7 september 2018 om 00:00
iBOOD

OP = OP Elektronica

OP = OP Elektronica
Allerlei mooie dingen …

Om je huis mee te reinigen, om je wifibereik mee te vergroten, om heerlijk muziek mee te luisteren, om mee te koken, online te surfen en noem maar op. Er is voor ieder wat wils in deze Flash Sale waarmee het alledaagse leven fijner, leuker en makkelijker wordt. Maar….

SIZE

LET OP! Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

7 september 2018 om 00:07
Quinten94 Gebruiker

Wanneer komt de samsung hw-k850 of hw-k950 nog eens?

Beantwoorden

7 september 2018 om 00:18
Moderator Niek Moderator

Goedenacht Quiten94,

Je kunt altijd de inkopers tippen en wie weet komen die ook een keer weer voorbij. Voor het tip iBOOD forum klik hier.

Beantwoorden

7 september 2018 om 22:45
sanderverhagen1 Gebruiker

Daar zit ik ook op te wachten :P

Hij was veel te snel weg de laatste keer, en ook niet voorbij gekomen tijdens de hunt als ik het goed heb.

Beantwoorden

7 september 2018 om 00:22
koenevers Gebruiker

Hoe kan die synologie nas nou al uitverkocht zijn….

Beantwoorden

7 september 2018 om 00:46
Moderator Tom Moderator

Dag Koenevers

dit is een OP=OP flashsale met zeer lage stock.
Snel zijn is dus de boodschap :).

Met vriendelijke groeten

Tom

Beantwoorden

7 september 2018 om 08:37
adnanticus Gebruiker

Nah, daar klopt niks van Tom.

Ik hou het nu al een tijdje in de gaten.

Mijn actie: meteen om 00:00 naar Ibood kijken.
Wat mij opvalt: in nieuwe flashsale staan er gelijk producten met “uitverkocht”.

Niemand koopt een product binnen 10 seconden, niemand! 
Dit is een commercieel insteek.

Beantwoorden

7 september 2018 om 08:41
Moderator Jim Moderator

Hi Adnanticus!

Ik snap dat het wellicht raar lijkt, maar het kan voorkomen dat er nog maar éen item over is. Bepaalde items worden wel degelijk binnen een halve minuut aangekocht via one-click-payment. Ik kan in ieder geval hetgeen wat Tom zegt bevestigen; dit is heeft geen commerciële insteek. Sterker nog, iBOOD verwijdert gedurende de dag deals die uitverkocht zijn om het overzicht te bewaren. Comercieel gezien zou het wellicht handiger zijn om dit te laten staan :-)

Groet,

Jim

Beantwoorden

7 september 2018 om 00:24
lvknippenberg Gebruiker

Jammer dat de 55NU8500 curved is!

Beantwoorden

7 september 2018 om 06:10
leandert2007 Gebruiker

Wat een slechte service van iBOOD. Ik heb tijdens de hunt deze nas gekocht. Bij ontvangst bleek deze niet nieuw, er was lichte schade aan, en er ontbrak een een slot om de HD in te steken. Ik nam contact met jullie op, deze werd terug gestuurd. Gisteren kreeg ik dan bericht dat jullie geen meer op voorraad hadden en dat mijn aankoopbedrag werd gecrediteerd, en dan zie ik deze hier ik de flash sale terugkomen. Waarom konden jullie deze niet naar mij opsturen?

Tenzij natuurlijk dat mijn geretourneerde opnieuw als nieuw werd verkocht.

Beantwoorden

7 september 2018 om 07:16
Moderator Jim Moderator

Hi Leandert!

Jammer om te horen dat hij verbruikssporen had. Je moet er van uit kunnen gaan dat wanneer iBOOD een product aanbiedt, deze nieuw is tenzij anders staat aangegeven. Om antwoord te geven op je tweede vraag; iBOOD houdt (zoals ze zelf ook aangeven) nauwelijks voorraad aan. Het kan echter zo zijn dat bepaalde artikelen nog voor ze verzonden zijn geannuleerd worden, dan kunnen ze in een flash sale als deze verkocht worden. Zo kan het zijn dat jouw teruggestuurde NAS en deze aangeboden NAS elkaar net gemist hebben. :-(

Groet!

