12 juni 2018 om 00:00
iBOOD

Vakantie Accessoires

Vakantie Accessoires
Opgeladen op weg

Voor een autovakantie moet je goed voorbereid zijn. Zorgen dat de kids zich niet vervelen, de navigatie goed is ingesteld en dat de sfeer goed is! In deze Flash Sale hebben we mooie producten die bij kunnen dragen aan deze zaken.

12 juni 2018 om 00:08
ossehaas Gebruiker

“De houder is geschikt voor elke auto”.

Heb zelf een Volvo, waar de hoofdsteun juist niet gebaseerd is op 2 stangetjes waar je deze steun volgens mij aan klemt.

In hoeverre werkt deze houder dus voor Volvo stoelen?

Beantwoorden

12 juni 2018 om 00:12
Moderator Niek Moderator

Hallo ossehaas,

Ik ga dit morgen even voor je navragen, want ik kan het zo niet terugvinden of dit ook werkt zonder de stangetjes.

Beantwoorden

12 juni 2018 om 09:40
Moderator Jelle Moderator

Beste ossehaas,

Bij afwezigheid van Niek even van mij een reactie.

Ze werken inderdaad alleen met klemmen op de stangen. Een volvo die geen stangen heeft kan deze dus niet gebruiken.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

12 juni 2018 om 00:22
smirnoff181 Gebruiker

Auto oplader 2.4A + Luchtverfrisser

specificaties:

“Merk: FreshTech
Type: Auto oplader 2.4A + Luchtverfrisser

2 USB aansluitingen

Frisse geur in de auto

Snel en eenvoudig te plaatsen

Dual USB Car Charger + Frisse geur in de auto

2.4 A

Input: 12-24V

Geen muffe geur, maar altijd een frisse geur in de auto

Ingebouwd geuronderdeel is te hervullen met zes heerlijke frisse geuren

Compatibel met smartphones, tablets, e-readers, MP3 spelers en meer”

Man, geef dan ook eens wat specificaties… Fijn dat er 12-24 volt staat, dus het kan stroom krijgen van de auto accu… Maar wat geeft ie? 5V? 9v? 12v? en hoveel ampere? welke geuren zitten erbij? Heeft de lader bepaalde certificaten? QC2 of 3? of is het gewoon een standaard ding uit china voor 84 cent?

Jullie hebben een onderscheid gemaakt tussen omschrijving en specificaties, dan gebruik het aub ook…

Lees het nou zelf, welke specificaties staan er nou? – “In: auto, out: uib, maar wel plus geur!”

Welke geur? -”verschillende!

Ik snap dat jullie geld willen verdienen, maar lees eens wat jullie typen!

Beantwoorden

12 juni 2018 om 01:32
Moderator Berlinda Moderator

Beste smirnoff181,

Ik begrijp dat je met een aantal vragen bent blijven zitten. Ik geef de vragen die je hebt door. Morgen, of beter gezegd vandaag tijdens kantooruren zal hier na worden gekeken. De antwoorden zullen hier op dit topic doen volgen.
Verder staat in de titel staat staat 2,4 ampere aangegeven. Qua geuren zijn er in dezelfde flashsale te koop onder “Freshtech 2x navulverpakking luchtverfrisser”, de geuren: Apple Crisp, Tropical Explosion, Black Magic, Vanilla Bean, New Car Smell en Fresh mist. Zie de link:
http://www.ibood.com/electronics-nl/nl/product-specs/38142/123206/2x-navulverpakking-luchtverfrisser.html
Voor nu een fijne nacht,

Berlinda

Beantwoorden

13 juni 2018 om 11:08
Moderator Bas iBOOD Moderator

De geur die in deze deal wordt meegeleverd is de geur “Nieuwe auto”. Je auto zal weer ruiken alsof hij net nieuw is :-)

Hij heeft geen quickcharge.

Beantwoorden

12 juni 2018 om 07:44
krichri Gebruiker

PowerBank 2000 mAh, 12,99, 46 % korting, nu 6,95.
Doen we de verzendingskost erbij. (+5,95)
dan zijn we weer zo goed als aan hetzelfde bedrag.
iBood, dat kan toch beter. Is toch gewoon belachelijk.

Beantwoorden

13 juni 2018 om 10:49

Hoi krichri,

Als je enkel één powerbank bestelt dan is het voordeel inderdaad weg. Mocht je direct meerdere accessoires (of andere deals) bestellen, dan kun je de verzendkosten mooi spreiden en pak je wél voordeel!

Groeten,
Bas

Beantwoorden

12 juni 2018 om 10:34
ktewinkel Gebruiker

Die tablet houder, minimale afstand is 5.5 inch.

Is dat diagonaal van de tablet? Of de breedte? Ik heb nog een oude vertrouwde Apple iPad 1 serie en ben benieuwd of die erin past

Mvg

Koen

Beantwoorden

13 juni 2018 om 10:51

Dit betreft inderdaad het schermdiagonaal.

Beantwoorden

13 juni 2018 om 12:45
Fundust Gebruiker

Vent Mount + Luchtverfrisser

Tot welke breedte telefoon past er in de houder? Ik denk dat ik wel 1 van “de meeste telefoons” heb maar ik wil het toch graag zeker weten.

Beantwoorden

13 juni 2018 om 14:11

Ik ga even navragen of we hier meer informatie over kunnen verstrekken!

Beantwoorden

13 juni 2018 om 14:21

De FreshTech Mount is geschikt voor toestellen (eventueel met case) tot 8,9 cm breed (3,5’’).

Beantwoorden

13 juni 2018 om 17:53
Jokewi79 Gebruiker

Power station 8 poorten. De eerste 4 is dat 2 of 1 ampère ? In de omschrijving staat 1 ampère en in de specificaties staat 2 ampère .

Beantwoorden

13 juni 2018 om 18:03
Moderator Jasper Moderator

Dag Jokewi79,

Ik heb dit even voor je nagevraagd. Maar ik denk dat het hier gaat om 4 poorten van 1 ampère en 4 poorten van 2.4 ampère. Van zodra ik hier zekerheid over heb, laat ik je dit hier weten.

Groetjes,

Jasper

Beantwoorden

13 juni 2018 om 18:58
Moderator Jasper Moderator

Het zijn inderdaad 4 poorten van 1A en 4 van 2.4A.

Groetjes,

Jasper

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.