14 juni 2018 om 00:00
iBOOD

Shark Stoomreinigers

Shark Stoomreinigers
Zie je kans schoon...

... met deze wel héél aantrekkelijke Shark Flash Sale! Dankzij de unieke en gepatenteerde stoomtechnologie van Shark is dweilen nog nooit zo makkelijk geweest.

En niet alleen heb je in de kortste keren een fris ogende vloer, maar doodt je met Shark-dweilen ook nog eens 99.99% van alle bacteriën en ziektekiemen.

14 juni 2018 om 01:35
vandecruys Gebruiker

Iemand ervaring met de Professional stoom reizigers.

Wat is het verschil tussen s60003eu en  s60001eu  type

Volgens internet is s60003eu  oud model?

Beantwoorden

14 juni 2018 om 10:06
Moderator Bas iBOOD Moderator

Dit ga ik even voor je navragen!

Beantwoorden

14 juni 2018 om 10:32

De S 6003 heeft automatische stoomregeling, de s 6001 heeft een handmatige stoomregeling.

De S 6003 is het huidige topmodel uit de stoomreiniger line up en dus beslist geen oud model.

Beantwoorden

14 juni 2018 om 06:04
Bezie_tje Gebruiker

Bij welke van de stoomreinigers kan je de steam blaster modus gebruiken, vind ik wel belangrijk om te weten. Niet dat ik bestel en deze functie totaal niet kan gebruiken. Welke moeten voorzien zijn van electriciteit en welke heeft een gewone accu?

Kan u mij hier een antwoord op geven?

Beantwoorden

14 juni 2018 om 10:06
mirrutje Gebruiker

Goedemorgen,

Zo te lezen is dit bij de professionele. De duurste dus!

Succes!

Beantwoorden

14 juni 2018 om 10:07

Ik ga het even voor je navragen, Bezie_the.

Beantwoorden

14 juni 2018 om 10:33

De steam blaster modus is te gebruiken bij de S 6001 en de S 6003.

Alle Shark stoomreinigers werken op elektriciteit.

Beantwoorden

15 juni 2018 om 06:12
picobello3 Gebruiker

Lol. Op een accu….

Beantwoorden

15 juni 2018 om 15:37
Bezie_tje Gebruiker

De kleine lettertjes onderaan zeggen dat je het mophoofd niet Mac gebruiken met de steam blaster modus. Wat moet je dan precies op deze zetten om deze functie wel te gebruiken. Vind het wat verwarrend.

Beantwoorden

14 juni 2018 om 09:59
tsh1977 Gebruiker

“Dirt Grip Pads” hoelang gaan deze mee en zijn ze los verkrijgbaar?

Beantwoorden

14 juni 2018 om 10:05
mirrutje Gebruiker

Goedemorgen,

De grips gaan best wel lang mee. Wel eerst uitspoelen met koud water en daarna gewoon in de wasmachine doen. Mijn vader heeft dit apparaat nu 2 jaar en ik heb nog geen extra grips hoeven aan te schaffen. De vloeren worden twee keer per week gereinigd. Wel wil ik een opmerking maken dat hij niet geschikt is voor alle vloeren. Zelf heb ik een korrelvloer en die zou loslaten als ik dit hierop zou gebruiken (het is een niet afgedichte korrelvloer).

Ik gebruik zelf de shark voor de overige vloeren en douchecabine (heb er een die je los kunt koppelen en waar je ook de ramen mee kunt zemen).

Succes met je keuze!

Beantwoorden

14 juni 2018 om 10:08
mirrutje Gebruiker

Ze zijn verkrijgbaar bij Blokker (mits dat die niet gaat sluiten)

Beantwoorden

14 juni 2018 om 10:33

De dirt grip pads zijn los verkrijgbaar, 2 stuks voor een adviesprijs van 14,95 euro. Hoe lang ze meegaan is afhankelijk van het gebruik en de aantal keren dat ze in de wasmachine gaan.

Beantwoorden

16 juni 2018 om 10:17
Willie6407 Gebruiker

Waar koop je die voor 14,95 per twee?

Beantwoorden

14 juni 2018 om 10:44
kimhoon Gebruiker

kan je met de (S6003EU) ook pakket/laminaat reinigen? Of is het slecht voor je vloer?

