2 oktober 2018 om 00:00
iBOOD

Veho Muziek

Product expert aanwezig

Veho Muziek
Samen genieten of alleen

Behoefte aan een nieuwe Bluetooth speaker om samen met vrienden van muziek te genieten? Of misschien liever een knaller van een hoofdtelefoon om alleen van jouw favoriete muziek te genieten? Wat je voorkeur ook heeft, deze Veho Flash Sale helpt je aan jouw music-shot! 

Product-Expert

De Veho-Expert is gedurende de Flash Sale aanwezig om je vragen te beantwoorden. Stel je vraag dan wel in het Engels (steenkolenengels begrijpt hij ook).

2 oktober 2018 om 01:17
jurriaanr Gebruiker

Veho Z8:

moderne technologische snufjes” “Hij beschikt over 40 mm geluidsonderdrukkende technologie waarmee omgevingsgeluiden weggefilterd”

Dat is toch wel een beetje onzin. Het is een prima koptelefoon hoor, zeker voor dit geld, maar er zit geen enkele technologie achter. Ja, als je 2 leren kussen tegen je oren houdt dat hoor je het omgevingsgeluid minder. Dat is een ’snufje’ dat al sinds de jaren 60 is ‘ingebouwd’. Maar net doen alsof dit actief gebeurt neigt toch wel een beetje naar bedrog. Opvallend overigens dat al deze veho producten inmiddels al voor de zoveelste keer voorbij komen. Willen ze er zo graag vanaf? Nogmaals, de kwaliteit van zowel de zb6 als de z8 is prima, ik heb ze allebei en gebruik ze naar tevredenheid. Geen reden tot extra mooie verhaaltjes dus

Beantwoorden

2 oktober 2018 om 07:47
Moderator Jelle Moderator

Goedemorgen jurriaanr,

Vaak krijgt iBOOD die teksten door vanaf de leverancier. Die probeert zijn product natuurlijk zo mooi mogelijk aan te bieden en iBOOD neemt die tekst vaak over.

In ieder geval ben ik blij dat ze bij jou bevallen.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

4 oktober 2018 om 08:30
jelledesmedt Gebruiker

Van de geluidskwaliteit is niets op aan te merken bij de Veho Z8.  Maar ik spreek uit ondervinding dat dit geen hoofdtelefoon is om mee te hebben in een rugzak waar je die bijna elke dag er uit haalt.  Zelfs niet met het beschermzakje…  De “lederen” oorschelpen kwamen namelijk los van telkens in een “geknelde” positie te zitten.

Beantwoorden

2 oktober 2018 om 08:40
Miko_ Gebruiker

Hallo,

iemand ervaring met de ” VEHO M10 BLUETOOTH SPEAKER” ?

Greetz

Beantwoorden

2 oktober 2018 om 08:52

Goedemorgen Miko_

op Amazon staan alvast wat recensies.

https://www.amazon.com/Veho-Bluetooth-Speakers-Microphone-Handsfree/dp/B01LYBZ5VN

Groet,

Jelle

Beantwoorden

2 oktober 2018 om 14:18
Koos35 Gebruiker

Ja absoluut, ik heb de M10 al een jaar en hij bevalt me prima. Volle klanken met goede bas en treble en alles daartussenin. Ik kan deze luidspreker zeker aanbevelen. Mooi design en handig te gebruiken op de accu.

Beantwoorden

2 oktober 2018 om 14:22
Koos35 Gebruiker

Ik gebruik trouwens ook de ZB 6, Bluetooth headphone. Ook daarover ben ik erg tevreden. Een goed geluid, bereik van Bluetooth is prima en draaggemak is goed.

Beantwoorden

2 oktober 2018 om 14:54
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Koos35,

Bedankt voor het delen van je ervaringen! :-)

Beantwoorden

2 oktober 2018 om 15:42
Official Product Expert Veho-Expert Official Product Expert

Goedenmiddag Koos35,

We zijn erg blij om te horen dat u veel plezier beleeft aan het gebruik van onze producten! Uw feedback wordt enorm gewaardeerd. Bedankt!

Beantwoorden

2 oktober 2018 om 16:21
TheCasa Gebruiker

Koos, dat klinkt goed ;)

Is er veel verschil in geluidskwaliteit en -niveau tussen wel of niet aangesloten aan netstroom? Ik las namelijk ergens dat er wel verschil is.

Beantwoorden

2 oktober 2018 om 16:36
Koos35 Gebruiker

Ja er is wel een verschil in het volume wanneer er op netstroom gespeeld wordt of op de accu. Ik schat in dat het volume spelend op de accu ongeveer halveert maar dat is nog steeds hard genoeg om een huiskamer goed te vullen. Ik denk dat de accu erg snel leeg zou gaan wanneer het geluid niet wat werd gedempt. De muziek kwaliteit leidt niet onder het verschil in stroomvoorziening. De speaker blijft me verbazen in alle opzichten.

Beantwoorden

2 oktober 2018 om 09:03
darch1 Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product

Beantwoorden

2 oktober 2018 om 18:54
darch1 Gebruiker

Ik heb hem vandaag gekocht voor 27.60€ bij amazon.de.

Nu nog te koop voor 28.06€, zie link hieronder

https://www.amazon.de/dp/B00Q4KR7JM/ref=pe_3044161_185740101_TE_item

Beantwoorden

3 oktober 2018 om 10:52
darch1 Gebruiker

Ik bedoel Veho Z8…

Beantwoorden

2 oktober 2018 om 15:00
Marco100 Gebruiker

Zijn de koptelefoons ook geschikt voor kinderen?!

