15 oktober 2018 om 00:00
iBOOD

Op=Op Sandisk

Op=Op Sandisk
Veilig en snel 

Al die gave video's en foto's wil jij natuurlijk vastleggen en vervolgens veilig opslaan! In deze Flash Sale vind je verschillende (micro)SD-kaarten met snelle schrijfsnelheden en goede beveiliging.

15 oktober 2018 om 00:08
hgoor Gebruiker

De wifi sticks: welke wireless banden ondersteunen ze? Staat er niet bij en is wel essentieel. Ook niks of WPA/PSK etc. etc. Wat voor beveiliging zit er op??

Beantwoorden

15 oktober 2018 om 00:32
Moderator Tom Moderator

Dag hGoor

Wifi-protocol: 802.11nDraadloze beveiliging: WPA2

Met vriendelijke groeten

Tom

Beantwoorden

15 oktober 2018 om 00:11
Marcjje Gebruiker
15 oktober 2018 om 00:17
hgoor Gebruiker

Thanks voor de tip!

Beantwoorden

15 oktober 2018 om 09:39
Jeroen_dml Gebruiker

Is de IXpandbase alleen geschikt voor Apple en niet voor Android ?

Beantwoorden

15 oktober 2018 om 09:44
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Jeroen_dml,

Ze zijn volgens SanDisk inderdaad alleen gemaakt voor de iPhone. Er wordt niet vermeld dat ze ook met andere merken telefoons werken.

Beantwoorden

15 oktober 2018 om 09:51
Moderator Jelle Moderator

Als aanvulling op mijn collega Niek:

Deze zijn er inderdaad alleen voor Apple vanwege de kabel waarmee je het product vast maakt aan oa de iphone.

Zie: https://www.sandisk.com/home/mobile-device-storage/ixpand-base voor meer informatie.

Deze kan dus absoluut niet op Android vanwege een andere stekker.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

17 oktober 2018 om 10:22
MIB2000 Gebruiker

Sorry, maar dit slaat nergens op. De kabel heeft er weinig mee te maken: dan zou je nog kunnen denken dat je met een verloopstekkertje of een andere kabel wel een Android telefoon zou kunnen aansluiten. Het product is simpelweg alleen geschikt voor IOS en niet voor Android.

Beantwoorden

15 oktober 2018 om 12:39
Sigma33 Gebruiker

Maten in mm neem ik aan?!

Beantwoorden

15 oktober 2018 om 12:48

Goedemiddag Sigma,

Bedankt voor het melden. We gaan het aanpassen.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

15 oktober 2018 om 15:33
bloetoet Gebruiker

Waarom blijft een cruciaal info als “Het geheugen voor de SanDisk iExpand wordt voorzien d.m.v. eem SD-kaart…” weg onder de specficaties?

Het is niet dat ik hierdoor niet bij jullie bestel, maar maak a.j.b. je info compleet voor je klanten, ik bedoel ik moet telkens zelf info bij elkaar sprokkelen via ander sites /  site van de fabrikant om te overwegen of ik wel of niet overga tot het aanschaffen van het product.
Het is niet iets nieuws waarmee ik hierover begin, maar kunnen jullie ondebouwen waarom er zó weinig / incorrecte info hier gepubliceerd wordt?

Alvast dank voor de aandacht.

Beantwoorden

15 oktober 2018 om 16:22

Goedemiddag bloetoet (leuke naam btw).

Wij proberen de prijs zo goedkoop mogelijk te houden daarom kopen we ook wel eens restpartijen op. Dan moeten we het vaak doen met beperkte informatie.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

15 oktober 2018 om 19:13
HenK_66 Gebruiker

Begrijp ik het dan goed dat er bij de 64GB ixpand een SD kaartje van 64 BG mee geleverd word maar er ook een groter of kleiner SD kaartje in kan?!

Beantwoorden

15 oktober 2018 om 21:00
Moderator Niek Moderator

Goedenavond HenK_66,

In de handleiding heb ik kunnen vinden dat er een SD kaart slot in zit, waar je de SD kaart zelf nog in moet doen. Je kunt er dus inderdaad ook een grotere of kleinere SD kaart in doen.

Beantwoorden

16 oktober 2018 om 10:52
Potjandrie Gebruiker

Dus wordt de SD kaart meegeleverd?

Beantwoorden

16 oktober 2018 om 11:20
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Potjandrie,

Die wordt inderdaad meegeleverd.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.