19 oktober 2018 om 00:00
iBOOD

Apple iPhone 7

Apple iPhone 7
Apple op zijn best

Wat kunnen we je hier nog over vertellen? Apple's iconische iPhones hebben de telefoonindustrie compleet veranderd en domineren tot de dag van vandaag.

Ongekend design, een intuïtieve interface en van een ongeëvenaarde kwaliteit. Koop je een iPhone, dan weet je precies wat je in huis haalt.

CPO & afkomstig uit de VS

De iPhones in deze Flash zijn Amerikaanse, Certified Pre-Owned toestellen. Ze zijn voorzien van een nieuwe batterij & behuizing en worden geleverd met alle accessoires. De adviesprijzen zijn gebaseerd op de Amerikaanse prijzen die Apple zelf hanteert voor CPO-toestellen.

19 oktober 2018 om 00:11
diks Gebruiker

Even de vergelijking met bijv een nieuwe 7 128GB:

https://tweakers.net/pricewatch/582387/apple-iphone-7-128gb-zwart.html

Kleine € 100 goedkoper. Ik vind dat het verschil met een random refurb niet waard, maar refurb door Apple zelf maakt het wel interessant, vind ik. 

Beantwoorden

19 oktober 2018 om 00:16
Graz Gebruiker

Klopt het dat je op CPO devices ook gewoon het AppleCare Protection plan kunt afsluitne?

Beantwoorden

19 oktober 2018 om 00:29
Moderator Niek Moderator

Goedenacht Graz,

Dat klopt inderdaad. Voor meer informatie klik hier

Beantwoorden

19 oktober 2018 om 00:28
sbsquareP Gebruiker

Een tijd geleden heb ik me hier meer in verdiept, toen toch voor een ander toestel gegaan, maar had ik niet moeten doen, want die is op sterven na dood. Dus interesse voor deze deal is gewekt. Ik meen toen gelezen te hebbend at Apple deze toestellen aan dezelfde testen onderwerpt als gloednieuwe toestellen, klopt dat? Kan dat nu even niet zo snel meer terugvinden namelijk

Beantwoorden

19 oktober 2018 om 00:32
Moderator Niek Moderator

Goedenacht sbsquareP,

De toestellen worden onderworpen aan een streng revisieproces om aan de hoge kwaliteitseisen te voldoen, dus dat klopt inderdaad. Het is daarom ook mogelijk Apple Care bij te kopen en Apple geeft ook de standaard 1 jaar garantie. Voor meer informatie klik hier.

Beantwoorden

19 oktober 2018 om 00:29
sigpro Gebruiker

Prijs niet waard, lelijke telefoons.

Beantwoorden

19 oktober 2018 om 00:54
Moderator Paul Moderator

Of je de telefoons mooi vind of niet is een kwestie van smaak. Dat deze telefoons de prijs niet waard zouden zijn is zonder enige onderbouwing een vrij loze uitspraak. Kun je dat toelichten?

Beantwoorden

19 oktober 2018 om 01:16
sigpro Gebruiker

Het refurbished, plus oude toestellen. Waarom zouden mensen deze kopen en niet gelijk een nieuwe?

Beantwoorden

19 oktober 2018 om 07:12
awende Gebruiker

Niet iedereen wil/hoeft altijd het nieuwste van het nieuwste. Bijvoorbeeld mijn iPhone 6 voldoet nog uitstekend. De prijs van een ouder toestel is gunstiger dan dat van een nieuwe. Als deze toestellen refurbished zijn door Apple zelf en hier dezelfde kwaliteitseisen aan gesteld worden als aan nieuwe toestellen, dan maakt het weinig uit dat het refurbished is.

Beantwoorden

19 oktober 2018 om 13:14
Moderator Bas iBOOD Moderator

Ik denk dat awende inderdaad het juiste punt raakt.