Beantwoorden

14 juni 2018 om 13:31
lantique80 Gebruiker

Ik heb laminaat en werkt prima!

Beantwoorden

14 juni 2018 om 13:58
jaldenbe Gebruiker

Kun je met deze

Shark Quick Flip Pro Stoomreiniger | S6003EU
ook een tapijt reinigen. Volgens jullie specificatie zit de
- Driehoekige reinigingskop

- Tapijtglijder

er niet bij. Terwijl normaal gesproken dit wel bij dit model hoort.

Beantwoorden

14 juni 2018 om 15:05
sweet_surprise_tina Gebruiker

Waar staat (i.d. beschrijving) dat het hier om een s60003eu OF  s60001eu  type gaat?

Beantwoorden

14 juni 2018 om 15:14
14 juni 2018 om 15:31
sweet_surprise_tina Gebruiker

lach,, wat heeft dat met DEZE te maken?

Beantwoorden

14 juni 2018 om 16:26
trincare Gebruiker

Kloppen de “in de doos” accesoires van de Shark Quick Flip Professional (S6003EU)?

Deze zijn namelijk nogal karig tegenover de Shark Quick Flip Professional (S6001EU). Daar zit een tapijtreiniger en driehoekige reinigingskop bij.

Dan vind ik dit toch wel een betere deal daar dat ik mijn tapijt ook kan reinigen.

Beantwoorden

14 juni 2018 om 16:51

Voor de zekerheid ga ik dat even navragen, trincare.

Beantwoorden

15 juni 2018 om 09:50

De volgende drie accessoires worden niet meegeleverd bij de S 6001eu. We hebben deze uit de deal verwijderd en zullen uiteraard de eerdere kopers inlichten:

· Driehoekige reinigingskop

· Pad voor driehoekige reinigingskop

· Tapijtglijder

De lijst met meegeleverde accessoires bij de S 6001eu is correct.

Beantwoorden

14 juni 2018 om 18:10
Mireille001 Gebruiker

Geschikt voor ramen ?

Beantwoorden

14 juni 2018 om 20:30
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Mireille001,

Ze zijn gemaakt om voor vloeren te gebruiken, maar ik lees op verschillende plekken dat ze ook wel voor ramen gebruikt worden. Het is dus vast mogelijk om de ramen er mee te doen :-)

Beantwoorden

14 juni 2018 om 20:49
Zplus Gebruiker

Bij de 6003 staat een asterix * achter gescikt voor alle harde vloeren. Heb het gevoel dat er dus uitzonderingen zijn. Welke harde vloeren is deze geschikt. Heb op zolder laminaat en wil niet de bovenkant ereaf smelten met stoom.

Beantwoorden

14 juni 2018 om 21:08
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Zplus,

Ik vermoed dat daarmee verwezen wordt naar het grijze balkje waarin gewaarschuwd wordt voor vloeren die bewerkt zijn met wax of olie. Je kunt hem prima gebruiken voor laminaat :-)

Beantwoorden

14 juni 2018 om 21:03
daas Gebruiker

Moderator Bas, is er al nieuws over de accessoires bij de  prof 6003? Zie vraag van 16 26 hr aub

Beantwoorden

15 juni 2018 om 06:51
L1nda Gebruiker

Hier ben ik ook benieuwd naar, graag reactie!

Beantwoorden

15 juni 2018 om 09:50

De volgende drie accessoires worden niet meegeleverd bij de S 6001eu. We hebben deze uit de deal verwijderd en zullen uiteraard de eerdere kopers inlichten:

· Driehoekige reinigingskop

· Pad voor driehoekige reinigingskop

· Tapijtglijder

De lijst met meegeleverde accessoires bij de S 6001eu is correct.

Beantwoorden

15 juni 2018 om 10:04
Zplus Gebruiker

Dat verklaard dan ook een beetje de prijs. Bij iedere andere partij zitten deze accessoires erbij:

Stoommop, shark quick flip steam pocket mop professional, click n’ flip stoomkop, dirt grip™-pad, driehoekige reinigingskop, pad voor driehoekige reinigingskop, tapijtglijder, gebruiksaanwijzing.

