16 oktober 2018 om 00:00
iBOOD

Op=Op Smart TV

Op=Op Smart TV
Mag het een maatje meer zijn?

Voor sommigen is groot – zeg maar 55” – niet groot genoeg. Neen, er zijn mensen die pas bij 65” of zelfs 70” denken van: ‘now we’re talking.’ Voor al die mensen is er deze Flash Sale met grote maat smart tv’s. Minimaal 65” groot! Echter is dit er een voor de snelle beslisser want zoals altijd:

SIZE

LET OP! Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

16 oktober 2018 om 11:20
Japs78 Gebruiker
16 oktober 2018 om 11:39
richieboy8 Gebruiker

Zelfde alleen benelux ipv EU model denk ik. Ibood is hier te duur. *knip*

Edited by: Niek

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product

Beantwoorden

16 oktober 2018 om 12:14
Moderator Jelle Moderator

Dat heeft weinig met duur te maken Richie.

Krefel heeft alleen een dienst die beschikbaar is in België en dan moet je het product nog zelf ophalen ook.

Voor de ‘Meeste’ Nederlanders dus geen doen.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

16 oktober 2018 om 12:31
Japs78 Gebruiker

Krëfel heeft gratis verzending vanaf €20.

Beantwoorden

16 oktober 2018 om 14:28
richieboy8 Gebruiker

Lastig als de aanbieding er niet meer is. Maar goed gewoon ff wachten en je hebt weer een lg oled 2017 model voor minder dan dit. Deal is niet scherp genoeg dat bewijst de link van Japs78. Nogmaals deze kan makkelijk weg voor 1199,-

Beantwoorden

16 oktober 2018 om 16:49
Jos Verstappen Gebruiker

*knip*

Deze aanbieding is beter!

Edited by: Niek

De link werkte niet dus heb hem verwijderd

Beantwoorden

16 oktober 2018 om 16:51
Jos Verstappen Gebruiker
17 oktober 2018 om 08:26
Moderator Jelle Moderator

Bij ons is de LG al uitverkocht, dus ik ga niet vragen of er iets aan de prijs gedaan kan worden.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

16 oktober 2018 om 21:22
Guy_ver Gebruiker

Waarom nooit geen Sony tv’s?

Beantwoorden

16 oktober 2018 om 22:35
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Guy_ver,

Er zijn al wel eens sony’s voorbij gekomen, maar je kunt altijd de inkopers tippen en wie weet komen ze een keer weer voorbij. Voor het tip iBOOD forum klik hier.

Beantwoorden

17 oktober 2018 om 22:31
hkbush Gebruiker

Jammer dat de Panasonic is uitverkocht. Ik kon pas vanavond op de site kijken. Komen er nog tv’s beschikbaar?

Beantwoorden

17 oktober 2018 om 23:07
Moderator Niek Moderator

Goedenavond hkbush,

Dit is een op=op sale, dus er zullen waarschijnlijk geen nieuwe tv’s meer bij komen.

Beantwoorden

18 oktober 2018 om 00:10
breinindeether Gebruiker

Fijn dat jullie de prijs van de Panasonic omlaag hebben gegooid.  Variabele prijzen op ibood. Jammer deze had ik wel willen hebben.

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 00:36
Petervanaken Gebruiker

Waar blijft mijn 70″ tv??? Zou afgelopen woensdag bezorgd worden. Zou er nog een sms over krijgen of het in de ochtend was of in de middag. Ik een dagje vrij genomen krijg ik op dinsdag te horen dat ze hem niet kunnen leveren omdat ze hem niet binnen hebben gekregen van de leverancier. En voor de rest hoor ik er niets over .Maar wel meer dan 1000 euro betaald. Hier klopt iets niet. Graag een reactie IBOOD.

Beantwoorden

31 oktober 2018 om 11:57
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Peter,

Excuus voor mijn late reactie!

Is je televisie inmiddels bezorgd?

Groeten,
Bas

Beantwoorden

17 november 2018 om 01:55
Petervanaken Gebruiker

Hoi Bas, Helaas nog steeds niet. En dit na vele toezeggingen. Ik weet dus nog steeds niet waar ik aan toe ben. Erg teleurstellend.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.