1 november 2018 om 00:00
iBOOD

Beurer

Product expert aanwezig

Beurer
Alles voor jouw gezondheid
(en die van jouw baby)

Als jonge mama ben je constant bezig met de opvoeding van jouw baby. Daarom helpt Beurer je graag een handje. Maar ook wil het merk je eraan herinneren dat je regelmatig tijd moet maken voor jezef en jouw eigen gezondheid. Deze Flash Sale is goed gevuld met allerlei spullen voor baby's en hun mama's. Maar ook als je geen ouder bent of geen kleine kinderen meer hebt rondlopen, zijn er allerlei apparaten die ook jij kunt gebruiken om jouw gezondheid op peil te houden!

Product Expert

De product expert is donderdag 1 november aanwezig tijdens de kantooruren en op vrijdag 2 november tot 15.00 uur.

1 november 2018 om 09:00
sharkystuff Gebruiker

Blijft bij de WL75 het licht wel aan als je op snooze drukt?

Ik heb nu een WL90 en die doet dat niet, erg irritant.

Beantwoorden

1 november 2018 om 10:42
Official Product Expert Beurer Expert Official Product Expert

Goedemorgen Sharkystuff,

De WL75 werkt hetzelfde als de WL90.

Beantwoorden

1 november 2018 om 12:34
s.dipotaroeno Gebruiker

Hi, is de weegschaal bf700 ook compatibel met Apple’s HealthKit?

Beantwoorden

1 november 2018 om 13:08

Goedemiddag S.dipotaroeno,

De producten van Beurer zijn te gebruiken met de app’s van Beurer. Dus de BF700 is niet compatibel met de Apple’s HealthKit.

Beantwoorden

1 november 2018 om 14:26

Beste s.dipotaroeno,

Nee, Beurer producten hebben hun eigen app, de Beurer Healhmanager waarin alle gegevens opgeslagen worden.

Gratis te downloaden ni de appstore.

Hier een link naar een video waar de BF700 in combinatie met de Healthapp gedemonsteerd worden.

https://www.youtube.com/watch?v=gEw1AKZnC2w

Beantwoorden

1 november 2018 om 16:10
Killer-karen Gebruiker

Hallo, In de aanbieding staat beurer B700. Moet dit beurer BF700 zijn?

Beantwoorden

1 november 2018 om 16:29

Beste Killer-karen, oeps is inderdaad een foutje!

Moet BF700 zijn, excuses!

Beantwoorden

1 november 2018 om 16:24
goldwing1800 Gebruiker

Heb een Beurer BF700 weegschaal, gegevens worden niet meer verstuurd naar de app van mijn telefoon, A.s is de Bluetooth koppeling wel ok.

Weegschaal geeft nu melding full, hoe kan ik dit verhelpen ?

Beantwoorden

1 november 2018 om 16:33

Beste goldwing1800,

Wat vervelend, hier is vast een oplossing voor, maar om dit goed te beoordelen hebben we iets meer tijd en gegevens nodig, o.a. welke telefoon je gebruikt.

Wij willen je graag snel verder helpen, zou je een mail willen sturen naar service@multibrands.nl, met daarin je klacht en merk/type telefoon?

Dan pakken we het direct voor je op!

Beantwoorden

1 november 2018 om 17:02
Paul2642 Gebruiker

Dit lijkt hetzelfde als bij de Lidl weegschalen (is mogelijk technisch hetzelfde ook gezien de modelcode)  Hierbij moet  je de telefoon iets langer in de buurt van de weegschaal laten liggen met Bluetooth verbinding aan. Ik activeer dan ook even  de verbinding via de app. Heeft bij melding ‘full’ wel tijd nodig de informatie over te brengen naar de app. (Ongeveer 10 minuten schat ik in) In mijn geval heb je dan weer 30 geheugenplaatsen vrij.

Beantwoorden

1 november 2018 om 17:03
demasklappe Gebruiker

Wat is de inhoud van de flesjes Beurer Aromatische olie?

Beantwoorden

1 november 2018 om 17:10

Hi demasklappe,

Alle flesjes hebben de inhoud van 10 ml. Goed opgemerkt!

Beantwoorden

1 november 2018 om 18:38
demasklappe Gebruiker

Bedankt voor de snelle reactie.  Goede deal! #Hamstereeen

Beantwoorden

2 november 2018 om 07:15
Meijerf73 Gebruiker

*knip* is goedkoop, maar de 58% korting is overdreven, deze  BF700, weegschaal, is bij meerdere aanbieders €54 ..

*knip*

Edited by: Niek

Beantwoorden

2 november 2018 om 07:35
razor911 Gebruiker

Die geven dan dus 35% korting op de advies verkoopprijs. Wat is precies je punt.

Beantwoorden

2 november 2018 om 07:45
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Meijerf73,

De adviesprijs die iBOOD moet hanteren is de prijs die het product kreeg toen het voor het eerst uit kwam. De prijs die andere aanbieders hanteren is niet de oorspronkelijke adviesprijs. Voor meer informatie over de adviesprijs klik hier.

Beantwoorden

3 november 2018 om 10:31
Jahima Gebruiker

Even off-topic maar de snelle hulp via twitter en facebook zijn er niet op zaterdag. Ik ben vergeten bij de Beurer aromas direct een aromaverspreider te bestellen. Ik weet dat ik kan annuleren en opnieuw bestellen, maar ik had een kortingscoupon en die gaat dan verloren (kan hem niet twee keer gebruiken), wat te doen?

Beantwoorden

3 november 2018 om 11:24
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Jahima,

Helaas kan ik in het weekend niks voor je doen. De enige optie is inderdaad opnieuw bestellen. Je kunt dan na het weekend wel contact opnemen met iBOOD en misschien kunnen zij dan nog wat voor je doen met betrekking tot je kortingscode.

Beantwoorden

3 november 2018 om 11:25
Jahima Gebruiker

Okay dank je, ik laat het dan zo.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.