16 oktober 2018 om 00:00
iBOOD

OP = OP Elektronica

OP = OP Elektronica
Grijp je kans!

Allerlei praktische huishoudelijke apparaten, gadgets, audio- en entertainmentapparatuur met dikke, dikke kortingen. Maar wees snel, want het zijn de laatste stuks, dus op = op!

16 oktober 2018 om 00:03
Scooby_Doo Gebruiker

Wordt Netflix (inmiddels) fullscreen ondersteund?

Bvd

Beantwoorden

16 oktober 2018 om 00:27
Moderator Niek Moderator

Goedenacht Scooby_Doo,

Over welke deal gaat je vraag?

Beantwoorden

16 oktober 2018 om 09:01
Scooby_Doo Gebruiker

Sorry, de Samsung Dex. Ondanks dat hij al uitverkocht was in een paar minuten ben ik toch wel benieuwd of deze zonder allerlei workarounds inmiddels netflix fullscreen ondersteunt.

Beantwoorden

16 oktober 2018 om 09:09
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Scooby_Doo,

Ik heb niet kunnen achterhalen of dit inmiddels werkt. Wel heb ik op een community forum van Samsung een aantal oplossingen gevonden zodat je wel full screen krijgt. Misschien kun je daar wat mee. Voor het forum klik hier

Beantwoorden

16 oktober 2018 om 00:07
Scooby_Doo Gebruiker

Er zijn overigens 2 types, voor de S9(+) is een horizontale versie, deze die jullie aanbieden is wel compatible?

Ik kan zo 123 het verschil niet ontdekken ..

Beantwoorden

16 oktober 2018 om 00:31
Moderator Niek Moderator

Deze is ook geschikt voor de S9(+)

Beantwoorden

16 oktober 2018 om 02:13
032candy1 Gebruiker
16 oktober 2018 om 09:11
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen 032candy1,

De adviesprijs die iBOOD hanteert is de prijs die het product kreeg toen het voor het eerst uit kwam. In de tussentijd kan de prijs bij de leverancier natuurlijk ook dalen. Voor meer informatie over de adviesprijs klik hier.

Beantwoorden

17 oktober 2018 om 12:31
manke_nl Gebruiker

Dat mag toch niet als het nooit voor die prijs door een aanbieder is aangeboden? Kwam laatst op het nieuws.

Adviesprijs maken ze bewust hoog in voordeel van de verkoper.

Beantwoorden

17 oktober 2018 om 23:38
Moderator Paul Moderator

De adviesprijs is een vast gegeven. Dat wordt niet verhoogd om de korting groter te laten lijken. Wat je laatst op het nieuws zag gaat over winkels met een vast assortiment. In de link van Niek wordt uitgelegd dat het voor een dagdealaanbieder zoals iBOOD anders in elkaar zit.

Beantwoorden

16 oktober 2018 om 02:22
Franky_P Gebruiker

In de advertentie van de refurbished Mavic Pro van Dji staat dat je extra accu kan bijbestellen. Deze link verwijst echter naar een al verlopen aanbieding (verzenddatum: 10 augustus) toen deze zelfde aanbieding langs kwam

Is er mogelijkheid een accu te kopen? Zoja: even link aanpassen. Zoniet: niet de suggestie wekken in de tekst :)

Mvrgr

Frank

Beantwoorden

16 oktober 2018 om 08:17
Moderator Jelle Moderator

Goedemorgen Franky,

Een op=op ruiming betekend vaak dat we deze actie al eerder gehad hebben en we dus de complete advertentie hier neer zetten.

Dat de link dan niet werkt is dan niet zo goed.

Ik ga vragen of ze hem weg willen halen.

Dank voor de opmerking.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

16 oktober 2018 om 07:53
ReinEeltink Gebruiker

de koptelefoon van Philips staat bij Bol.com voor *Knip*..volgens jullie afgeprijst van *KNIP*. gaat nergens over zo.

Edited by: Jelle

Beantwoorden

16 oktober 2018 om 08:37

Goedemorgen ReinEeltink,

Wij hanteren de prijs dat het product op de markt kwam.

Daarnaast zijn we dus nog wel goedkoper dan Bol.com.

*KNIP*. heb wel even je prijzen weggehaald vanwege de regels.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

16 oktober 2018 om 08:41

Goed gevonden Jenzn,

Ik heb gevraagd of wij nog scherper kunnen gaan zitten met onze aanbieding.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

16 oktober 2018 om 09:31
Christiaanzwll Gebruiker

En tv foetsie

Beantwoorden

16 oktober 2018 om 09:33

Enkel op te halen in hun winkel in België, dus we gaan niet zakken met de prijs.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

16 oktober 2018 om 10:19
Christiaanzwll Gebruiker

Dank voor het antwoord. Tv is inmiddels naar eigen rubriek verplaatst

Beantwoorden

18 oktober 2018 om 23:20
chayenne301270 Gebruiker

Zie ook steeds meer producten goedkoper dan bij inood, dit was eerst niet zo erg en komt na mijn idee dat ze teveel aanbiedingen willen doen. Ik zou zeggen doe het net als vroeger toen waren jullie nog scherp voor mijn gevoel dan

Beantwoorden

16 oktober 2018 om 12:43
razor911 Gebruiker

De fidelio m2l, die is echt 100% nieuw? Niet 1 waar de verpakking al eens is opengemaakt?

