase en nul aansluiting?

Beantwoorden

9 november 2018 om 13:31
Official Product Expert Mill Expert Official Product Expert

De panelen diennen inderdaad geaard te zijn.

Beantwoorden

8 november 2018 om 07:03
hkbush Gebruiker

IBOOD, zet svp bij de specificatie tot welke grootte van ruimtes de verwarmingspanelen beschikbaar. Bij niet alle panelen staat er vermeld wat de maximale grootte van de ruimte kan zijn.

Beantwoorden

8 november 2018 om 07:05
Patrick_2017 Gebruiker

Ik zoek er eentje om de garage een beetje warm te houden, kan de AB-H1500 dat voor elkaar krijgen?

Beantwoorden

8 november 2018 om 11:51
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoe groot is jouw garage ongeveer, Patrick?

Beantwoorden

8 november 2018 om 12:39
Patrick_2017 Gebruiker

Standaard maat…

Beantwoorden

8 november 2018 om 16:34

Dat is inderdaad afhankelijk van de grootte van je garage.

Dit model is geschikt voor ruimtes van 16 tot 24m2.

Beantwoorden

8 november 2018 om 18:27
Patrick_2017 Gebruiker

Hij is 6 x 4 dus zou net moeten kunnen, het gaat er maar om dat de koude eruit blijft…

Beantwoorden

8 november 2018 om 08:29
jefdauwen Gebruiker

Kunnen de panelen ook aan het plafond bevestigd worden?

Beantwoorden

8 november 2018 om 10:13

Deze verwarmingspanelen zijn ontworpen om aan de muur bevestigd te worden.

Beantwoorden

8 november 2018 om 09:02
tjo Gebruiker

Hoeveel Ampère kan de Mill WiFi- socket aan: 10 of 16 ampère?

Beantwoorden

8 november 2018 om 10:08
sebak Gebruiker

Vroeg het mij ook af, even opgezocht en blijkbaar max capaciteit van 2300W, dus 10A.

Beantwoorden

11 november 2018 om 11:04
Moderator Jelle Moderator

Dank voor het antwoord sebak.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

8 november 2018 om 09:28
Schredder Gebruiker

De Mill verwarmingspanelen werkt niet in de app. Krijg je een “oeps er gaat iets fout” melding.

Beantwoorden

8 november 2018 om 09:41
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Schredder,

Ik geef het even door zodat dit nagekeken kan worden.

Beantwoorden

8 november 2018 om 16:32

Beste Schredder,

kan je meer informatie geven? Dan gaan we het uitzoeken.

tot op heden hebben we hier geen melding van ontvangen van gebruikers dan wel de fabrikant.

Beantwoorden

8 november 2018 om 17:17
Moderator Jim Moderator

Hi!

Dit is overigens een aantal uur geleden opgelost! :-)

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

8 november 2018 om 18:32
Schredder Gebruiker

Dit ging over de ibood App, niet de mill app

Beantwoorden

8 november 2018 om 10:04
dutsteun Gebruiker

Werken deze op infraroodstraling want dan zijn ze zeer geschikt als zuinige energietransitie

Beantwoorden

8 november 2018 om 11:50

Nope. Dit is een convectie paneelverwarming.

Beantwoorden

10 november 2018 om 09:47
fboevink Gebruiker

Nope. Keramisch.

Beantwoorden

8 november 2018 om 10:04
thiecke Gebruiker

Is de MB250 met zijn electronische thermostaat te gebruiken i.c.m. de wifisocket? Oftewel houdt de verwarming de laatst ingestelde temperatuur vast wanneer deze uitgeschakeld wordt en weer ingeschakeld?

Beantwoorden

8 november 2018 om 16:29

De socket is te gebruiken bij alle Mill producten in deze Flash sale

Beantwoorden

8 november 2018 om 10:10
sebak Gebruiker

Ik heb hier vorig jaar enkele van de glazen versies gekocht en ben toch wel teleurgesteld over hun prestaties. Misschien dat de stalen panelen beter zijn, maar de glazen zijn absoluut niet voldoende voor het aangegeven aantal m2.

Beantwoorden

8 november 2018 om 12:44
Ruimtepiraat Gebruiker

Ik heb de 1200wifi versie (niet te koop in deze deal) en ik ben ook teleurgesteld. Moet uren aanstaan voor mijn slaapkamer enkele graden op te warmen. Wat normaal gezien niet zou mogen volgens de aangegeven vierkante meters. 1200 watt, enkele uren aan, meerdere dagen… de factuur loopt dan toch op. Ik zou aanraden van niet te vertrouwen op de vierkante meters. Zeker met een dikke korrel zout nemen.

