14 maart 2018 om 00:01
iBOOD

Def Tech Audio

Def Tech Audio
Design, Audio, Perfectie

Definitive Technology is een Amerikaans audiomerk met een behoorlijke staat van dienst en valt onder DEI Holdings, bekend van merken als Denon, HEOS by Denon, Marantz, en Boston Acoustics. “Def Tech” is opgericht door Sandy Gross (audiolegende, o.a. Polk Audio) en maakt high end audio betaalbaar met een assortiment aan soundbars, koptelefoons, multiroom speakers en meer.

De prestaties liegen er niet om

Op het gebied van multiroom speakers laten ze qua geluidskwaliteit Sonos zelfs achter zich, sla de reviews er maar op na. Daarnaast is het merk een bepalende speler in haar thuisland Amerika. Wij zijn dus maar wat blij dat we een serie producten uit hun W serie mogen aanbieden, kom Definitive Technology checken en wees voorbereid om weggeblazen te worden.

14 maart 2018 om 00:07
raadstengel Gebruiker

Qua geluid beter dan Sonos belooft wat!

Beantwoorden

14 maart 2018 om 01:10
ASUIBOOD Gebruiker

Heb de indruk dat de “W Amp Draadloze Versterker” van 169,95 eigenlijk de “W Adapt Muziekstreamadapter” is en vise versa, kunnen jullie dit even nakijken ?
Alvast bedankt.

Beantwoorden

14 maart 2018 om 04:35
SBROUWER1983 Gebruiker

Inderdaad. Aan de achterzijde van de apparaten staat linksboven adapt & amp. Alleen bij de verkeerde producten.

Beantwoorden

14 maart 2018 om 06:37
Moderator Jim Moderator

Goedemorgen allebei!

Ik ga het direct even doorgeven aan iBOOD! Bedankt voor de scherpte! :-)

Groet!

Jim

Beantwoorden

14 maart 2018 om 09:45
Moderator Bas iBOOD Moderator

Goedemorgen,

We hebben het direct aangepast en zullen contact opnemen met iedereen die deze deal reeds gescoord heeft.

Excuus voor de verwisselde informatie.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

14 maart 2018 om 09:06
Anton68 Gebruiker

Kan je hier alle speakers op aansluiten, dus 4 en 8 OHM?

Beantwoorden

14 maart 2018 om 11:39

Dit ga ik even voor je navragen, Anton.

Beantwoorden

14 maart 2018 om 12:18

Connecting W Amp to Speakers

Your speakers should be rated to handle at least 75W for 8 Ohm speakers, and at least 150W for 4 Ohm speakers. Do not connect speakers rated at less than 4 Ohms to the W Amp.

Beantwoorden

14 maart 2018 om 09:54
robraba Gebruiker

Deze speaker ondersteunt geen wel of geen Spotify?

Beantwoorden

14 maart 2018 om 11:15
Tinussszzz Gebruiker

Ondersteunt wel spotify

Beantwoorden

14 maart 2018 om 10:56
McMotion Gebruiker

Als ik de W9 gebruik via mijn iPad of mijn Android telefoon, wordt dan het geluid van alle applicaties doorgestuurd naar de speaker zoals bij bijvoorbeeld AirPlay? Of moet dat per sé via de app of services die “ondersteund” worden zoals spotify connect?

Beantwoorden

14 maart 2018 om 11:34
MarcoBos1234 Gebruiker

Via de wifi werkt hij enkel met apps en services die ondersteund worden.

Als je hem gewoon via een kabeltje aansluit, dan pakt hij wel alle geluiden die op je toestel worden afgespeeld.

Beantwoorden

14 maart 2018 om 11:17
prindt Gebruiker

Hebben deze speakers chromecast ingebouwd? of kan ik deze op een andere manier aan google home verbinden?

Bedankt!

Beantwoorden

14 maart 2018 om 11:40

Dit ga ik voor de zekerheid even navragen, prindt.

Beantwoorden

14 maart 2018 om 12:19

Er zit geen Chromecast ingebouwd. Wel kun je een Chromecast Audio kopen en deze via de audiojack aan de speaker koppelen.

