17 april 2018 om 00:01
iBOOD

SecuFirst Beveiliging

Product expert aanwezig

SecuFirst Beveiliging
Better safe than sorry...

Omdat je nooit weet wie of wat er in je huis rondloopt, kan je het vanaf nu altijd in de gaten houden met deze SecuFirst beveiligingsproducten.

De beelden van deze beveilingscamera's kan je altijd en overal bekijken op je smartphone of tablet. Nu hoef je je kat ook niet meer te missen als je van huis bent.

17 april 2018 om 06:59
Johan_VR Gebruiker

Werkt niet of in het beste geval erg onstabiel.

Beantwoorden

17 april 2018 om 07:04
Official Product Expert SecuFirst-Expert Official Product Expert

Beste Johan,

Spijtig om te horen dat het product bij u niet goed functioneerde, heeft u contact gehad met onze helpdesk om te kijken waar het probleem in zit.

Beantwoorden

17 april 2018 om 08:31
erikhot Gebruiker

Nu er toch een expert aanwezig is. Heb hem draadloos maar als mensen aanbellen duurt het denk 7 sec voor ik ze pas zie.

Ook is er redelijk wat tegen licht van de zon dan maakt die het beeld heel donker..

Terug kijken van beelden duurt ook een uur…

Maar ben er wel content mee, de meldingen komen wel op mijn scherm gelijk, dus als er mensen bellen en ik ben helemaal in de achtertuin, of waar ook ter wereld dan weet ik dat.

Wat een mooie optie zou zijn die ik ook mis. De bel of beweging meldingen, dat ik kan aangeven bel moet je wel een geluidje geven en bewegingen alleen een melding.

Beantwoorden

17 april 2018 om 08:38

Beste Erik,

Waarschijnlijk staat je stream kwaliteit heel hoog, je kunt deze het beste in advanced settings zetten op better streaming. Hij past de stream dan aan na de snelheid van het internet. Hierdoor kun je sneller zien wie voor de deur staat.

De optie omtrent meldingen gaan we bekijken of we deze in de toekomst, toe kunnen voegen aan de app.

Beantwoorden

17 april 2018 om 23:06
erikhot Gebruiker

Dank je voor de tip, wat is alweer t standaard wachtwoord om in die advanced settings te komen?

En als ik beelden terug wil kijken dan is dat ook mega traag, als ik een gebied opgeef van 2 uur dan duurt het eindeloos..

Beantwoorden

18 april 2018 om 07:10

Dag,

Om in de advanced serttings te komen, heb je het wachtwoord met min 12 karakters nodig wat je hebt aan moeten maken tijdens de installatie. Hierin moet ook een speciaal teken, hoofdletter en een cijfer in zitten.

Terkijken kan lang duren, door een oude sd kaart of lage upload snelheid.

Beantwoorden

17 april 2018 om 10:03
Vincent.vanneer Gebruiker

Ik heb bij de vorige deal zowel de binnencamera als de deurbel gekocht. De deurbel moet ik nog installeren maar de camera hangt alvast op zijn plaats. Ik ben op zich wel tevreden van het beeld dat de camera kan leveren maar vroeg mij af of er een “andere” mogelijkheid was om verbinding te maken met de camera. Momenteel is het zo dat de beelden via een server van jullie doorgestuurd worden naar de APP. Voor een “leek” die geen kennis heeft van TCP/IP is dit natuurlijk heel makkelijk maar ik heb een sterk vermoeden dat een rechtstreekse communicatie van zowel de deurbel als de camera voor minder vertraging zal zorgen. Hebben jullie een API of dergelijke voorzien waarmee ik aan de slag kan?

Beantwoorden

17 april 2018 om 10:27

Beste Vincent,

De DID code zorgt dat de verbinding via de server tot stand komt, daarna gaat hij rechtstreeks verbinding maken met de camera zonder dat de server hier aan te pas komt.

U kunt de snelheid optimaliseren door in de app beter streaming te kiezen. Hierdoor past hij de kwaliteit aan de internetsnelheid aan voor optimale weergave.

Er is helaas geen API om deze techniek te omzeilen.

Beantwoorden

17 april 2018 om 10:21
Oxboweend Gebruiker

Is het mogelijk om 2 alarmsystemen met camera te combineren? Of kun je enkel de losse camera’s toevoegen?

Beantwoorden

17 april 2018 om 10:27

Beste Oxboweend,

Je kunt beide alarmsystemen toevoegen aan de App, Waardoor ze tegelijk te bekijken zijn en allebei de systemen meldingen kunnen geven wanneer er iets gebeurd.