Beantwoorden

8 november 2018 om 16:31

Beste Sebak,

Wat vervelend om te horen! De prestaties van de heaters zijn natuurlijk wel afhankelijk van hun omgeving.

De opgegeven m2 zijn de maximale m2. Glas of staal maakt hierin niet uit, dit is puur een design verschil

Deze paneelverwarmingen worden al geruime tijd verkocht in Nederland en hebben veel positieve reviews ontvangen. Convectiekachels zijn de voornaamste bron van verwarming in Noorwegen en worden daar ook al geruime tijd verkocht

Beantwoorden

8 november 2018 om 16:41

Goedemiddag,

de SG200WIFI is geschikt voor ruimtes van 14 – 18m2.

Mocht hij niet goed werken naar jouw mening, dan adviseer ik je om contact op te nemen met de retailer waar je hem gekocht heeft.

Beantwoorden

8 november 2018 om 13:19
Kemmy Gebruiker

Vorige keer twee platen gekocht waren vrij goedkoop plaat 1 werkte niet plaat 2 naar 3 maanden niet meer. Terug sturen was me voor de paar centen teveel werk. Kortom zeer slecht product ik zeg niet doen al gedaan dan annuleren.

Beantwoorden

8 november 2018 om 16:28

Beste Kemmy,

wat vervelend om te horen dat het niet goed gewerkt heeft. Als je de aankoopbon nog hebt, kan je dit melden bij de Ibood. Dan krijg je een vervangend examplaar.

Beantwoorden

8 november 2018 om 13:23
marcodeheer Gebruiker

Bedankt heren, scheelt me een miskoop.

Beantwoorden

8 november 2018 om 16:45

Beste Marco,

jammer dat je door deze reacties afziet van een mogelijk aankoop, zeker wetende dat er veel tevreden consumenten zijn kijkende naar de product reviews op de diverse sites!

Beantwoorden

8 november 2018 om 20:15
marcodeheer Gebruiker

Ik zie idd ook positieve reviews. Ik ga er een bestellen.

Beantwoorden

8 november 2018 om 16:59
JamesDaniel Gebruiker

@Mill Expert : ik heb de HT5512 besteld icm met de wifi socket. Ik wil hem gebruiken om de badkamer (circa 25 m2) voor te warmen. Blijft waardeloos dat je met het Toon systeem radiatoren niet onafhankelijk van elkaar kan gebruiken. Omdat de winter eraan komt dacht ik met de HT5512 de oplossing te hebben. Als ik het goed begrijp kan je hem met de app automatisch naar tijdswens inschakelen. Schiet mij echter de IP waarde te binnen. De afstand tot de douche is circa 4 meter +. 

De vraag is of dit raadzaam is. In ergste geval misschien de kachel uit de ruimte te halen na gebruik? Ik hoor het graag

B.v.d.

Beantwoorden

8 november 2018 om 17:02
JamesDaniel Gebruiker

Met verwijderen bedoel ik uiteraard, voor douchen de kachel even uit de ruimte halen en dan de avond ervoor weer terugplaatsen.
Heb ik 2 aansluitende vragen:

1.) Hoe lang duurt het voordat de kachel is afgekoeld?
2.) Moet ik de automatische inschakeling bij elke stroomonderbreking opnieuw instellen? Of moet ik daarvoor de wifi socket in de stekker laten.

B.v.d.

Beantwoorden

8 november 2018 om 17:24

hoi James,

inderdaad kan je met de WIFI socket deze heater smart maken zodat je hem exact op elk gewenste moment aan of uit kan zetten

Deze ventilatiekachel is echter niet bedoeld voor gebruik in de badkamer, hij heeft niet de juiste IPX waarde. Hij mag dus niet nat worden.

Als je hem voor het douchen uit de ruimte haalt, is het geen probleem. Tevens pas terugplaatsen als er geen vocht in de badkamer is.

1) deze kachel is snel afgekoeld. De exact aantal min heb ik helaas niet beschikbaar

2) Bij een stroomonderbreking onthoudt de socket de laatst ingevoerde instellingen.

Mocht je nog vragen hebben, hoor ik het graag.

Beantwoorden

8 november 2018 om 19:39
schendzie Gebruiker

Werkt de WiFi socket ook met een infraroodpaneel van een andere fabrikant??

Beantwoorden

9 november 2018 om 09:11

Mill WiFi Socket is van toepassing op alle verwarmers met een mechanische thermostaat en de meeste verwarmers met elektronische thermostaten (verwarmers die de laatste ingestelde temperatuur onthouden na een stroomstoring!!!). Voor een veilig gebruik van dit product, moet u ervoor zorgen dat uw type verwarming zonder toezicht kan worden gebruikt.