Beantwoorden

15 maart 2018 om 13:06
karl_smits Gebruiker

Of via de optische ingang?

Beantwoorden

14 maart 2018 om 12:12
McMotion Gebruiker

Specificaties W9: “Check de dropdown voor de verkrijgbare kleuren”. Is dit een foutje? Ik zie geen dropdown om de kleur te selecteren.

Beantwoorden

14 maart 2018 om 12:19

Dit is inderdaad een foutje. Deze speaker is enkel in de getoonde kleur verkrijgbaar.

Beantwoorden

14 maart 2018 om 12:30
kijkenkijkenkopen Gebruiker

Even in gedoken, mooi spul zeg!! Hier in Europa niet echt bekend maar in Amerika krijgt het serieuze reviews waar voornamelijk het geluid en design super hoog scoort! En prettig dat het uit te breiden is met andere merken/speakers.
https://www.cnet.com/products/definitive-technology-w-studio/
https://9to5mac.com/2016/04/22/review-definitive-w7-play-fi-airplay-competitor-home-wireless-music/

Ik wilde al een tijdje een Sonos-achtige installatie alleen ben ik niet zo’n fan van Sonos. Dit ziet er wel echt heel strak uit!
Zag ook nog dat Definitive Technology Apple Airplay 2 gaat ondersteunen. Hopelijk komt er dan ook een softwareupdate voor deze speakers.
https://www.onemorething.nl/2017/06/airplay-2-meer-dan-multiroom/

Ik ga er voor! :-)

Beantwoorden

14 maart 2018 om 12:46
Marcello_2000 Gebruiker

Kan je het geluid vertragen ivm synchroon lopen van beeld met geluid?

Beantwoorden

14 maart 2018 om 13:46
monkeyzoo Gebruiker

Dit lees ik op de Play fi website:

A/V-synchronisatie
U hoeft niet langer te luisteren naar het blikkerige geluid van de luidsprekers van uw laptop of tablet wanneer u naar video’s of YouTube kijkt. Activeer de Video-modus in de Play-Fi-app en stuur de audio naar het dichtstbijzijnde Play-Fi-product om van uw video te genieten met een premium draadloos A/V-gesynchroniseerd geluid.

Beantwoorden

14 maart 2018 om 13:08
mmmgielissen Gebruiker

Jammer dat de hoofdtelefoon zo snel weg was.. iBOOD kunnen jullie kijken of jullie er meer kunnen bestellen???

Beantwoorden

14 maart 2018 om 13:47

Helaas verwachten we geen extra voorraad van deze producten. Op=op!

Beantwoorden

14 maart 2018 om 13:14
Jurriaantjuh1 Gebruiker

Kan iemand mij vertellen wat het grote verschil is tussen de W7 en de W9 ?     Alvast bedankt!

Beantwoorden

14 maart 2018 om 13:22
Jurriaantjuh1 Gebruiker

Is de W7 voorzien van bluetooth bijvoorbeeld ?

Beantwoorden

14 maart 2018 om 13:41
Murphy88 Gebruiker

“The W9 is the larger of the two, offering six drivers, and a total of 180 watts of amplification. The smaller W7 has five drivers and 90 watts of power.”

De kleinere heeft een lager maximaal volume. Dat is m.i. het grootste verschil.

https://technabob.com/blog/2016/04/22/definitive-technology-w7-w9-wireless-speakers-review/

Beantwoorden

14 maart 2018 om 13:52

De W9 is als het ware 2 x W7 in een! Ik lees echter wel dat de W9 nóg beter geluid geeft dan de W7.

Beantwoorden

14 maart 2018 om 18:13
AudioX Gebruiker

Kan ik ook twee w7’s combineren met de soundbar voor een 7.1 opstelling? Heb ik hiervoor de draadloze versterker nodig of kan dit ook zonder? Ik neem aan dat het geluid dan gewoon synchroon loopt met de soundbar?

