27 september 2018 om 00:00
iBOOD

Wenger Laptoptassen

Wenger Laptoptassen
"Straight to the top!"

Dat is waar je naartoe gaat met deze tassen. Top, als in lapto... je snapt 'm. Enfin, met deze laptoptassen van Wenger vervoer jij je apparatuur voortaan veilig en geheel in stijl. Toch een stuk fijner dan die rugzak die je nog overhebt van de middelbare school. ;)

27 september 2018 om 21:55
Bonzaikris Gebruiker

Wenger geeft blijkbaar niet veel om uiterlijk van hun zakken :)

Beantwoorden

28 september 2018 om 10:45
RDTimmer Gebruiker

Is de Ibex Blue 17″ (winter digital camo) daadwerkelijk de rugtas zoals afgebeeld op de foto?

Ik vraag dit aangezien er een Black is en een Blue met blauwe flap(die black word genoemd op deze site).

Beantwoorden

28 september 2018 om 20:16
Moderator Jelle Moderator

Op de site van Wenger staat ook alleen deze afgebeeld als zijne de Ibex Blue RDTimmer.

https://www.wenger.ch/global/en/Products/Business-Gear/Business-Backpacks/Ibex/p/600638

Groet,

Jelle

Beantwoorden

29 september 2018 om 10:01
RDTimmer Gebruiker

Hi Jelle, bedankt voor je antwoord.

Ik begrijp het niet helemaal, vandaar deze vraag: ik heb degene besteld met die digital blue camouflage, kan ik deze nu verwachten of degene in de link die jij verstuurd??

Alvast bedankt.

Beantwoorden

29 september 2018 om 10:13
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen RDTimmer,

Volgens mij moet het de Ibex Marine zijn, daar vind ik hem wel op. Ik vermoed dat de Blue in de titel daarom onjuist is. Ik ga het maandag voor de zekerheid nog even navragen en zal het antwoord hier plaatsen. Mocht het dan toch om een andere kleur gaan, dan kun je je bestelling eventueel kosteloos annuleren.

#wordtvervolgd

Beantwoorden

29 september 2018 om 10:14

Ik denk dat we mekaar niet helemaal goed begrijpen RDTimmer.

Wij bieden 2 tassen aan onder de naam Ibex. De ene is blue met die print erop (die krijg je ook als je die besteld)

En de black versie (met de blauwe voorkant zoals afgebeeld)

Groet,

Jelle

Beantwoorden

29 september 2018 om 10:26
RDTimmer Gebruiker

Dank voor het antwoord wederom heren.

Niek heeft duidelijkheid verschaft, ik kon deze niet vinden in eerste instantie, en was daarom huiverig dat ik de andere versie zou krijgen. :-)

Groeten!

Beantwoorden

29 september 2018 om 10:28

Wat moeten we toch zonder Niek.

Dank voor je antwoord Niek.

Beantwoorden

29 september 2018 om 11:08
nilz87 Gebruiker

Ik ben al even aan het twijfelen of ik de trolley zou kopen of de rugzak. Ik ga nu terug naar hoge school en moet boeken meenemen 15.6 inch laptop en een USB extern scherm, een brood en een thermos fles. . Nu op het moment heb ik dus 2 tassen mee wat dus leuker zou zijn met 1 tas of trolley????.

Mijn voorkeur gaat nu uit naar de patriot

Beantwoorden

29 september 2018 om 11:14

Met de trolley zit je sowieso goed nilz, met de 15,6 inch tas denk ik niet dat je ook het usb scherm mee kan nemen. Als je de 17 inch tassen neemt heb je kans dat je laptop niet goed vast zit en dus kan gaan schuiven.

Het is een beetje afhankelijk van hoe groot je externe usb scherm is.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

29 september 2018 om 13:50
nilz87 Gebruiker

Hallo Jelle,

Gaat om een extern USB scherm van 17 inch .

Vond de patriot wel een leuke tas met veel plaats, nu is enkel mijn vraag nog , is hij niet te bombastisch omdat ik deze af en toe de trappen op moet dragen is het handvat van stevige kwaliteit ga ik vanuit.

Groet , Nils

Beantwoorden

29 september 2018 om 11:11
Ma023 Gebruiker

Mooie tassen zijn het los van die licht blauwe.. :)

Beantwoorden

29 september 2018 om 18:53
eklaassen Gebruiker

Hi,

ik heb een 17,3 laptop. past deze in de

Wenger Ibex 17″ Laptoprugzak | Blue

Beantwoorden

29 september 2018 om 19:24
Moderator Jasper Moderator

Dag eklaassen,

Ik heb op meerdere websites gevonden dat deze zou moeten passen.

Groetjes,

Jasper

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.