18 september 2018 om 00:00
iBOOD

OP=OP Elektronica

OP=OP Elektronica
Mega grabbelton!

Het was hoog tijd om het elektronicahoekje van ons magazijn eens op te ruimen. En man, man, man wat kwamen we een mooie dingen tegen. :-) Kijk snel of er wat leuks voor jou in de grabbelton zit, maar wees er wél snel bij. Het gaat hier namelijk om de ALLERLAATSTE exemplaren!

SIZE

LET OP! Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

18 september 2018 om 00:13
Fferro Gebruiker

*snap*

Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

18 september 2018 om 01:25
DornoD Gebruiker

“Uitverkocht in onze webwinkel!” <= not available in the webshop of MM BE

Beantwoorden

18 september 2018 om 12:52
Fferro Gebruiker
18 september 2018 om 00:25
DaniMol Gebruiker

Apple iPhone 8 plus heeft nog nooit €999 gekost. Helemaal niet het 64GB model.

Beantwoorden

18 september 2018 om 06:07
Juliette.Van Gebruiker

De iphone 8 plus is direct uitverkocht! Dit klopt weer niet!

Beantwoorden

18 september 2018 om 07:13
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Juliette.Van,

De voorraad in deze flash sale is zeer beperkt en dan kan het heel snel gaan.

Beantwoorden

18 september 2018 om 07:15
Juliette.Van Gebruiker

Ja net als de vorige keer, ik kijk elke dag op ibood en de vorige keer stond hij ook uitverkocht! Het is gewoon niet meer eerlijk!!!!

Beantwoorden

18 september 2018 om 06:14
Zenge Gebruiker

Kan er geen automatische verwijdering van uitverkochte artikelen komen? Super frustrerend om 10 aanbiedingen aan te klikken om vervolgens te zien “uitverkocht”.

Beantwoorden

18 september 2018 om 07:14
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Zenge,

Zodra iBOOD weer aanwezig is op kantoor, dan zullen de uitverkochte deals verwijderd worden :-)

Beantwoorden

18 september 2018 om 06:39
josonkelinx Gebruiker

Produkt uitverkocht om 6.36 uur!!! Zegt veel over de “voorraad” …… Ik vind dat men produkten met zo’n beperkte voorraad gewoon niet moet aanbieden. Is eigenlijk gewoon belachelijk!!

Beantwoorden

18 september 2018 om 06:45
Scum Gebruiker

Er staat ook op = op. En dat kan er dan net maar 1 zijn geweest en die in de nacht is verkocht.

Wel irritant om artikelen aan te klikken en dan pas te zien dat een artikel is uitverkocht.

Beantwoorden

18 september 2018 om 07:15
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen,

Zoals al wordt gezegd zijn de voorraden zeer beperkt in deze sale en dan kan het inderdaad snel gaan.

Via de app is het inderdaad helaas (nog) niet te zien dat een product uitverkocht is, via de website is het wel zichtbaar.

Beantwoorden

18 september 2018 om 06:46
josonkelinx Gebruiker

Voor de soundbar van Samsung geven zijzelf een richtprijs van 999 € en géén 1.199! *knip*

Edited by: Niek

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product

Beantwoorden

18 september 2018 om 07:17
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen josonkelinx,

De adviesprijs die iBOOD hanteert is de prijs die het product kreeg toen het voor het eerst uitkwam. In de tussen tijd kan die prijs natuurlijk zakken. Voor meer informatie over de adviesprijs klik hier

Beantwoorden

18 september 2018 om 07:19
josonkelinx Gebruiker
18 september 2018 om 07:39
Moderator Jelle Moderator

Nogmaals zegt Niek dat in de tussentijd bij veel leveranciers gezakt kan zijn omdat er nieuwe versie uit komen.

Bij iBOOD is hij nog steeds goedkoper.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

18 september 2018 om 06:48
Scum Gebruiker

Degene die de airfryer van Inventum hebben gekocht, goedkoop is duurkoop..

Ik zou deze annuleren. Zelf heb ik em ook, maar waardeloos met schoonmaken. Boutjes aan de binnenzijde gaan roesten, de bodem krijg je nooit meer schoon en de temperatuur blijft te laag, waardoor het 20 minuten duurt dat je friet een keer goed is. En oma friet kun je al helemaal vergeten. Die worden nooit gaar.

Beantwoorden

18 september 2018 om 07:02
josonkelinx Gebruiker

Algemene bedenking na vergelijking van verschillende door jullie aangeboden produkten: over het algemeen is het zo dat er (in het beste geval) een prijsverschil is tussen 10 en 20 % in vergelijking met het goedkoopste aanbod op de markt. Tot daaraan toe, maar dit wijkt wel (zéér) ver af van de door jullie aangehaalde referentieprijzen en de daaraan gekoppelde kortingpercentages die vaak 50, 60 of zelfs meer procent bedragen. Compleet fake dus en een absoluut misleiding van de consument!!!