Beantwoorden

17 april 2018 om 10:24
Jochem0509 Gebruiker

Is er iets bekend over de afstand tussen de camera en de wifi router. Ik heb misschien interessen in de buiten camera (cam212) alleen is de afstand tussen de router behoorlijk en er zullen ook een aantal muren het signaal blokkeren. Kan iemand mij hier iets meer over vertellen?

Beantwoorden

17 april 2018 om 10:29

Beste Jochem,

Hoe is het bereik met je telefoon op die plaats? En zou het anders een optie zijn om een wifi repeater er tussen te plaatsen?

Beantwoorden

17 april 2018 om 13:35
Jochem0509 Gebruiker

Er is wifi bereik op de plek waar de camera moet komen hangen.

Beantwoorden

17 april 2018 om 15:36

Dag Jochem,

Wanneer de verbinding stabiel is, zal de camera hier dus gewoon werken.

Beantwoorden

17 april 2018 om 10:53
Caretaker75 Gebruiker

Is het bij de DID501 mogelijk om de beelden op te nemen op bijv een ipv de SD card?

Beantwoorden

17 april 2018 om 10:54
Caretaker75 Gebruiker

Ik bedoelde een NAS

Beantwoorden

17 april 2018 om 11:10

Beste Caretaker,

Het is niet mogelijk om hem te koppelen aan een NAS. Wel is het al mogelijk om beelden van de sd kaart te downloaden en te plaatsen op een NAS via uw telefoon. (Android). Bij Apple zal in de volgende update deze future worden toegevoegd.

Beantwoorden

17 april 2018 om 12:14
plmvg Gebruiker

Is het mogelijk de deurbel camera te benaderen via een ip adres zoals bij een reguliere ip cam?

Beantwoorden

17 april 2018 om 12:20

Dag Plmvg,

Nee, deze zijn ivm met veiligheid niet te benaderen via een webbrowser. Alleen via de app en de Windows software UGRS player.

Beantwoorden

17 april 2018 om 13:16
Tuck_Junior Gebruiker

Kan de buitencamera (cam212) ook met een netwerkkabel aangesloten worden? De afstand naar mijn vrijstaande garage is te groot voor wifi maar heb er wel reeds een netwerkkabel liggen.

Beantwoorden

17 april 2018 om 13:23

Beste Tuck,

de camera kan met een netwerkkabel worden aansloten, maar dan moet hij wel binnen hangen. Er zit een stekker bij namelijk met een verloop van USB naar UTP. Maar wanneer deze in het apparaat zit is er aan de achterkant een rubbertje open waardoor hij niet water dicht is.

Het zou dus waarschijnlijk beter zijn om aan de kabel een repeater te hangen met acces point functie. Dan werkt hij gewoon draadloos en is het signaal optimaal.

Beantwoorden

17 april 2018 om 15:55
TinCup Gebruiker

Ik heb bij een vorige deal de DID501 gekocht en ben er beste tevreden mee.
Er werd toen door de expert aangegeven dat er mogelijk een IFTTT koppeling zou komen in de toekomst.

Is er inmiddels duidelijk welke extra functionaliteit beschikbaar gaat komen en op welke termijn?

Beantwoorden

17 april 2018 om 16:33

Dag TinCup,

Fijn om te horen, dat hij na tevredenheid werkt.

Momenteel zijn ze dit nog aan het onderzoeken, helaas heb ik nog geen inzicht wanneer dit evt gerealiseerd kan worden.

Beantwoorden

17 april 2018 om 17:14
Pwee Gebruiker

Kun je middels de app altijd de camera van de deurbel gebruiken om te kijken zonder dat er gebeld word of beweging is?

Beantwoorden

17 april 2018 om 18:36

Beste,

Ja de camera is altijd te benaderen via de app. Hierdoor kunt u hem ook als bewakingscamera gebruiken.

Beantwoorden

18 april 2018 om 00:09
Yvonne1968 Gebruiker

@Secufirst-Expert: Het de deurbel al in mijn bezit van een vorige keer hier op iBood. Moet hem alleen nog installeren. Kan de DID501 Deurbel gewoon direct op de bedrading van de normale deurbel aangesloten worden? Aan de huidige deurbel zit een trafo aangesloten waarmee ik de deurbel aan en uit kan schakelen (mocht ik dit willen). Heb alle instellingen op de camera al gedaan, maar moet hem nog ophangen. Is er overigens ook een hoekprofiel te krijgen? Mijn deurbel zal niet direct/recht tegen de deurpost geplaatst kunnen worden omdat ik anders geen voldoende beeld zal krijgen te zien van wie er voor de deur staat.

