22 oktober 2018 om 00:00
iBOOD

Draadloos internet

Draadloos internet
Overal bereik!

Waar je ook bent; een goed werkende internetverbinding is tegenwoordig onmisbaar. Achter in de tuin, in het magazijn van je bedrijf, op het terras van jouw restaurant of op de camping. In deze Flash Sale pakken we uit met access points, routers en bridges om de perfect werkende internetverbinding te realiseren.

22 oktober 2018 om 00:30
chayenne301270 Gebruiker

Dus als ik het goed begrijp, kan in als ik deze bij mijn buiten plaats vervolgens met mijn laptop op zeg maar 800 mtr verder op gewoon internetten in het andere pand waar nu geen internet zit  of kan dit dan niet wil dat namelijk wel

Beantwoorden

22 oktober 2018 om 00:38
Moderator Tom Moderator

Dag Chayenne301270

kan je misschien even aangeven over welke product je het juist hebt in deze flashsale?
Dan kunnen we je vraag beter proberen te beantwoorden.

Met vriendelijke groeten

Tom

Beantwoorden

22 oktober 2018 om 01:01
chayenne301270 Gebruiker

Wil graag weten met welke ik het verste een goed en stabiel bereik heb, ik wiil namelijk thuis zo’n wifi accespoint plaatsen buiten aan mn muur onder een afdakje of zonder afdak. En dan in mn kantoortje ongeveer 750 mtr verder dan de internet van mijn thuis hebben. Zodat ik geen dubbele lasten heb.

Ik heb de keuze dan neem ik aan uit de ENS1750 , engenius enh202 , de engenius enh500 , engenius enstation5 , engenius outdoor bridge volgens mij of heb ik dit verkeerd,

Graag hoor ik de beste keuze die ik kan gebruiken en hopelijk begrijp ik het goed dat ik met dit toch wel de afstand moet kunnen overbruggen en stabiel internet hiermee kunnen krijgen dan op het kantoortje

Beantwoorden

22 oktober 2018 om 08:06
TheKingNL-79 Gebruiker

750 meter ga je hier niet mee overbruggen. Zul je echt naar richtantenne’s moeten.

Beantwoorden

22 oktober 2018 om 08:14
TheKingNL-79 Gebruiker

Zoiets moet lukken voor 800 meter als er geen obstructie is. https://www.wifishop.nl/ubiquiti-nanobeam-m5-19-dbi-duo-pack/pid=58623

Beantwoorden

22 oktober 2018 om 02:53
partypooper81 Gebruiker

Voor afstanden van 800 meter zou ik kijken naar een directionele antenne.

Als dat voor jou geen optie is moet je zeker zijn dat er tussen je huis en kantoor geen andere gebouwen staan. Dan kan het misschien lukken op de 2.4ghz band. Verwacht wel eerder een trage verbinding op die afstand..  ik persoonlijk zou het niet eens proberen.

Beantwoorden

22 oktober 2018 om 07:53
magier76 Gebruiker

Helaas komen jullie t laat met deze mooie producten.

Maar dit zijn wel super leuke aanbiedingen wat ik graag op iBood voorbij zie komen.

Beantwoorden

22 oktober 2018 om 09:37
Norco Gebruiker

Beste,

Zit er een goede oplossing bij de Flash sale WiFi voor een goed bereik in een huis met 4 verdiepingen ?

Beantwoorden

22 oktober 2018 om 10:35
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Norco,

De accespoints kun je daar wel voor gebruiken. Ik durf alleen niet te zeggen of je aan één genoeg zult hebben voor vier verdiepingen. Ik vermoed dat je er dan meerdere nodig zult hebben.

Beantwoorden

22 oktober 2018 om 09:38
Hipska Gebruiker

Quality of Server ???? Nog nooit van gehoord

Beantwoorden

22 oktober 2018 om 10:30
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Hipska,

Bij welke deal zie je dit staan? Dan kijk ik even met je mee.

Beantwoorden

22 oktober 2018 om 13:13
stefanvt131 Gebruiker

Ik neem aan dat is Quality of Service zou moeten zijn, QoS.

Beantwoorden

23 oktober 2018 om 06:45
sgwinkelman Gebruiker

Draytek Vigor AP 710

Beantwoorden

22 oktober 2018 om 11:11
OA Gebruiker

erg jammer erg jammer.. als jullie nou eens veel eerder aankwamen  met die aanbiedingen van draytek :)

Beantwoorden

22 oktober 2018 om 13:15
Binnenmars Gebruiker

Is het zendvermogen van al deze routers/accesspoints <= 100 mWatt?

Beantwoorden

22 oktober 2018 om 13:27
stefanvt131 Gebruiker

Nope :P
Zelf even instellen hoeveel ze uitstralen, kan je als het goed is gewoon beperken

Beantwoorden

22 oktober 2018 om 13:20
stefanvt131 Gebruiker

De “ENH1750EXT Outdoor Accesspoint” zou een overdrachtsvermogen van 29dBm hebben.

In Nederland mag je op de 5GHz band maximaal 27dBm uitzenden, 2.4GHz heeft een maximum van 20dBm.
Alleen outdoor mag men met enkel 5GHz 30dBm uitzenden.

Let dus op dat je de 2.4GHz band op 20dBm zet, en de 5GHz band op 27 als je hem binnen gebruikt ;)

Beantwoorden

24 oktober 2018 om 08:35
mail2jamgem Gebruiker

Goede morgen, 

Op zoek naar en wifi-repeater komt deze deal wel erg gelegen. Nu vraag ik me af of de “EnGenius EAP1750H Indoor Accespoint” geschik is voor mijn doel.
Ons huis bevat twee verdiepingen en op de tweede verdieping heb ik zo goed als geen signaal :-( .

Ook op het terras achter het huis heb ik weinig tot geen signaal. 
Is de EnGenius EAP1750 hetgeen het beste bij mijn doelstelling past?

(Misschien een handig detail: wij wonen in België)

Beantwoorden

24 oktober 2018 om 09:13
BjornR1989 Gebruiker

Aan iedereen die vraagt “is dit AP goed voor mijn hele huis?”, sta mij toe een gigantische mythe de wereld uit te helpen.
Een duurder, groter, sterker toestel gaat uw bereik niet verhogen.
Om het signaal daar waar het al zwak is te verbeteren dient een extra AP dichterbij geplaatst te worden.
Voor de SOHO gebruiker is bijna alles daarvoor geschikt.
De op-iBood-aangeboden toestellen zijn daar zeker bruikbaar voor en ongetwijfeld van goede kwaliteit maar wie 0,0% zin heeft om de toestellen in te stellen laat beter iemand anders de situatie verbeteren.

Beantwoorden

24 oktober 2018 om 09:22
TabNW Gebruiker

Bij gebrek aan +1 knop; +1

Beantwoorden

24 oktober 2018 om 10:18
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen BjornR1989,

Bedankt voor de aanvullende informatie :-)

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.