Beantwoorden

18 september 2018 om 07:18
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen josonkelinx,

iBOOD moet de prijs hanteren die het product kreeg toen het voor het eerst op de markt kwam. Voor meer informatie zie mijn vorige reactie bij je comment.

Beantwoorden

18 september 2018 om 07:23
josonkelinx Gebruiker

Moet??? En van wie “moeten” zij dat dan ……. ?????

Beantwoorden

18 september 2018 om 07:58
Moderator Niek Moderator

Op de website van de ACM kun je hier wel informatie over vinden, wanneer je zoekt op adviesprijzen. (web)winkels zijn verplicht als adviesprijs de prijs te hanteren die in voorgaande weken door diezelfde (web)winkel gebruikt is. Omdat iBOOD geen vaste voorraad heeft moeten ze de oorspronkelijke adviesprijs hanteren.

Mocht je hier nog vragen of opmerkingen over hebben dan mag je altijd een mail sturen naar community@ibood.com

Beantwoorden

18 september 2018 om 07:20
josonkelinx Gebruiker
18 september 2018 om 07:23
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen josonkelinx,

Dan ben je hier dus wel een stuk voordeliger uit :-)

Beantwoorden

18 september 2018 om 07:36
josonkelinx Gebruiker

Een “stukje” …. 12,5 ipv. 54 %!!!

Beantwoorden

18 september 2018 om 07:45

Dit is niet de officiële Samsung store en het product is ook al wat ouder.

Zoals Niek al verschillende keren zei: wij gaan uit van de prijs van het apparaat toen het op de markt kwam. Dat je het nu via een Belgische webshop goedkoper kan krijgen wil niet zeggen dat hij in het verleden een stuk duurder was.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

18 september 2018 om 08:05
josonkelinx Gebruiker

Ten eerste: mij maakt het niet uit waar ik het koop. Jullie zijn ook geen officiële Samsung-store. En ten tweede: ik betaal het produkt nu, niet “in het verleden”. Bijkomend: jullie verkopen regelmatig “oudere” produkten. Dan nog vergelijken met de prijs “toen het produkt op de markt kwam” houdt al helemaal geen steek …..

Beantwoorden

18 september 2018 om 08:58

We verplichten je niet het product te kopen. Bij iBOOD hanteren wij nou eenmaal die regel. Daar kan ik ook niets aan doen.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

18 september 2018 om 07:59
scorpion31176 Gebruiker

Is het te veel moeite om de 70 uitverkochte artikelen uit de lijst te halen, of willen jullie ons graag afleiden van de wel aanwezige producten?

Beantwoorden

18 september 2018 om 08:00
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen scorpion31176,

Zodra iBOOD weer aanwezig is (rond 9:00 uur), dan zullen de uitverkochte deals verwijderd worden.

Beantwoorden

18 september 2018 om 08:33
Zplus Gebruiker

De foto’s ban de Arlo en de Netgear zijn omgedraaid :-)

Beantwoorden

18 september 2018 om 08:52
Zflp Gebruiker

*snap*

Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

18 september 2018 om 12:01
aklasse Gebruiker

Nou edifier speakers pas hier besteld, helaas versturen jullie net DHL en ja hoor vandaag weer een melding voor de 2de keer verkeerd gesorteerd .

De frustratie is bijna het geld niet meer waard om hier te kopen als DHL de vervoerder is.

Wat een drama.

Beantwoorden

18 september 2018 om 13:29
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag aklasse,

Wat vervelend dat de bezorging zo lang op zich laat wachten. Mocht dit nog erg lang duren, dan kun je het beste even contact opnemen met de klantenservice van iBOOD.

Beantwoorden

19 september 2018 om 10:12
doekus Gebruiker

Ik heb het gelukkig nog niet meegemaakt dat een pakketje vertraagd is of helemaal niet bezorgd werd, niet bij DHL en  postNL. Waarschijnlijk heb ik geluk of jij gewoon pech ;-)

Beantwoorden

19 september 2018 om 10:14
doekus Gebruiker

Voorheen werd er toch door postNL bezorgd iBood? Of heb ik dit verkeerd

Beantwoorden

19 september 2018 om 11:02
Moderator Bas iBOOD Moderator

Dit kan per bestelling verschillen. In Nederland bezorgen we de meeste pakketjes via DHL en in België via PostNL. Echter versturen we specifieke deals soms ook met andere vervoerders zoals PostNL (in Nederland), XXL Care, Dynalogic, etc.

Beantwoorden

19 september 2018 om 10:49
hansluyten Gebruiker

Die Panasonic TV, kan die tegen een muur gemonteert worden? Of enkel op een staander?

Beantwoorden

19 september 2018 om 11:00
Moderator Bas iBOOD Moderator

Dat is zeker mogelijk, Hans!

Je kunt hiervoor een muurbeugel gebruiken met de VESA afmetingen 400 x 300 mm. Zorg ervoor dat deze beugel ook een gewicht van minimaal 17.5 kg kan dragen.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.