Beantwoorden

18 april 2018 om 07:20

Beste,

De deurbel heeft zijn eigen trafo uit de doos nodig. Deze kan aangesloten worden op contact v- en v+.

De oude bel inclusief trafo sluit u aan op b1 en b2 dan blijft deze ook in werking namelijk.

Hoekprofielen zijn niet standaard beschikbaar om dat elke situatie anders is, wij adviseren altijd een kleine houte spie op maar er achter te zetten in de gewenste hoek.

Beantwoorden

18 april 2018 om 17:03
dsneijers Gebruiker

Hoe hoog moet de deurbel minimaal hangen om een persoon gemiddeld 1.85 volledig in beeld te krijgen?

Beantwoorden

19 april 2018 om 07:11

Beste,

De idealen hoogte is tussen de 1.40 en 1.50.

Beantwoorden

19 april 2018 om 07:12

Ideale :-)

Beantwoorden

18 april 2018 om 22:56
elroybrouwer Gebruiker

Hoe kan je met deze camera constant opnemen? En dat hij dan net zo lang opneemt totdat ik hem zelf weer stop. Want de “record button” doet dit niet voor zover ik weet en ik heb ook nog geen setting gevonden waar ik de opnameduur in kan stellen of zoiets.

Beantwoorden

19 april 2018 om 07:14

Beste,

De camera kan alleen via de ugrs player voor Windows langere opnames maken.

Opnames op de sd kaart zijn altijd 1 minuut en kunnen handmatig of bij beweging gestart worden.

Beantwoorden

20 april 2018 om 07:50
bokkiebeh Gebruiker

Heb ik een Sd kaart nodig om dingen terug te kunnen kijken of is het sowieso te downloaden van de server fabrikant?

Gaat om binnen en eventueel buitencamera

Beantwoorden

20 april 2018 om 08:32

Goedemorgen,

De beelden worden lokaal opgeslagen op een sd kaart. U dient dus een sd kaart te hebben voor opnames. U kunt beelden wel vanaf afstand terug kijken via de app.

Beantwoorden

20 april 2018 om 08:40
bokkiebeh Gebruiker

Ok dank je. Maar lees ook dat ze gratis te downloaden zijn via de app dus waarom zou ik dan een Sd kaart nodig hebben ?

Ander vraagje is hoe lang de stroomkabel is die erbij geleverd wordt?

Beantwoorden

20 april 2018 om 09:15
eva864 Gebruiker

Ik vermoed omdat je ze wel eerst ergens moet opslagen vooraleer je ze kan downloaden. Over het algemeen zit je niet live te kijken, klaar om op de opnameknop te drukken.

Beantwoorden

20 april 2018 om 09:20
bokkiebeh Gebruiker

Heb voor outdoor een ander merk via ibood en daar kan ik alles van de server fabrikant downloaden. Blijft op de server 1 week lang staan om te kunnen downloaden en dus geen enkele Sd kaart nodig.

Beantwoorden

20 april 2018 om 09:23
eva864 Gebruiker

Maar zoals de expert aangeeft, heb je hier dus geen server van de fabrikant. Met de app bekijk je de beelden van de SD-kaart.

Beantwoorden

20 april 2018 om 10:04

De stroomkabel is 1,5 meter. Verlengkabels zijn via onze website te bestellen van 1,8 meter.

De beelden worden opgeslagen op een sd kaart en zijn dan via de app te downloaden. U moet dus wel een sd kaart hebben.

Beantwoorden

20 april 2018 om 15:00
naru Gebruiker

is er dan een script mogelijk of plug-in om vb de data naar een nas te streamen of over te zetten?

Beantwoorden

20 april 2018 om 08:13
naru Gebruiker

Is de gevoeligheid in te stellen i.v.m huisdieren?

Beantwoorden

20 april 2018 om 08:34

Beste,

De gevoeligheid van de camera’s is in te stellen met de software. Bij de accessoires van het alarmsysteem is de gevoeligheid niet te wijzigen.

Beantwoorden

20 april 2018 om 15:38
bokkiebeh Gebruiker

Laatste 2 vragen voor mij:

Kan ik aannemen dat ik de camera overdag via de app gewoon kan uitzetten?

En als de Sd kaart vol overschrijft hij dan constant zodat je er verder niets aan hoeft te doen?

Beantwoorden

11 juni 2018 om 13:55
regenboogkonijn Gebruiker

Ik ben blij met de deurbel alleen jammer dat je de melding dat iemand aanbelt geen eigen ringtone kan geven.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.