23 oktober 2018 om 00:01
iBOOD

Elgato Verlichting

Elgato Verlichting
Kom bij, geniet, ontspan

Met deze verschillende sfeerlampen van Elgato's Avea-productlijn verander jij je woonkamer, slaapkamer of tuin in een heuse tempel. Stel je favoriete kleur in of kies uit de verschillende lichtscènes.

En wil je ook de perfecte temperatuur terwijl je geniet van je nieuwe verlichting? Dan hebben we ook nog Elgato's slimme thermometer voor je liggen!

23 oktober 2018 om 00:34
CarbonDRFT Gebruiker

Wederom wordt er bij de verkoop van Eve thermostaat (Gen 1) een video van Gen 2 getoond. De oude versie heeft niet de knoppen op de thermostaat zelf…

Beantwoorden

23 oktober 2018 om 00:36
CarbonDRFT Gebruiker

+ en niet de temperatuur aanduiding????

Beantwoorden

23 oktober 2018 om 08:00
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen CarbonDRFT,

Ik heb dit doorgegeven zodat het nagekeken kan worden.

Beantwoorden

23 oktober 2018 om 07:54
edwinteems Gebruiker

Kun je ook lichtschema’s instellen?

Beantwoorden

23 oktober 2018 om 07:55
edwinteems Gebruiker

Zo ja, dan zijn dit dezelfde soort lampen als de LIFX lampen die hier wel eens worden aangeboden?

Beantwoorden

23 oktober 2018 om 08:09
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen edwinteems,

Dit is wat lastig te vinden. Als ik het filmpje bekijk dan lijkt het wel mogelijk te zijn, maar in de tekst op de site van Eve zelf vind ik het niet terug. Ik vraag het even na.

Beantwoorden

23 oktober 2018 om 09:49
Moderator Niek Moderator

Je kunt ze instellen als wake-up light. Daarnaast kun je kiezen uit zeven dynamische scenes of gewoon zelf de kleur uitkiezen die je wilt tonen. Het verschil met de LIFX lampen is dat deze lampen op bluetooth werken en de LIFX op WiFi.

Beantwoorden

23 oktober 2018 om 09:50
EdgarP Gebruiker

Wat voor licht fitting gaat hierin? Of eigenlijk; kan je er een HUE lamp in draaien?

Beantwoorden

23 oktober 2018 om 10:09
Moderator Bas iBOOD Moderator

De LED lamp in de sfeerlampen is niet te vervangen. Er is dus geen HUE lamp in te draaien.

Beantwoorden

23 oktober 2018 om 12:30
mrsax Gebruiker

Voor de Thermostatische kraan:

Ik vermoed dat je de hoofdthermostaat moet weghalen en er een module is die de ketel aanspreekt?

Nu heb ik een Nest.

Dus als de Nest niet aangeeft dat de ketel moet aangaan dan zal de Thermostatische kraan van Elgato dat ook niet doen OF?

De vraag is eigenlijk:

Hoe moet ik dat doen werken samen met mijn NEST?

Beantwoorden

23 oktober 2018 om 12:51

De Eve Thermo (2015) communiceert niet met de cv-ketel, maar enkel met de radiator.

Je kunt er hierdoor voor kiezen om bepaalde ruimtes wel op te warmen en sommige niet, zonder de radiator handmatig open te hoeven draaien. Je kunt bijvoorbeeld instellen dat de badkamer op een bepaalde tijd moet gaan opwarmen, terwijl de radiator in de slaapkamer om dat tijdstip kan stoppen met verwarmen.

Uiteraard moet de cv-ketel wel stoken, maar dit is uiteraard ook nodig als je jouw radiator bedient met draaiknoppen i.p.v. deze programmeerbare Elgato Eve Thermo.

Beantwoorden

25 oktober 2018 om 08:05
JohnnyDrama024 Gebruiker

Dus wat het product eigenlijk voor je doet is je radiator open en dicht draaien meer niet..

Dan is het best een duur apparaatje.

Beantwoorden

25 oktober 2018 om 14:09
aikane Gebruiker

Grappig. Dat is ook het enige wat je termostaat doet wanneer een temp is bereikt. Is een prima prijs.

Beantwoorden

25 oktober 2018 om 10:34
antisocial.guru Gebruiker

Kak, de Eve thermo gemist. Komt e rnog voorraad?

Beantwoorden

25 oktober 2018 om 10:51

We hebben zojuist een extra voorraad toegevoegd. Alle deals uit deze Flash Sales zijn nu dus weer te bestellen :-)

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.