Beantwoorden

9 november 2018 om 11:06
schendzie Gebruiker

Helaas nu uitverkocht, mocht er nog ergens een liggen hoor ik het graag!

Beantwoorden

9 november 2018 om 11:09
Moderator Jim Moderator

Hi Schendzie,

Ik zal voor de zekerheid nog even checken of er nog voorraad is :-)

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

9 november 2018 om 11:36
Moderator Jim Moderator

Hi Schendzie,

Hij is helaas écht helemaal op :-(

Groetjes!

Jim

Beantwoorden

9 november 2018 om 15:08

de WIFI socket is net weer aan de sale toegevoegd.. Toch nog snel wat extra aantallen geregeld :)

Beantwoorden

8 november 2018 om 20:17
goldenheart Gebruiker

Mij werd de vorige keer een 600w aangeraden ,ben toen voor de zekerheid voor de 900w gegaan maar deze krijgt de ruimte met moeite 1 a 2 graadjes hoger terwijl het niet eens echt koud is.

En om het die 1 a 2 graden warmer te krijgen moet ik hem uren van te voren aanzetten.

En ter vergelijking, als ik in de zelfde ruimte mijn 2000w kacheltje aanzet dan heb ik na een minuutje of 15 dezelfde temp berijkt.

Het is geen slecht apparaat het ziet er mooi uit werkt makkelijk zelfs de app, je moet het alleen niet gebruiken in een ruimte waar je dit als enige warmte bron wil gebruiken.

Beantwoorden

8 november 2018 om 20:21
goldenheart Gebruiker

Was niet de 900w maar de 800w die ik gekocht heb

Beantwoorden

9 november 2018 om 00:04
Ruimtepiraat Gebruiker

Dit is dus dezelfde ervaring die ik met de 1200wifi versie heb. Moet helaas uren aanstaan voor de kamer (die ver binnen de geschikte aangeduide vierkante meter is) enkele graden warmer te krijgen.

Ik ben wel tevreden van het design en de app.

Beantwoorden

9 november 2018 om 01:30
janpiet25 Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product

Beantwoorden

9 november 2018 om 08:40
Toemke Gebruiker

Ik zie geen afmetingen bij de MB1200DN? Wat zijn de maten aub?

Beantwoorden

9 november 2018 om 09:11

Product afmetingen (B x D x H cm): 106,5 x 7,8 x 40,0 cm

Beantwoorden

9 november 2018 om 13:04
janpiet25 Gebruiker

*snap*

Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product.
Dit is een ander product.

Beantwoorden

9 november 2018 om 13:09
chinatouwn Gebruiker

De aanuitknop zit daar ook rechtsonderin, maar verder….?

Beantwoorden

9 november 2018 om 13:11
Moderator Jim Moderator

Hi Jan Piet!

Dank voor je input! Volgens mij is het redelijk uniek dat webshops directe links naar concurrenten toestaan. Waarschijnlijk begrijp je daarbij ook dat het dan wel van belang is dat de link die geplaatst is ook daadwerkelijk naar een identiek product linkt, anders is het ‘gewoon’ reclame maken, waar iBOOD natuurlijk zelf ook niets aan heeft. De link je die zojuist neerzet is wel degelijk anders. Ik heb hem weer verwijderd, maar kijk even naar de afbeeldingen:

Beantwoorden

9 november 2018 om 18:50
Amayquinto Gebruiker

Ik ben op zoek naar verwarming voor de toiletruimte.

Deze bedraagt ongeveer 1,5 tot 2 m2.

Welk type toestel kan je me dan aanraden ?

Beantwoorden

9 november 2018 om 19:32

Zowel de MB250 als de Ib250 moeten deze riumte prima kunnen verwarmen.

Beantwoorden

9 november 2018 om 20:46
Himmoalgek Gebruiker

Ik lees een aantal reviews van mensen die niet tevreden zijn over de prestaties van heaters. Wat de fabrikant heeft geprobeerd is een elektrische variant te maken van een convectorradiator. Hierbij is ding belangrijk om te weten: alle kWatts die het gebruikt worden omgezet in warmte. Dat dit vermogen even nodig heeft om zich te verplaatsen in de ruimte is logisch, dat is bij een normale convectorradiator ook. Voor het ‘snel’ opwarmen van een ruimte <20 m2 zoals je dat gewend bent met je normale CV is al gauw bijna 2000W benodigd.

Beantwoorden

9 november 2018 om 20:50
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Himmoalgek,

Bedankt voor de aanvullende informatie en heldere uitleg :-)

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.