18 oktober 2018 om 00:00
iBOOD

Asus ZenFone Smartphones

Asus ZenFone Smartphones
Waan je helemaal zen...

... met deze Asus ZenFone smartphones. Of je nu op zoek bent naar een toestel voor de basics of een telefoon voor de mooist mogelijke selfies, in deze Flash Sale tref je het allemaal aan.

18 oktober 2018 om 08:00
StevenNijhuis Gebruiker

Mijn ervaring met Asus Zenfone is niet geheel positief. Ze zijn snel en groot voor de prijs, maar ik en mijn twee zoons hebben er nu 4 versleten, waarbij ze allemaal de 2 jaar niet hebben gehaald. En dat lag niet aan onvoorzichtig gebruik.

Beantwoorden

18 oktober 2018 om 08:19
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen StevenNijhuis,

Bedankt voor het delen van je ervaringen. Je hebt twee jaar garantie op de telefoons, dus je had er mee terug kunnen gaan.

Beantwoorden

18 oktober 2018 om 09:08
-JohanS- Gebruiker

Niet als ze niet echt kapot zijn, maar gewoon ook niet meer zo snel zijn als toen ze nieuw waren. Of als de batterij nog wel werkt, maar geen hele dag meer mee gaat. Dan zal die gsm nog wel werken, maar op zo’n moment begin ik toch ook uit te kijken naar een nieuwe…

Beantwoorden

18 oktober 2018 om 16:27
StevenNijhuis Gebruiker

Dank, maar mijn ervaring met dergelijke garantie (Samsung) is niet onverdeeld positief.

Beantwoorden

20 oktober 2018 om 00:16
Nietjesmachine Gebruiker

Niek, niet hypocriet doen. Je weet goed genoeg dat er de facto geen garantie bestaat op een smartphone. Is er iets mis, gebruiken de fabrikanten allerlei smoesjes en blijkt die garantie schone schijn.

Beantwoorden

20 oktober 2018 om 00:26
Moderator Paul Moderator

Je ontvangt gewoon 2 jaar verkopersgarantie via iBOOD, zoals bij de Specificaties is te lezen. Daar is niets hypocriets aan.

Beantwoorden

20 oktober 2018 om 11:26
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Nietjesmachine,

Mijn ervaringen zijn over het algemeen anders, maar wanneer een fabrikant niet aan de garantie verplichting wil voldoen, dan kun je altijd bij de verkoper terecht. Die zijn uiteindelijk verantwoordelijk voor het afhandelen van de garantie.

Beantwoorden

20 oktober 2018 om 13:00
HetGezegde Gebruiker

Beide mods: sorry maar jullie hebben ongelijk. Garantie moet inderdaad door de verkoper worden afgehandeld, maar wordt gewoon naar Dynafix gestuurd en die concludeert:

- waterschade

- valschade

- drukschade

Altijd.

Beantwoorden

20 oktober 2018 om 14:15
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Hetgezegde,

Ik kan natuurlijk niet oordelen over wat zij constateren en waarom, maar mocht dit niet kloppen dan zijn er genoeg manieren om hier bezwaar tegen te maken. Op websites zoals consuwijzer kun je wel vinden wat je rechten zijn in het geval van garantie en hoe je tegen bepaalde afhandelingen in kunt gaan. Onze beweringen zijn dus zeker niet onjuist, want je hebt gewoon recht op 2 jaar garantie via de verkoper.

Mocht je hier verder nog vragen of opmerkingen over hebben dan mag je altijd mailen naar community@ibood.com.

Beantwoorden

18 oktober 2018 om 11:26
Fotoderoodt Gebruiker

@expert @iBood

*snap*

2e vraag, sinds de laatste update heeft de WiFi het zeer moeilijk over te schakelen, als ik met de WiFi verbonden ben en dan geen Wifi heb een een 10 minuten later ergens anders in vol WiFi bereik geeft die nog steeds de WiFi kanalen van 10 minuten geleden aan. Moet elke keer de WiFi handmatig aan uit zetten om terug te refreshen…. zeer irritant.

Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

18 oktober 2018 om 11:28
Fotoderoodt Gebruiker

Zenfone 4 – ZE554KL

Beantwoorden

18 oktober 2018 om 11:39
Moderator Bas iBOOD Moderator

Omdat je deze smartphone elders gekocht hebt kan ik je daar helaas niet mee helpen. Mogelijk is hij defect, dit kun je dus het beste even neerleggen bij de retailer waar jij jouw telefoon gekocht hebt.

Beantwoorden

18 oktober 2018 om 11:41
Fotoderoodt Gebruiker

Bas, begrijpelijk maar ik zou er eventueel een witte hier kopen want die is nergens anders goedkoper te krijgen en dan wil ik wel weten hoe dat zit met die WiFi

Beantwoorden

18 oktober 2018 om 11:42
Fotoderoodt Gebruiker

@Expert,

Vanwege eventueel aankoop hier van de witte wil ik weten of dat WiFi een algemeen probleem is, heb hier 1 collega die het probleem ook heeft na update… toeval?

Beantwoorden

18 oktober 2018 om 11:47

We hebben vandaag geen Product Expert beschikbaar, maar ik kijk graag met je mee.

Heb je voor mij iets meer informatie over deze laatste update? Welke update is dit geweest (naar welke versie) en wanneer is deze uitgerold?

Beantwoorden

18 oktober 2018 om 12:10
Fotoderoodt Gebruiker

Update ZenUI

WW_ZE554KL_15.0405.1808.122

Android 8.0.0

Model ASUS  Z01KDA

Beantwoorden

18 oktober 2018 om 12:18

Komt jouw probleem overeen met de hier beschreven klacht? https://www.asus.com/zentalk/in/thread-239963-1-1.html

De moderator van dit Asus forum geeft de volgende oplossing:

We would suggest you go to Settings > Connections > More > Network settings reset, and try resetting your settings.

Beantwoorden

18 oktober 2018 om 12:37
Fotoderoodt Gebruiker

Beschrijving komt zeker overeen ;-)

Was geen issue tot de update vond hem juist fantastisch werken ;-)

Zal dan alleen alles weer moetn instellen na reset, maar ga het proberen ;-)

Thks!

Beantwoorden

18 oktober 2018 om 12:39
Fotoderoodt Gebruiker

Bedankt om mee te kijken Bas!

Ofwel maken meerdere mensen gebruik van de naam Bas ofwel ga je al heel wat jaartjes mee met iBood ;-)

Beantwoorden

19 oktober 2018 om 13:31

Hopelijk werkt deze oplossing ook voor jou, Fotoderoodt!

Het is inderdaad nog steeds dezelfde Bas ;-)

Beantwoorden

18 oktober 2018 om 11:35
jacohatt Gebruiker

Ziet er net als een iPhone uit…

Beantwoorden

18 oktober 2018 om 11:42
Fotoderoodt Gebruiker

Alle Iphone gebruikers denken dat alles op een iPhone lijkt ;-)

Beantwoorden

20 oktober 2018 om 00:17
Nietjesmachine Gebruiker

Alle GSM’s lijken op elkaar deze tijd…

Beantwoorden

20 oktober 2018 om 00:27
Moderator Paul Moderator

In deze tijd worden dat smartphones genoemd. :)

Beantwoorden

20 oktober 2018 om 11:01
JazzySOB Gebruiker

En véél goedkoper I guess..

Beantwoorden

20 oktober 2018 om 09:33
andretti Gebruiker

wauw wat een korting zeg !

Beantwoorden

20 oktober 2018 om 09:57
Moderator Jelle Moderator

We proberen elke dag een leuke scherpe aanbieding te plaatsen. Dus zijn blij dat het deze keer ook weer gelukt is.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

20 oktober 2018 om 23:57
quickv3 Gebruiker

De zoom, is dat de 3 of of het s model?

Beantwoorden

22 oktober 2018 om 12:04

Dit is het S model.

Beantwoorden

10 november 2018 om 08:41
eeebroodje Gebruiker

Onze Asus Zenphone 3 is goed aangekomen, bedankt.

Er staat android 7 op, en via systeemupdates lukt het nog niet naar android 8 te upgraden,

Filmpjes hierover op het internet tonen settings met developer options, dat is op deze Asus Zenphone 3 niet zichtbaar.

Hoe upgraden we naar android 8.1 oreo?

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.