Beantwoorden

15 juni 2018 om 13:14
L1nda Gebruiker

Dat is wel jammer en maakt de deal een stuk minder interessant.

Beantwoorden

16 juni 2018 om 11:05
Zplus Gebruiker

Voor mij niet want heb geen tapijt. Dus geen onodige extra’s die ik niet gebruik en toch voor betaal. Heb er een gekocht ga gewoon proberen of het werk vooral op zolder.

Beantwoorden

15 juni 2018 om 00:14
demafkees Gebruiker

Er staat dat de “Shark S3255″ ook geschikt is voor vloerkleden. Geldt dat ook voor hoogpolige vloerkleden en kan dit geen kwaad?

Beantwoorden

15 juni 2018 om 10:33

Deze is niet geschikt voor hoogpolige tapijt.

Beantwoorden

15 juni 2018 om 09:45
SeKr Gebruiker

Beste, Is het mogelijk om het toestel te testen en indien het niet voldoet het terug te sturen?

Beantwoorden

15 juni 2018 om 12:03

Het is niet toegestaan om het toestel te gebruiken om schoon te maken en hem vervolgens terug te sturen. Hij mag enkel in nieuwstaat geretourneerd worden. Uitpakken en bekijken is wel toegestaan.

Beantwoorden

15 juni 2018 om 18:14
daas Gebruiker

Moderator,

is de S6001 de opvolger van de S6003 ?

Is er naast de hogere wattage en drie instelstanden ipv 2 op de S6003 nog andere belangrijke verschillen met de S6001?

Beantwoorden

15 juni 2018 om 19:02
Moderator Niek Moderator

Goedenavond daas,

Ik ga dit even proberen te achterhalen of het de opvolger is en of er nog meer belangrijke verschillen zijn.

Beantwoorden

16 juni 2018 om 10:38
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen daas,

Het zijn volgens mij geen opvolgers van elkaar, maar gewoon twee verschillende modellen. Ik heb verder geen verschillen kunnen vinden tussen de twee, dan de verschillen die je ook al noemde.

Beantwoorden

16 juni 2018 om 11:08
tab4by Gebruiker

Beste,

is de Shark Quick Flip Pro Stoomreiniger | S6003EU ook te gebruiken voor parket-vloeren?

Groeten

Beantwoorden

16 juni 2018 om 16:51
Moderator Jasper Moderator

Dag tab4by,

Dit zou geen probleem moeten zijn.

Groetjes,

Jasper

Beantwoorden

16 juni 2018 om 19:13
jim-m3 Gebruiker

Hoi,

Kunnen deze ook op een giervloer gebruikt worden? Geldt dit voor alke standen? Bedankt!

Beantwoorden

16 juni 2018 om 19:38
Moderator Berlinda Moderator

Beste jim-m3,

Ik moest ff denken kijken naar wat je bedoelde. Wat ik ik zie online is dat er veel soorten samenstellingen zijn van gietvloeren. Qua onderhoud zie ik online dat een stoomreiniger soms wordt afgeraden ivm de afwerklaag van de vloer. Het kan eventueel afhankelijk zijn van de samenstelling van je gietvloer en afwerklaag. Hoe het zit qua deze stoomreiniger zal ik voor duidelijkheid je vraag doorgeven. Het kan zijn dat ivm het weekend dat het antwoord helaas op zich laat wachten. Je kan altijd de stoomreiniger bestellen. En mocht na het weekend blijken dat deze qua standen hier niet geschikt voor is, kosteloos annuleren.
Groetjes,

Berlinda

Beantwoorden

16 juni 2018 om 22:35
db2009 Gebruiker

kun je bij de pro versie een middel bij het water toevoegen dat het huis fris ruikt?

Beantwoorden

16 juni 2018 om 23:34
Moderator Dees Moderator

Hallo db2009,

Ervaring leert dat schoonmaakmiddelen met al hun chemische toevoegingen doorgaans niet goed zijn voor welk apparaat dan ook.
Ik behandel mijn vloer voor met een sproeiflacon met schoonmaakmiddel met wat water, alvorens te gaan stomen.
Vooral eucalyptus werkt erg goed. 
Het voordeel van stomen is dat de stoom de geur goed verspreid.
Hierdoor ruikt het heel erg fris.

Groetjes,
Dees

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.