Gr. Marco

Beantwoorden

2 oktober 2018 om 15:31
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Marco100,

Dit is wat afhankelijk van de leeftijd van de kinderen en hoe groot ze al zijn. Het zijn meestal de oorschelpen die wat te groot zijn, maar dat hoef geen probleem te zijn. Zelf gebruik ik ook normale koptelefoon voor mijn kinderen.

Beantwoorden

2 oktober 2018 om 15:38

Goedenmiddag,

Ja, onze hoofdtelefoon is geschikt voor kinderen, maar we raden u zeker niet aan om ze met kabels onbeheerd achter te laten. We zouden onze Veho ZB-6’s aanbevelen omdat ze draadloos zijn. Dit zal uiteraard afhangen van de grootte van het kind, de oorstukken van de hoofdtelefoon hebben standaard afmetingen. Bedankt!

Beantwoorden

2 oktober 2018 om 16:01
jurriaanr Gebruiker

Wat zijn de “standaardafmetingen” van hoofdtelefoons? Driehoekig? Ik zou die van de ZB-6 relatief klein willen noemen, maar daarom juist voor kinderen prima geschikt. Ze zijn ook lekker zacht en ze zitten goed stevig, maar zeker niet zo strak dat het pijn zou gaan doen

Beantwoorden

2 oktober 2018 om 16:03
jurriaanr Gebruiker

Ze zijn overigens wel net iets zwaarder dan andere hoofdtelefoons

Beantwoorden

2 oktober 2018 om 21:00
Marco100 Gebruiker
3 oktober 2018 om 12:22

Thanks Jurriaanr for sharing your opinion :)

Beantwoorden

2 oktober 2018 om 17:45
yell88 Gebruiker

Prima koptelefoon, bluetooth bereik is goed en ze klinken goed. Ik had er eentje die ik puur en alleen voor het sporten gebruikt heb. Heb er alleen na 3 maanden afscheid van moeten nemen omdat de contactjes binnen in los lieten. De (ontbrekende) trek ontlasting en soldering zijn van erg slechte kwaliteit.

Beantwoorden

4 oktober 2018 om 09:43
GaborN78 Gebruiker

Welke koptelefoon bedoel je hier?

Beantwoorden

4 oktober 2018 om 19:23
yell88 Gebruiker

De ZB-1 Bluetooth in ears

Beantwoorden

3 oktober 2018 om 11:08
pieter.vdm Gebruiker

Is de m10 speaker ook draadloos te koppelen met andere m10 speakers?

Beantwoorden

3 oktober 2018 om 12:21

Hi Pieter, No – The M10 is a stand alone BT speaker. You can pair two MZ-1’s and M2s (only each model)

Thank you for your question.

Beantwoorden

3 oktober 2018 om 14:23
peekaa1 Gebruiker

Beste VEHO expert,  wat ik mij afvraag is hoe het kan dat de M7 speaker langer doet (10 uren ipv 8) met een kleinere batterij (1300 ipv 1800 mah) terwijl hij een hoger vermogen levert (20 Watt ipv 12)  dan de M6. Technisch berekend lijkt dit schier onmogelijk. Heeft u daar een verklaring voor?

Beantwoorden

3 oktober 2018 om 14:25
peekaa1 Gebruiker

Excuses, de M6 levert slechts 6 Watt (dus geen 12). Dit maakt het nog lastiger te begrijpen.

Beantwoorden

4 oktober 2018 om 08:14

Helaas heeft de Veho-Expert deze vraag niet meer kunnen beantwoorden peekaa1.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

4 oktober 2018 om 08:26
DefauwM Gebruiker

Zal door bepaalde andere snufjes (meer verlichting in de knoppen, dikkere kabels?, …) meer amperes verliezen.

De batterijduur hangt niet echt af van hoeveel watt de speaker leverd. Dit staat wel in lineair verband maar is verre van de enige reden.

Kan perfect zijn dat het toestel met 6W speakers bv. 150mah zal verbruiken (fictief cijfer, ik beschik niet over deze data) en die met 20W slechts 115mah.

Beantwoorden

4 oktober 2018 om 11:34
Toplecram1 Gebruiker

Ik heb meerdere producten van Veho. Ben alleen ontevreden over de Zs-1 zonder bluetooth (niet aangeboden hier). De analoge besturing in de draad kan slecht tegen vocht, binnen een jaar waren ze waardeloos. De ZB6 daarintegen noem ik de beste 40€ die ik ooit uitgegeven heb. Heb zelf nog een reservepaar tijdens een Hunt hier gekocht. Ook M360 heb ik en die bevalt ook prima. Redelijk geluid voor zo’n kleine box.

Beantwoorden

4 oktober 2018 om 12:08

Bedankt voor het delen van je ervaring Toplecram1

Groet,

Jelle

Beantwoorden

4 oktober 2018 om 14:11
rmd066 Gebruiker

Heeft er Iemand wat info over de M4

Beantwoorden

4 oktober 2018 om 19:59
Moderator Niek Moderator

Goedenavond rmd066,

Wat voor info zou je graag willen?

Beantwoorden

20 oktober 2018 om 14:14
delangencees Gebruiker

Rotzooi ben al twee dagen bezig , hij wordt niet gezien door zowel mijn ipad en samsung galaxy .

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.