Jim

Beantwoorden

7 september 2018 om 07:49
leandert2007 Gebruiker

Hallo Jim,

Dat laatste zou me sterk verbazen, ofwel getuigen van een slechte klantgerichtheid. Reeds vorige week werd door de klantendienst bevestigd, door de foto’s en het verslag dat ik had doorgestuurd, dat ik idd geen nieuw toestel had gekregen en dat ik deze mocht terugsturen.

Ze wisten vorige week reeds dat er een toestel ging teruggestuurd worden, en maandag hadden ze al de track & trace. Dit lijkt me weinig waarschijnlijk dat dit nipt gemist is. ;)

Beantwoorden

7 september 2018 om 08:17
Moderator Jim Moderator

Hi Leandert,

Op basis van wat je hierboven aangeeft, kan ik je zeker vertellen dat ze elkaar gemist hebben. Deals worden vaak pas de dag ervoor door de inkopers geclosed, dus maandag is in dat geval al ‘lang’ geleden ;-).

Desalniettemin is het natuurlijk jammer dat de deal in eerste instantie niet is verstuurd zoals afgebeeld.

Groet,

Jim

Beantwoorden

7 september 2018 om 09:15
leandert2007 Gebruiker

Bedankt voor uw reactie, ik heb echter gisteren pas bericht gekregen dat er geen voorraad meer is.

Nu ik neem het verder op met de Customer service.

Hoe jammer je het ook vindt, het resultaat blijft hetzelfde, ik heb geen nas terwijl hij hier opnieuw werd aangeboden.

Beantwoorden

7 september 2018 om 10:26
klwinkel Gebruiker

Dan koop je deze toch?

Beantwoorden

7 september 2018 om 12:52
leandert2007 Gebruiker

Uitverkocht, anders had ik het gedaan ;)

Beantwoorden

7 september 2018 om 06:14
jatmoos Gebruiker

Ik heb op 4 plaatjes geklikt, alle 4 uitverkocht. Lage stock verhaal geloof ik niks van

Beantwoorden

7 september 2018 om 07:17
Moderator Jim Moderator

Goedemorgen Jatmoos!

Jammer om te horen dat het product waar je naar op zoek is uitverkocht is! Ik kan je gerust stellen dat het lage stock verhaal zeker waar is. iBOOD houdt zelf namelijk nauwelijks voorraad aan en kan daardoor lage prijzen aanbieden. Het kan echter soms zo zijn dat er wat aantallen overblijven, welke dan worden verkocht in de Flash Sales. De voorraad hierin is dan zeer beperkt :-)

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

7 september 2018 om 07:29
Pcfr34k Gebruiker

Uhm, dus de Dell U2412M is met 120V niet eens in NL te gebruiken?

http://www.ibood.com/electronics-nl/nl/product-specs/41267/143807/dell-u2412m-monitor.html

Ik mag toch aannemen dat er een 120-230v voedong bij zit?

Beantwoorden

7 september 2018 om 07:33
Moderator Jim Moderator

Hi Pcfr34k,
Daar ga ik inderdaad ook van uit! Ik ga het nog even navragen!

Groet,

Jim

Beantwoorden

7 september 2018 om 09:01
peetpp Gebruiker

Zou ik ook wel willen weten, vond de opgegeven specs wel erg minimaal, neem aan dat hij gewoton bruikbaar is hier, anders annuleren maar weer.

Beantwoorden

7 september 2018 om 09:04
misterbennie Gebruiker

Ondertussen uitverkocht, maar toch even melden.

Ik heb er hier twee staan (voor een normaal bedrag gekocht).
De voeding zit in de monitor en is gewoon multi voltage (100-240V & 50-60 Hz)

Beantwoorden

7 september 2018 om 10:33
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen misterbennie,

Bedankt voor de aanvulling en dat klopt inderdaad. Je kunt hem hier gewoon gebruiken :-)

Beantwoorden

7 september 2018 om 09:12
scoopkenny Gebruiker

@Jim

Bij die AEG stofzuiger staat dit:

Ook verkrijgbaar met bediening in de handgreep en extra borstel (LX9-2-TM-T)
Maar ik krijg geen keuze qua model, dus ik vermoed niet van toepassing op deze sale?