Beantwoorden

14 maart 2018 om 19:19
elfvissh Gebruiker

Kan hierop een antwoord gegeven worden ben ook benieuwd of het werkt alleen met de w7 speakers een 7.1 sound

Beantwoorden

15 maart 2018 om 16:59
AudioX Gebruiker

Zeer slecht dat niemand (moderator) ons een antwoord kan geven binnen 24u. Daarom sla ik deze deal over! Slecht ibood, zeer slecht!!

Beantwoorden

15 maart 2018 om 17:12

Als je zelf even de moeite had genomen om op hun site te kijken, was je er al lang achter gekomen dat dit niet mogelijk is. Helaas zijn ibood en hun moderators ook geen alles-weters. Zelf op onderzoek uitgaan en je bevindingen delen wordt zeer gewaardeerd.

Beantwoorden

15 maart 2018 om 17:24
AudioX Gebruiker

Link? Ik ben op onderzoek uitgegaan, maar heb er niks over kunnen vinden.. Ik bedoel dus twee w7’s combineren met de def tech w studio soundbar..

Beantwoorden

15 maart 2018 om 17:32

https://www.definitivetechnology.com/products/w-studio
Kijk bij de Q&A, daar stelt iemand de zelfde vraag.

Beantwoorden

15 maart 2018 om 17:59
AudioX Gebruiker

Bedankt voor je reactie. Dan sla ik hem toch over.

Beantwoorden

14 maart 2018 om 18:26
barthezje123 Gebruiker

Werkt deze enkel als ie aangesloten is met een stekker in het stopcontact ?

Beantwoorden

14 maart 2018 om 18:51
Moderator Niek Moderator

Goedenavond barthezje123,

Over welke deal gaat je vraag?

Beantwoorden

14 maart 2018 om 18:58
barthezje123 Gebruiker

Hallo,

Het gaat over  Def Tech Audio.

Beantwoorden

14 maart 2018 om 19:25
Moderator Niek Moderator

De speakers werken op netstroom inderdaad.

Beantwoorden

15 maart 2018 om 08:27
Fonny01 Gebruiker

Beste,

- Hebben zowel de W7 als W9 een bleutooth functie? M.a.w. kun je deze boxen ook gebruiken als bleutooth box?
- Een 2e vraag, hebben deze boxen een aux ingang of dergelijke (bv. aansluiting voor een optische geluidskabel + de benodigde modus hiervoor)? 
- Bij deze boxen is ook geen extra bas box vereist. Deze zit mee geïntegreerd neem ik aan?

Alvast bedankt

Beantwoorden

15 maart 2018 om 10:00

Wellicht helpt het om in het vervolg even de tekst en specificaties te lezen en afbeeldingen te bekijken, kom je een heel eind!

Om je toch helpen:
- Geen bluetooth (bluetooth reduceert de kwaliteit van geluid aanzienlijk), muziek streamen gaat via WiFi.
- Er zit een aux-ingang zodat je het ook bedraad kan aansluiten.
- De boxen zelf zijn alles-in-een, geen aparte sub vereist.

Beantwoorden

15 maart 2018 om 14:42
BertLenaert Gebruiker

Als je graag Bluetooth wilt, kan je er nog altijd een wireless bluetooth receiver aan koppelen (die zijn tegenwoordig spotgoedkoop). Inderdaad een zeker kwaliteitsverleis ten opzichte van WiFi, maar lang niet zo erg als vroeger… Ik heb zonet de W9 besteld en ga ook een Bluetooth receiver gebruiken voor wanneer ik meer flexibiliteit wil dan wat de def tech app mij biedt.

Beantwoorden

15 maart 2018 om 09:28
wallagh Gebruiker

Tekst bij streamer spreekt over 150watt vermogen. Volgens mij zit er geen versterker in.

Of je moet luidsprekers via tulppluggen aansluiten tegenwoordig. ????

Beantwoorden

15 maart 2018 om 10:14

Die tekst lees je niet bij de streamer maar bij de W amp versterker…
Speakers sluit je aan met ‘banana plugs’.

If you’re using speaker wire only (no banana plugs), simply loosen the binding
post caps to uncover the connection hole.

Beantwoorden

15 maart 2018 om 17:55
danielsl Gebruiker

De W7 besteld.  Als ik er 2 bestel, dan kan ik toch als stereoset gebruiken? Of ben ik dan beter af met 1 x de W9?