Beantwoorden

16 oktober 2018 om 12:51
Moderator Bas iBOOD Moderator

Deze headphone is inderdaad helemaal nieuw :-)

Beantwoorden

16 oktober 2018 om 12:50
jutezak Gebruiker

De KEF M400 is best fijn. Dempt omgevingsgeluiden goed en prima geluidskwaliteit. Heb zojuist een 2e besteld voor op het werk…

Beantwoorden

16 oktober 2018 om 12:58
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag jutezak,

Bedankt voor het delen van je ervaringen en veel plezier met je aankoop :-)

Beantwoorden

17 oktober 2018 om 19:31
aikane Gebruiker

Ja, ook hier een tevreden gebruiker! Misschien ook maar een tweede aanschaffen voor mijn vrouw, die pikt hem nu steeds in. ????

Beantwoorden

16 oktober 2018 om 16:30
stokky Gebruiker

Ik zie dat de Magimix al is uitverkocht, maar ik heb toch een vraagje. Deze aanbieding was er namelijk al een keer eerder en wie weet komt ie straks wel weer voorbij.

Mijn vraag is of bij deze set nu wel of niet bijvoorbeeld de citruspers en juicekit zit. Uit de beschrijving zou blijken van niet, maar ook andere websites geven deze beknopte beschrijving, maar uit de bijbehorende plaatjes (die hier dus ontbreken) blijkt dat er wel veel meer bijgeleverd wordt dan uit de beschrijving volgt. Dus: wordt er inderdaad precies datgene geleverd wat er staat en ook niet meer dan dat. Alvast bedankt.

Beantwoorden

17 oktober 2018 om 10:34

De accessoires, zoals genoemd in de specificaties, worden meegeleverd. Een citruspers wordt dus niet meegeleverd. Deze wordt wel meegeleverd in de Patissier Premium, wij bieden vandaag de ‘non-premium’ versie aan.

Beantwoorden

17 oktober 2018 om 00:49
stokky Gebruiker

De klantenservice garandeerde mij dat ik gisteren antwoord van de moderator zou krijgen als ik mijn vraag zou posten. Niet dus. Zou de moderator dan misschien vandaag mijn vraag willen beantwoorden. Alvast bedankt.

Beantwoorden

17 oktober 2018 om 10:34

Excuus voor de late reactie. Ik heb je vraag zojuist beantwoord :-)

Beantwoorden

17 oktober 2018 om 13:30
Jeroen287 Gebruiker

Heeft de AEG LX9-2-WR-P ook een turboborstel? Exact dat type heeft deze borstel bij bol.com wel.

Beantwoorden

17 oktober 2018 om 13:43
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Jeroen287,

Dit vraag ik even voor je na

Beantwoorden

17 oktober 2018 om 16:57

Deze informatie is bij ons niet met 100% zekerheid bekend. Het betreft inderdaad hetzelfde model als bij Bol.com wordt aangeboden, alleen kan ik niet met zekerheid zeggen of hun informatie correct is.

Beantwoorden

17 oktober 2018 om 17:16
Jeroen287 Gebruiker

Dus bij ibood is sowoeso zonder?

Beantwoorden

18 oktober 2018 om 09:45

Dat hebben we helaas niet met 100% zekerheid weten te verifiëren, sorry hiervoor!

Beantwoorden

18 oktober 2018 om 12:37
WickedRay Gebruiker

Hoi,

die philips koptelefoon, zijn die nu draadloos via bijvoorbeeld bluetooth of niet?

Beantwoorden

18 oktober 2018 om 13:17

Nee, dit zijn bedrade hoofdtelefoons.

Beantwoorden

18 oktober 2018 om 23:15
chayenne301270 Gebruiker

Ibood is niet meer wat het geweest is, en dan bedoel ik de prijzen die ik steeds zie. Dit zelfde product bij bcc iets goedkoper net nagekeken en dit ben ik niet gewent van ibood de meeste deals toch hier meestal goedkoper en zie het steeds vaker gebeuren ibood ga weer eens stunten net als jaren geleden aub met scherpe prijzen dan maar minder deals

Beantwoorden

20 oktober 2018 om 21:21
DavidDeruytter Gebruiker

Beste,

Ik heb net de philips NC1 ontvangen. Ten eerste sneller dan verwacht (dikke duim) en prachtig geluid. Maar, ik had het toestel gekocht voor de noise cancelling functie… Echter lijkt het helemaal niets te dempen. Stemmen, televisie (stem en muziek) of motorgeluid afgespeeld via youtube… Kan je mij zeggen of ik iets verkeerd doe (opgeladen en aan) en of dit mogelijk nog te ruilen is?

Beantwoorden

20 oktober 2018 om 23:25
Moderator Niek Moderator

Goedenavond DavidDeruytter,

Ik lees overal dat de noice cancelling erg goed is op deze headphone, maar zal eens kijken of ik kan achterhalen hoe het werkt. Ruilen is helaas niet mogelijk, wel kun je gebruik maken van de 14 dagen zichttermijn. Mocht je hem graag willen retourneren dan kun je een serviceverzoek indienen via je account. Mocht ik kunnen vinden hoe de noice cancelling werkt dan plaats ik het hier.

#wordtvervolgd

Beantwoorden

24 oktober 2018 om 19:21
DavidDeruytter Gebruiker

Bedankt hiervoor. Het zou spijtig zijn als ik het terug moet opsturen.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.