Beantwoorden

7 september 2018 om 09:20
Moderator Niek Moderator

Goedemorgeb scoopkenny,

Die is dan waarschijnlijk in deze sale inderdaad niet beschikbaar. Ik vraag het voor de zekerheid nog even na.

Beantwoorden

7 september 2018 om 09:59
Moderator Niek Moderator

Hij is inderdaad niet beschikbaar in deze sale.

Beantwoorden

7 september 2018 om 10:48
scoopkenny Gebruiker

Bedankt voor de moeite Niek!

Beantwoorden

7 september 2018 om 09:39
NozemOil Gebruiker

Vraagje over de Philips 49” 4K Ultra HD LED TV:

Een hoeveel bit kleuren tv is dit, 8 of 10? Kon het op Internet niet echt gevonden krijgen. Thanks!

Beantwoorden

7 september 2018 om 09:48
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen NozemOil,

Dit vraag ik even voor je na.

Beantwoorden

7 september 2018 om 10:41
Moderator Niek Moderator

Het is een 10 bit, het exacte antwoord is: Panel bit depth: 10 bits (8 bits + FRC)

Beantwoorden

7 september 2018 om 10:46
coiken Gebruiker

Paar dagen geleden de B&O Beoplay M5 gekocht hier op Ibood, wat een fantastisch design heeft dit speakertje en het geluid is ook best okay!
Had alleen spijt toen dat ik er geen 2e gekocht had want voor deze prijs kan je ze echt nergens vinden.

Kan je voorstellen hoe blij ik was te zien dat deze vandaag terug in de aanbieding was, onmiddellijk er nog eentje gekocht :)

Bedankt Ibood, knappe deal dit!

Beantwoorden

7 september 2018 om 10:46
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen coiken,

Leuk om te horen dat hij zo goed bevalt en wat een geluk dat hij weer voorbij komt! Veel luisterplezier met je nieuwe aankoop :-)

Beantwoorden

7 september 2018 om 11:26
EduardSmits Gebruiker

De Lexar 32GB MicroSDHC is goedkoper te krijgen: https://www.shop4nl.com/micro-sd-cards/lexar-microsdhc-uhs-i-cards-32gb-microsdhc-uhs-i-class-10-memory-card

Beantwoorden

7 september 2018 om 11:55
AnthonyGeerts Gebruiker

Beste. Welke letters komen er achter de Samsung Tv 55NU8500…. Deze letters hebben betrekking in welke landen de TV zonder problemen kunnen gebruikt worden en alle functionaliteiten zullen werken.

Is dit een 50 hertz of een 100 hertz scherm?

Alvast bedankt om te antwoorden.

Beantwoorden

7 september 2018 om 12:09
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Anthony,

Dit is de 55NU8500L. Deze hoort in Nederland en België gewoon zonder enkel probleem te werken!

Hij heeft een refresh rate van 120 Hz.

Beantwoorden

7 september 2018 om 14:09
stefaan1978 Gebruiker

Ik wel de Samsung 55″ 55NU8500 bestellen en bij de verzendingsgegevens staat alleen dat die kan verzonden worden naar Nederland. Klopt dat . Ik woon in België.

Beantwoorden

7 september 2018 om 14:12

Hoi Stefaan,

Kun je eens helemaal naar beneden scrollen en op het Belgische vlaggetje onderin beeld klikken? Dan zou het wel mogelijk moeten zijn :-)

Beantwoorden

7 september 2018 om 14:57
Rvdroest Gebruiker

Kan de EZviz POE camera ook op mijn Synologie Nas aangesloten worden ??

Beantwoorden

7 september 2018 om 15:23

Ik zie deze camera niet in deze lijst (klik) staan, dus ik vrees van niet.

Beantwoorden

7 september 2018 om 21:07
kevinschroven Gebruiker

Hoi de Dyson Ball Parquet+ Stofzuiger is dit zeker de parquet of de multi floor versie? want de snoerlengte komt overeen met de multi floor versie en deze heeft geen hepa filter. zouden jullie hier even uitsluitsel over kunnen geven?

