10 oktober 2018 om 00:01
iBOOD

DJI Drones OP=OP

DJI Drones OP=OP
Voel je vrij als een vogel

Wanneer je vliegt met een drone van DJI en opgaat in de beelden die hij vanuit de lucht filmt, dan voel je je vrij als een vogel. Voortaan maak jij de mooiste video's en foto's, want vanuit de lucht heb je atijd vrij zicht en het mooiste perspectief. Maar ….

SIZE

LET OP! Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

10 oktober 2018 om 00:25
olliebollie33 Gebruiker

Laat me raden, refurbished…?

Beantwoorden

10 oktober 2018 om 00:28
Moderator Niek Moderator

Goedenacht olliebollie33,

Wanneer het om refurbished gaat, dan wordt dit er duidelijk bij vermeld.

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 00:13
Ero_sennin Gebruiker

Really in 2 sec uitverkocht ? Hadden jullie maar 1tje per kleur ofzo ?

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 00:36
Moderator Paul Moderator

Deze opruimingssale is op 10 oktober om 00:01 gestart en loopt al 24 uren. Helaas zijn alle deals in deze sale inmiddels al uitverkocht geraakt.

Beantwoorden

15 oktober 2018 om 11:44
JamesDaniel Gebruiker

Even voor de andere mensen die de Spark hebben gekocht: ik zit al naar accessoires te kijken en kwam met het volgende lijstje om het optimale uit de drone te halen (niet noodzakelijk dus maar ik denk dat je dit gewoon wil hebben als de drone bevalt):

1 extra accu + €46,00
Oplader dock + €64,00
Remote + €109,00
OTG kabel + €6,95

Bovenstaande excl verzendkosten.
Als ik alles bij elkaar op tel dan kom ik uit op €550,95.

Als je echter zoekt op de Fly More Combo dan zie ik een aanbieding (bij een representatieve NL shop) voor €498,00 incl verzending.
Dan zitten er ook nog propguards bij en een DJI Spark 4730S Quick-release Folding propellers erbij, bovenop bovengenoemde artikelen.

Voor de goede orde: ik ben en groot fan van iBood en de prijs los blijft scherp maar om het optimale uit de drone te halen wil je bovenstaande artikelen er wel bij hebben.
Dan is die andere deal toch beter lijkt mij. Nogmaals, ik wil iBood niet bashen maar is een oprechte vraag. Het scheelt gewoon €50 en dan reken ik de verzendkosten van die accessoires er nog geen eens bij.

Beantwoorden

15 oktober 2018 om 11:45
JamesDaniel Gebruiker

Die €550 is dus incl de aanschaf van de drone hé.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.