16 april 2018 om 00:00
iBOOD

Onkyo Audio

Onkyo Audio
Geweldig geluid

Of je nu voor een kabeltje of draadloos wil gaan, on-ear of over-ear, of misschien toch maar in-ear: in deze Onkyo Flash vind je alle mogelijke manieren om naar je favoriete muziek te luisteren. Eén ding hebben al deze producten echter gemeen: ze klinken stuk voor stuk fenomenaal. Precies zoals je gewend bent van Onkyo.

High Resolution Audio

Ook belangrijk, zo niet hét belangrijkst: verschillende van deze Onkyo in-ears en headsets kunnen High Resolution Audio afspelen. Zo geniet je ook on-the-go van de hoogst mogelijke geluidskwaliteit. 

16 april 2018 om 00:47
Foxxx Gebruiker

A800 nu al uitverkocht?

Beantwoorden

16 april 2018 om 04:18
J.E.R. Gebruiker

Dan werk ik nog tot laat en is de aanbieding evengoed uitverkocht. ????

Beantwoorden

16 april 2018 om 10:16
Moderator Bas iBOOD Moderator

We hebben dit inderdaad niet duidelijk aangegeven, maar de voorraad van deze audio producten van Onkyo is beperkt. Deals kunnen dus snel uitverkopen!

We zullen aan de zijkant van de Flash Sale een disclaimer toevoegen.

Beantwoorden

16 april 2018 om 06:04
Boellie1981 Gebruiker

Wat is nu het verschil tussen de e200 en e300?

Beantwoorden

16 april 2018 om 08:48
HughTrefner65 Gebruiker

Ik ben hier ook zeer benieuwd naar. Productexpert?

Beantwoorden

16 april 2018 om 10:15
Moderator Bas iBOOD Moderator

De e300 ondersteunt naast SBC ook apt-x. En ook is NFC-pairing in dit model ondersteund.

Daarnaast verschillen de frequentierespons en gevoeligheid: 8 Hz – 24 KHz en 107 dB/mW (e200) en 7 Hz – 25 KHz en 108 dB/mW (e300).

Beantwoorden

16 april 2018 om 08:41
Jry Gebruiker

De afgelopen weken zowel de ONKYO DP-S1 als één van de aangeboden in-ear headphones (E700) gekocht via IBOOD. Zeer tevreden met geluidskwaliteit. Kleine tegenvaller; het ‘pause-knopje’ naast de microfoon op de headphone is incompatible met de DAP. Waar dit knopje prima functioneert in combinatie met mijn oude IPOD classic (muziek wordt gepauzeerd/hervat), werkt dit dus niet bij een DAP van ‘hetzelfde’ merk. Contact gehad met ONKYO en die geven aan dat hier niets aan gedaan kan worden; headphones worden eigenlijk geproduceerd door Gibson en werken daardoor niet i.c.m. de ONKYO (!) DP-S1. Of dat bij alle headphones zo is, weet ik niet. Bizar vond ik het wel, maar dat vonden ze bij ONKYO zelf ook. Kleinigheidje, maar wellicht doet iemand er nog z’n voordeel mee.

Beantwoorden

16 april 2018 om 09:04
vilascourt1 Gebruiker

Zou iemand mij misschien kunnen vertellen of de E700 in-ears apple compatible is? Dus: gebruik van microfoon + volumebuttons?

Alvast bedankt.

Beantwoorden

16 april 2018 om 11:17
Murphy88 Gebruiker

Ja dat werkt.

Beantwoorden

16 april 2018 om 12:06
ronaldpriester Gebruiker

Vorige keer heb ik de e300bt besteld. Geluid was veel slechter dan mijn originele Samsung oortjes. Dus geen geweldig geluid zoals wordt beweerd. Direct door verkocht via marktplaats.

Beantwoorden

16 april 2018 om 14:57
Purol88 Gebruiker

Vorige keer de E300 besteld. Redelijk geluid maar Bluetooth signaal is heel slecht. Soms heb ik een hapering in mijn geluid. Helaas niet heel erg tevreden over.

Beantwoorden

16 april 2018 om 19:48
Kyuzo Gebruiker

Erg spijtig dat de A800 zo snel uitverkocht, had deze graag gewild… :(

Beantwoorden

18 april 2018 om 00:08
Foxxx Gebruiker

Was al binnen een half uur uitverkocht, volgens mij hebben ze er maar twee gehad. Lokkertje …

Beantwoorden

18 april 2018 om 00:14
Moderator Jim Moderator

Hi Kyuzo & Foxxx, zie daarvoor ook de duidelijke melding. Het zouden er best eens twee geweest kunnen zijn :-)

LET OP

Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

Beantwoorden

18 april 2018 om 15:02
Haramo Gebruiker

Merk: OnkyoType: E700BT (Wit)

is dit de enige dat compatibel  is met IOS? bij de anderen wordt niets gezegd over comptabiliteit , hmm

en heeft deze magneetjes zodat je dat kunt rond je nek doen bij niet gebruik?

Mjin bleutooth set ook via ibood gekocht (VELO merk), is vandaag gevallen (had zeker oortjes vergeten tegen elkaar te zetten) en ja, midden op straat terug gevonden, auto’s.. pff.

gebruik ‘m voornamelijk om mee te bellen

Beantwoorden

18 april 2018 om 16:57
Moderator Berlinda Moderator

Beste Haramo,

Ik heb je vragen doorgegeven. Wat ik zelf zo zie is ook de Onkyo Type E700MW (wit) compatibel met IOS. Wel is dit in-Ears zonder bluetooth. Verder zul je bij die echt even zelf moeten kijken qua specificaties of dat iets voor jou is. 
Groetjes,

Berlinda

Beantwoorden

18 april 2018 om 21:57
Moderator Berlinda Moderator

Hoi haramo,

Ik heb het samen met een paar anderen nagekeken. Wij hebben geen magnetische functies gezien voor veiligheid qua verliezen. Ik denk dat dit er niet op zit.

Groeten,

Berlinda

Beantwoorden

18 april 2018 om 15:03
Haramo Gebruiker

correctie niet velo maar

Veho ZB-2 Bluetooth In-Ears

Beantwoorden

18 april 2018 om 22:42
Haramo Gebruiker

Onkyo E700 Bluetooth In-Ears | Wit

Ik heb het over deze , zoals de naam zegt wel met Bluetooth

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.