Beantwoorden

8 september 2018 om 03:01
Moderator Niek Moderator

Goedenacht kevinschroven,

Doordat het weekend is kan ik het nu niet navragen. Na het weekend kan ik het wel navragen en dan de reactie hier plaatsen. De sale is dan al wel verlopen, dus je kunt hem dan het beste wel eerst bestellen, mocht je hem afhankelijk van het antwoord graag willen hebben. Mocht het toch niet de versie zijn die je graag wilt hebben dan kun je hem tot het moment van verzenden nog kosteloos annuleren.

Laat maar even weten of ik het na het weekend na moet vragen.

Beantwoorden

8 september 2018 om 08:41
kevinschroven Gebruiker

Vraag het alvast na. Maar vrees dat jullie de verkeerde adverteren en ik dus de verkeerde ga bestellen en ga moeten annuleren. indien hem wordt geannuleerd wordt dan alles terug betaald?

Beantwoorden

8 september 2018 om 10:30
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen kevinschroven,

Je krijgt dan inderdaad alles terug betaald. Ik vraag het maandag even na en zal de reactie hier plaatsen.

Beantwoorden

10 september 2018 om 12:54
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag kevinschroven,

Ik heb het nagevraagd en het is de parquet versie :-)

Beantwoorden

8 september 2018 om 07:54
jpvaneijk Gebruiker

Top voor de inkopers dan:

Ik zou de foodprocessor van Kitchenaid graag in het rood hebben.

Meerdere producten heb ik immers al in deze kleur en ik heb de vraag eerder gesteld. Dank alvast!

Beantwoorden

9 september 2018 om 00:25
pvans Gebruiker

Wat is de maximale drempelhoogte die de Roomba 896 over kan?

Beantwoorden

9 september 2018 om 00:32
Moderator Jasper Moderator

Dag vans,

De maximale drempelhoogte waar de Roomba 896 over kan is 2cm.

Groetjes,

Jasper

Beantwoorden

9 september 2018 om 11:39
misterB86 Gebruiker

Hallo Jasper,

Zit bij de roomba 896 ook doe Dual Mode Virtual Wall ? Kan ik niet vinden in de tekst..

Beantwoorden

9 september 2018 om 11:37
Gemaal Gebruiker

Op typenummer van de Kitchenaid Artisan Proline foodprocessor is niets te vinden. Zou graag weten of de mengkommen BPA vrij zijn?

Beantwoorden

9 september 2018 om 17:04

Dag Gemaal,

Deze zijn, voor zover ik heb kunnen achterhalen, niet BPA vrij.

Groetjes,

Jasper

Beantwoorden

9 september 2018 om 12:09
misterB86 Gebruiker

Zit bij de roomba 896 ook doe Dual Mode Virtual Wall ? Kan ik niet vinden in de tekst..

Beantwoorden

9 september 2018 om 16:53

Dag misterB86,

Deze is inderdaad inbegrepen.

Groetjes,

Jasper

Beantwoorden

9 september 2018 om 13:29
desmitJ Gebruiker

Is de foodprocessor van kitchenaid ook verkrijgbaar in andere kleur dan in het onyx zwart ?

Beantwoorden

9 september 2018 om 16:56

Dag desmitJ,

De foodprocessor is enkel verkrijgbaar in de kleur onyx zwart omdat het hier om een Flash sale gaat. Mocht je graag eens een andere kleur zien passeren dan kan je dit altijd laten weten aan onze inkopers via dit forum.

Groetjes,

Jasper

Beantwoorden

12 september 2018 om 14:14
dollejuut Gebruiker

Vorige week de Dyson v7 motorhead extra stofzuiger besteld bij jullie. Na betaling krijg ik een mailtje over de bestelling, waar ook een verwachte verzenddatum wordt vermeld. Die was gisteren dus. Ik heb bij mijn bestelling gekeken op de site en die staat nog steeds op in verwerking. Wordt mijn bestelling spoedig verzonden? Zit er namelijk wel op te wachten. Heb ook al een mail gestuurd via de bestelling, maar daar krijg ik een automatisch antwoord en verder niets.

Groeten

Beantwoorden

12 september 2018 om 14:15
dollejuut Gebruiker

NVM krijg net een mail dat mijn bestelling is verzonden!

Groeten

Beantwoorden

12 september 2018 om 15:25

Goed om te horen dat hij onderweg is, dollejuut.

Veel plezier ervan! :-)

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.