Apple telefoons schijnen veel langer stabiel en ‘relevant’ te blijven dan Android telefoons. Als Android-gebruiker kan ik daar niet uit ervaring over meepraten, maar dit hoor ik wel altijd in mijn omgeving. Ergens hieronder staat bijvoorbeeld ook een reactie van jimmy page die nog een iPhone 3GS (die kwam in 2009! uit) gebruikte. Dus zijn het de nieuwste toestellen? Nee. Maar daardoor zijn ze qua prijs voordeliger.

Dat ze refurbished zijn klopt. Maar dit is door Apple zelf gebeurd. Niek gaf, als reactie op sbsquareP, al aan dat Apple aan deze toestellen dezelfde technische eisen stelt als aan nieuwe apparaten. De accu en behuizing zijn daarom ook geheel vervangen. Maar door de stempel CPO i.p.v. nieuw is de prijs wel flink voordeliger.

Awende geeft hierboven al een perfecte samenvatting als antwoord op je vraag: “Niet iedereen wil/hoeft altijd het nieuwste van het nieuwste.” en een belangrijk element daarbij is natuurlijk de prijs, die bij deze toestellen flink lager is :-)

Beantwoorden

20 oktober 2018 om 10:41
JazzySOB Gebruiker

Normaliter geef ik je gelijk maar in geval van Apple is dit gewoon véél te duur, zeker voor een telefoon die refurbished is, want hoe je het ook wendt of keert, refurbished is niet nieuw. Niemand zou het accepteren als bijvoorbeeld een voormalig vlaggenschip van Samsung, de Galaxy S7, ook 400 euro zou kosten, een ook gerurbished. Dan hebben we het over een telefoon van twee generaties terug (nu S9). Deze iPhone is zelfs vier generaties oud. En dan nog deze belachelijke prijzen vragen? Dit is natuurlijk niet de schuld van iBood, maar van het idiote prijsbeleid van Apple. Maar veel mensen zijn nu eenmaal gevoelig voor dat appeltje aan de achterkant want dat is hip en trendy.

Beantwoorden

19 oktober 2018 om 00:32
vrom1988 Gebruiker

Ik ben echt niet altjid de positiefste #azijn4life. Maar als t goed gaat moet je het dan ook zeggen. Ik vind het stukje over waarde adviesprijs vandaan komt erg duidelijk.

Beantwoorden

19 oktober 2018 om 00:39
Paddvinder Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product

Beantwoorden

19 oktober 2018 om 01:00
Paddvinder Gebruiker

Nogmaals CPO = Refurbished (of slechter)

Oké met link naar identiek item

https://mobico.nl/product/refurbished-iphone-7-plus-256gb-zwart/

Edited by: Paul
je ziet het, de prijzen bij iBOOD zijn gunstiger :)

Beantwoorden

19 oktober 2018 om 01:02
oinkoink12 Gebruiker

Cpo kun je niet vergelijken met 3rd party refurbs, appels, en beurse appels :P

Beantwoorden

19 oktober 2018 om 08:00
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Paddvinder,

Er zit behoorlijk wat verschil in een refurbished telefoon en een CPO van Apple zelf. Daarom zijn prijvergelijkingen toegestaan, maar dan wel met andere CPO telefoons. Voor meer informatie over Apple CPO zie mijn link hierboven.

Beantwoorden

19 oktober 2018 om 12:44
Staffen Gebruiker

Er zit ook een behoorlijk verschil tussen de adviesprijs van een nieuw toestel en een cpo (gebruikt) toestel. Ibood mag blijkbaar wel scheve vergelijkingen maken????

Beantwoorden

19 oktober 2018 om 13:01
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Staffen,

In het kader naast de sale staat de adviesprijs uitgelegd. Mocht je hier nog vragen of opmerkingen over hebben, dan mag je altijd een mail sturen naar community@ibood.com.

