28 september 2018 om 00:00
iBOOD

Op=Opruiming

Op=Opruiming
Op=Opruiming

Totale gekte bij iBOOD! Iedere dag eigenlijk, maar vandaag zeker! Kijk snel in deze héél veelzijdige Flash Sale of dat product dat jij zoekt er tussen zit. Van baardtrimmers tot stofzuigers en van multispeakers tot TV-beugels, maar wees er snel bij, want OP=OP!

SIZE

LET OP! Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

28 september 2018 om 02:12
Mihau3 Gebruiker

Ik wou ff meegeven in verband met de Geneva s classic het geen enkel probleem bleek om de stekker te wisselen met een gewone kabel van bij ons (zonder aarding, is volgens de handleiding niet nodig).  Is een pak eleganter.

Beantwoorden

28 september 2018 om 07:08
jensvh Gebruiker

Is de Onkyo E200 (Wit) Bluetooth In-Ears compatibel met iWatch en iPhone?

Beantwoorden

28 september 2018 om 17:56
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag jensvh,

Ik zie de oordopjes niet meer in de sale staant, dus vermoedelijk zijn ze uitverkocht. Heb je het antwoord op deze vraag nog nodig?

Beantwoorden

28 september 2018 om 16:57
Shelly1983 Gebruiker

Goedemiddag,

Graag zou ik willen weten of er naast de bediening in het handvat en de extra borstel nog meer verschil zit tussen de LX9-2-TM-T en de LX9-2-WR-P?

Daarnaast zou ik graag willen weten hoe ik de LX9-2-TM-T kan bestellen. Tijdens het bestellen komt deze optie niet naar voren.

Bvd

Beantwoorden

28 september 2018 om 17:53
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Shelly1983,

Er zit verder geen verschil tussen beide types. Helaas is het andere type deze keer niet beschikbaar. Ik ga dit even doorgeven zodat de tekst verwijderd kan worden.

Beantwoorden

29 september 2018 om 12:11
Christiaanzwll Gebruiker

Korte review van de könig kofferriem….. Vorige keer gekocht en niets dan lof. Je kunt ze mooi strak om de koffer klikken.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.