12 juli 2018 om 00:00
iBOOD

microSD's en USB's

microSD's en USB's
Veilig, snel en eenvoudig 

Je verzamelt iedere dag data. Foto's en video's, muziek van iTunes, digitale bonnetjes van webwinkels etc. Met één van de dataopslagproducten in deze Flash Sale geef je belangrijke digitale bestanden een veilige plek.

12 juli 2018 om 08:39
biedmeaan Gebruiker

Ivoor; bij het afrekenen van de USB 64 gb stick, worden €5,95 verzendkosten berekend i.p.v. het vermelde €2,95…

Beantwoorden

12 juli 2018 om 08:50
Mariahout Gebruiker

Ik heb er net een besteld en  dit is aangepast naar 2,95

Beantwoorden

12 juli 2018 om 09:46
Moderator Bas iBOOD Moderator

De getoonde verzendkosten zijn voor 1 stuks. Als je meerdere sticks bestelt kunnen de verzendkosten oplopen i.v.m. de afmetingen van het totale pakket.

Beantwoorden

12 juli 2018 om 18:47
biedmeaan Gebruiker

Dag Bas; ik moest wat specifieker zijn, excuses. Ik bestelde een iWalk powerbank (gratis verzending) en een USB stick ( € 2,95 verzendkosten). Bij het afrekenen stond €5,95 verzendkosten. Ik heb hierdoor uiteindelijk de USB stick maar weer niet besteld….

Beantwoorden

12 juli 2018 om 23:43
Moderator Paul Moderator

In dat geval zal de winkelmand toch gaan rekenen met het gewicht van beide artikelen tezamen.
Oplossing: via 2 aparte bestellingen aanschaffen.

Beantwoorden

13 juli 2018 om 13:22
Paulus811 Gebruiker

Ik heb een microSD card besteld (Philips 32gb) en zie nu in de bevestigingsmail dat de verwachtte verzenddatum 24 juli is! Waarom moet zo’n iniminie dingetje er 14 dagen over doen om verzendklaar te zijn? En ja, het staat bij de verzendinformatie van het artikel, maar niemand verwacht dat het zo idioot lang moet duren. Heb er spijt van, want de card aangeschaft voor een drone die dus nog twee weken stof ligt te happen.

Beantwoorden

13 juli 2018 om 13:47
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Paulus,

Dit komt doordat wij geen voorraad houden. Dit is één van de oorzaken dat we onze deals zo scherp geprijsd kunnen aanbieden.

Na afloop van de deal plaatsen wij bij de leverancier een bestelling. De kaartjes worden dan naar het distributiecentrum gestuurd, waarna wij ze naar jou opsturen.

Dit proces duurt in dit geval wat langer, waardoor de verwachte verzenddatum op 24 juli staat.

Beantwoorden

13 juli 2018 om 19:07
Guydutchie Gebruiker

Hoe zit dat nu met die verzendkosten? Ik zie enkel 5,95 euro. Voor een USB-stick vind ik 2,95 euro reëler.

Beantwoorden

14 juli 2018 om 08:25
degroot Gebruiker

20 MB schrijven voor USB3? USB2 is zelfs nog veel sneller…

er zijn veeeeeel goedkopere sticks te krijgen voor een veel lagere prijs… dit heeft niets weg van een interessante deal.

*knip*

Edited by: Niek

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product

Beantwoorden

25 juli 2018 om 18:10
MisterSqueaky Gebruiker

EMTEC ECMSD128GXC10SP SDXC-kaart | 128 GB

Breid het geheugen van je smartphone, camera of PC uit met 128 GB. Deze microSD wordt geleverd met adapter.

Kenmerken

Tot 90 MB/s schrijven
Tot 95 MB/s lezen
Met adapter voor het gebruik in combinatie met alle apparaten
128 GB opslag
UHS Class 1 (U3)

Dusss.. dit blijkt geen micro sd kaartje maar een gewoon SD kaartje te zijn. Foei iBood. FOEI.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.