Beantwoorden

19 oktober 2018 om 06:52
world.wide.wil Gebruiker

*knip*

Deze kan niet buiten Duitsland geleverd worden

Beantwoorden

19 oktober 2018 om 07:05
baseman Gebruiker

Kann nicht nach Niederlande geliefert werden.

Beantwoorden

19 oktober 2018 om 07:21
dakwerkengijsel Gebruiker

ik zou graag van Appel 8 een nieuwe zien voorbij komen….!

Beantwoorden

19 oktober 2018 om 07:41
picobello3 Gebruiker

Of een Pink Lady

Beantwoorden

19 oktober 2018 om 08:04
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen dakwerkengijsel,

Je kunt altijd de inkopers tippen en wie weet komt die ook een keer voorbij. Voor het tip iBOOD forum klik hier.

Beantwoorden

19 oktober 2018 om 09:17
jimmy page Gebruiker

mijn 3GS is ondertussen 5 jaar oud (het model al 9). maar die doet het nog steeds uitstekend. dus kwaliteit hebben ze wel bij Apple

Beantwoorden

19 oktober 2018 om 11:25
Marc574 Gebruiker

Een nieuwe 32gb versie kost €530 bij apple, de 128gb versie kost nieuw bij apple €639. Bij apple kopen lijkt mij een beter idee.

Beantwoorden

19 oktober 2018 om 13:03
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Marc574,

Dat is natuurlijk ook altijd mogelijk, maar mocht je een als nieuw toestel willen hebben voor een voordeligere prijs, dan zijn deze deals aantrekkelijker. Je hebt daarnaast dezelfde garantie bij Apple als op een nieuw toestel en je kunt eventueel Apple care erbij aanschaffen.

Beantwoorden

19 oktober 2018 om 13:15
peterpannenkoek Gebruiker

Wat Marc dus bedoeld, IS DAT HET HELEMAAL NIET VOORDELIGER IS OM EEN GEBRUIKT TOESTEL BIJ JULLIE TE KOPEN! Een nieuw toestel is dus op de Apple website goedkoper…

https://www.apple.com/nl/shop/buy-iphone/iphone-7

Beantwoorden

19 oktober 2018 om 13:21

Hoi peterpannenkoek,

Als ik op die website doorklik naar de zwarte Apple iPhone 7 met 128 GB dan kost die € 639,-. Wij zijn dan ruim € 100 goedkoper.

Apple: https://www.apple.com/nl/shop/buy-iphone/iphone-7/4,7-inch-display-128gb-zwart#00,10,21i

iBOOD: http://www.ibood.com/electronics-nl/nl/product-specs/42544/152404/apple-iphone-7-128-gb-cpo.html

Beantwoorden

19 oktober 2018 om 13:24

De 32 GB versie is 30€ goedkoper, en nieuw ipv gebruikt bij Apple…

Beantwoorden

19 oktober 2018 om 13:27
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag peterpannenkoek,

De 32GB bieden we ook niet aan, dus die vergelijking gaat niet op. Dus mocht je een van de toestellen willen die hier aangeboden wordt, dan ben je hier uiteindelijk voordeliger uit. Mocht je liever het volle pond betalen voor een nieuw model, dan kan dat natuurlijk ook.

Beantwoorden

19 oktober 2018 om 13:34

En wat is dit dan:

iBood: http://www.ibood.com/electronics-nl/nl/product-specs/42544/152408/apple-iphone-7-plus-32-gb-cpo.html

Beantwoorden

19 oktober 2018 om 13:37

Hoi peterpannenkoek,

Dit is de iPhone 7 Plus. Deze kost bij Apple € 659,-.

Apple: https://www.apple.com/nl/shop/buy-iphone/iphone-7/5,5-inch-display-32gb-zwart#01,10,20

Ook hier zijn wij flink goedkoper :-)

Beantwoorden

19 oktober 2018 om 21:25
Pieterpost Gebruiker

Haha en dan blijft het ineens stil ;-)

Beantwoorden

21 oktober 2018 om 11:25
evankni Gebruiker

Je doet wel je naam eer aan.

