14 september 2018 om 00:00
iBOOD

Nintendo Switch Games & Meer

Nintendo Switch Games & Meer
Waar je ook bent...

...met de Nintendo Switch heb je altijd toegang tot al je favoriete games. En met deze Flash Sale kun je je bibliotheek eens flink uitbreiden. Ga je voor een episch avontuur als Xenoblade Chronicles 2 of toch liever een puzzelgame als Puyo Puyo Tetris?

En als je dan op reis gaat met je Switch, houd je hem natuurlijk veilig met die toffe Splatoon carry case. Potje multiplayeren? Ook daar hebben we een oplossing voor in de vorm van een extra Joy-Con of Pro Controller.

14 september 2018 om 00:06
nattetwan Gebruiker

Jammer dat Super Mario Odyssey er neit tussen zit, anders had ik die meteen mee besteld. Hopelijk is die er de volgende keer. 

Nu Brawlout besteld met 2 Joy-Cons meteen erbij voor multiplayer met 4 man en Payday 2. Samen besteld en dus maar 1x verzendkosten, daardoor zeker de moeite waard.

Beantwoorden

14 september 2018 om 00:08
Sortjai Gebruiker

Voor mijn gevoel is het erg raar om asymmetrisch 2x rechter joy-con te bestellen. Het is wel redelijk goedkoop maar sla het toch over.

Beantwoorden

14 september 2018 om 01:10
Moderator Niek Moderator

Goedenacht nattetwan,

Je kunt altijd de inkopers tippen en wie weet komt dat spel ook een keer voorbij. Voor het tip iBOOD forum klik hier :-)

Beantwoorden

14 september 2018 om 00:10
fldehoogh Gebruiker

Ik wil graag een linker joy con bestellen. Is dit mogelijk?

Beantwoorden

14 september 2018 om 01:11
Moderator Niek Moderator

Goedenacht fldehoogh,

De linker is deze keer helaas niet beschikbaar, maar je kunt altijd de inkopers tippen en wie weet komt die ook nog een keer voorbij. Voor het tip iBOOD forum klik hier :-)

Beantwoorden

16 september 2018 om 20:51
Sjaak68 Gebruiker

Wat een dom ongelofelijk dom antwoord.

Zeker een training vriendelijkheid & Social media gevolgd @Niek?

Iedereen wil toch rechts én links.

Beantwoorden

16 september 2018 om 23:26
Moderator Paul Moderator

Hoi Sjaak, dit keer hebben de inkopers geen linker joy con kunnen regelen en dat heeft Niek netjes aangegeven. Uiteraard begrijpen we de wens voor de linker joy con, maar dan hoef je toch niet zo denigrerend te reageren op het gekregen antwoord? De moderators zijn vrijwilligers die hun best doen om alle vragen te beantwoorden.

Beantwoorden

14 september 2018 om 07:16
keromash Gebruiker

Jammer dat jullie niet de switch zelf aanbieden voor een leuk prijsje!

Beantwoorden

14 september 2018 om 07:59
bryanjansen Gebruiker

Daar ben ik ‘t ook mee eens…

Beantwoorden

14 september 2018 om 08:38
deviantkiller Gebruiker

I double second that! ;-)

Beantwoorden

14 september 2018 om 08:39
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen,

Jullie kunnen altijd de inkopers tippen en wie weet komt de Switch dan ook een keer voorbij. Voor het tip iBOOD forum klik hier

Beantwoorden

14 september 2018 om 16:18
Lunado Gebruiker

Is de voorraad bijgevuld. Ik dacht dat vanocgtend toad was uitverkocht.

Beantwoorden

14 september 2018 om 16:22
Lunado Gebruiker

Andere stomme vraag ( @moderator )

Hoe deed je de betaalmethode vast zetten? Misschien handig voor de volgende hunt nu ik crash wil bestellen

Beantwoorden

14 september 2018 om 16:56
lucasuijtt Gebruiker

Betalen met paypal of creditcard, dan kan je aanklikken dat ie hem onthoud

Beantwoorden

14 september 2018 om 17:39
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Lunado,

Of er nieuwe voorraad bij is gekomen durf ik niet te zeggen, maar dat is mogelijk. Om een vaste betaalmethode in te stellen kun je, zoals lucasuijtt al aangeeft, dit inderdaad instellen wanneer je met creditcard of paypal betaalt. Je krijgt dan de optie of je de betaalmethode wilt onthouden en vanaf dat moment kun je met één klik betalen.

Beantwoorden

14 september 2018 om 19:31
chobinho Gebruiker

Denk het, hij was inderdaad uitverkocht. Prima, heb hem nu besteld!

Beantwoorden

14 september 2018 om 21:01
Moderator Niek Moderator

Leuk om te horen! Veel plezier met je aankoop :-)

Beantwoorden

14 september 2018 om 22:14
Lunado Gebruiker

Alles is gelukt. Thank you

Beantwoorden

15 september 2018 om 04:00
BB2084 Gebruiker

Toad 50% korting? Verkoop prijs is nooit hoger geweest dan €39,99

Beantwoorden

15 september 2018 om 08:36
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen BB2084,

De adviesprijs die iBOOD hanteert is de prijs die het product kreeg toen het voor het eerst uit kwam. Voor meer informatie over de adviesprijs klik hier.

Beantwoorden

16 september 2018 om 21:10
Sjaak68 Gebruiker

Ook die prijs was toen €39,99 @Niek.

Geen BS praatjes verkopen, als je antwoord moet je ook goed geïnformeerd zijn.

De prijs in de Nintendo eShop is voor Nintendo Originals leidend en wordt ook niet verlaagd ofzo, en daar is dit spel te allen tijden €39,99 geweest.

Beantwoorden

16 september 2018 om 23:28
Moderator Paul Moderator

De adviesprijs is de prijs die een fabrikant bij introductie aan het product heeft meegegeven. In de Nintendo eShop kan de verkoopprijs lager zijn dan de eigen adviesprijs.

De vermelde adviesprijs is correct, deze is door de leverancier aan iBOOD verstrekt.

Beantwoorden

15 september 2018 om 16:17
MariekeBakker Gebruiker

Hoi, ik heb een order geplaatst en betaald via iDeal maar mijn winkelwagentje blijft vol en ik krijg geen mail ter bevestiging. Heb ik nu wel besteld?

Beantwoorden

15 september 2018 om 17:04
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag MariekeBakker,

Dit komt wel eens vaker voor en dan komt wat later de bevestigingsmail alsnog. Staat de bestelling wel in je account?

Beantwoorden

17 september 2018 om 00:07
Zoetedinge Gebruiker

:o net te laat :(

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.