Beantwoorden

19 oktober 2018 om 11:33
mrbasm Gebruiker

Wat mij betreft is dit een goede deal vooral als je niet de hoofdprijs wilt betalen voor de allernieuwste model, persoonlijk vindt ik de prestatie/uiterlijk etc. van de nieuwe model de hoge prijzen niet waard zodoende loop ik ook altijd 1 of 2 modellen achter en betaal ik nooit meer dan €500 voor een smartphone.

Beantwoorden

20 oktober 2018 om 10:56
JazzySOB Gebruiker

Hier ook, maar dan Samsung. Onlangs trad ik in dienst bij mijn nieuwe werkgever en kreeg een zakelijk telefoonnummer. Eerder kreeg je van hun een telefoon, maar nu krijgt iedereen een budget om zelf een telefoon te kopen. Privé gebruikte ik nog een Galaxy S7 wat een perfect toestel was en ik nog helemaal niet wilde vervangen. Maar omdat ik geen zin had om met twee toestellen rond te zeulen wilde ik een Dualsim toestel kopen van het budget van 300 euro. Hiertoe heb ik mijn anderhalf jaar oude prima S7 verkocht en met de cashback actie van Samsung de S9 teruggekocht ondanks dat ik dat dus eigenlijk helemaal niet van plan was. Puur vanwege de Dualsim functionaliteit dus. En de prijs van die geavanceerde S9? (echt een supertoestel) Vergelijkbaar met deze iPhone 7 aanbieding. Hiermee wil ik alleen maar de absurde prijzen van Apple (dus niet iBood!) aangeven. Just ridiculous!

Beantwoorden

19 oktober 2018 om 13:01
Konijn80 Gebruiker

Wanneer je zelf een nieuwe NL oplader aanschaft, dan kan deze toch prima de US lader en verloopstekker vervangen?

Beantwoorden

19 oktober 2018 om 13:03
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Konijn80,

Ja hoor dat is gewoon mogelijk.

Beantwoorden

19 oktober 2018 om 18:24
Iphone7_32_refurb Gebruiker

I bought an refurbished Iphone 7 32Gb earlier in Ibood. It did not included ‘lightning converter’, the Earphone belonged to Iphone6 ​​or older, and you can catch the fire and broke down. I raised a complaint but did not receive any feedback yet.

I bought from Ibood on 13th March 2018. Invoice SAJ/NL/2018/3395913.

I can provide more information about the service request i raised if needed. Can i have a proper response please? I need a working charger & the lightning charger. Thanks.

Beantwoorden

19 oktober 2018 om 21:47
Moderator Niek Moderator

Goodevening,

I am sorry to hear you didn’t get an answer yet on your service request. I will pass this on to customer service and they will contact you about this after the weekend.

Beantwoorden

19 oktober 2018 om 22:00
Moderator Paul Moderator

Do you also have the order number (SOxxxxxxx) or the service request number? That will help the custumer service to look into your case.

Beantwoorden

21 oktober 2018 om 10:39
Iphone7_32_refurb Gebruiker

yes, SO2102516. SVT – 3SDOCD579909201

RMA-2018/213327

rewriting the problems :

1. lightning charger were not included as advertised

2. the phone charger catched fire. i need a good quality charger.

Beantwoorden

21 oktober 2018 om 11:26
Moderator Niek Moderator

Goodmorning,

We passed it on to customer service and they will contact you about this after the weekend.

Beantwoorden

20 oktober 2018 om 13:04
fallen2109 Gebruiker

*knip*

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

20 oktober 2018 om 13:36
vanic Gebruiker

is A-grade … met gebruiksporen …

Beantwoorden

20 oktober 2018 om 13:38
vanic Gebruiker

maw… is niet op dezelfde wijze ” herstelt”

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.