Beantwoorden

15 maart 2018 om 20:21
Moderator Lex Moderator

Hoi danielsl,

2x de W7 kun je inderdaad gebruiken in een stereo set-up.
Of je beter 2x de W7 wilt gebruiken of 1x de W9 is denk ik een persoonlijke keuze

Gr, Lex

Beantwoorden

15 maart 2018 om 18:37
mailliw Gebruiker

Ik heb een vraagje over de W Adapt Muziekstreamadapter.

Ik heb een home cinemaversterker en met speakers die bedraad aangesloten zijn.
Al mijn muziek staan op een NAS.

Kan ik dit apparaat aansluiten op mijn versterker en mijn muziek vanuit mijn NAS streamen naar mijn versterker en muziek bedraad beluisteren??

Beantwoorden

15 maart 2018 om 20:29
Moderator Lex Moderator

De W Adapt Streamer Kun je inderdaad aansluiten op je A/V Versterker.
Ook ondersteund deze streamer DLNA. Hiermee kun je dus inderdaad de muziek vanaf je NAS op je A/V versterker laten afspelen.

Ook heeft de streamer nog verschillende andere analoge ingangen ( 3 AUX IN—(Source 3) 1/8” mini jack connection from a smartphone, tablet or computer -  2 AUX IN—(Source 2) RCA connection from Blu-ray, cable/satellite -  1 OPT IN—(Source 1) connection from TV)

Connecting the W Adapt To Your Receiver: There are two ways to connect your W Adapt to your receiver: 1. Digital Out- this is a coaxial or optical connection to the receiver. (Recommended) 2. Audio Out – make an analog RCA connection to the receiver.

Zie ook de handleiding voor meer info:
Link

Gr, Lex

Beantwoorden

16 maart 2018 om 09:05
markkk75 Gebruiker

Klopt het dat Als ik mn iPhone of iMac via de Aix ingang op een W9 of W7 aansluit ik wel gewoon ook YouTube geluid etc kan afspelen?

Beantwoorden

16 maart 2018 om 09:25
Murphy88 Gebruiker

Dat klopt helemaal, speelt via de aix ingang gewoon het geluid van je telefoon (Youtube in jouw geval).

Beantwoorden

16 maart 2018 om 18:05
aklasse Gebruiker

Heb de soundbar goed geluid helaas is de app erg slecht. Na 3 mnd al een een reparatue moeten doen

Overgestapt op sonos is toch wel wat treedjes hoger dan deze zg high end bar.

Beantwoorden

16 maart 2018 om 18:07
aklasse Gebruiker

Ik heb trouwens de soundbar aangeschaft voor 649.00

Beantwoorden

16 maart 2018 om 18:27
sz666 Gebruiker

Kan ik 2 w7 ook met elkaar koppelen zodat ik stereo geluid krijg.

Beantwoorden

16 maart 2018 om 19:25
Moderator Niek Moderator

Goedenavond sz666,

Ja dat kan :-)

Beantwoorden

29 maart 2018 om 21:06
Bert.Adriaens Gebruiker

Ik heb net de W7 ontvangen en geïnstalleerd, en meteen enkele redenen om hem eventueel terug te sturen:

- Enkel internetradio te bedienen via de smartphone-app. Wanneer de speaker in pauze staat krijg je een enorm storende elektronische ruis.

- Na wat zoeken ontdekt dat de speaker uitgezet kan worden op een omslachtige manier: source & play knop tegelijk 10 seconden indrukken (is heel lang wachten voor deze functie)

- Zelfde manier terug aanzetten, maar gaat dan niet terug naar de vorige staat van zender, waardoor we eerst verbinding moeten maken met de smartphone-app, zender selecteren

Heel omslachtig allemaal om ’s morgens rustig radio te kunnen luisteren.

Zelf vinden we apps goed als ondersteuning, maar fysieke handelingen (aan/uit) primeren, omdat we niet constant met de smartphone willen bezig zijn.

Zijn er tips om dit op te lossen, anders gaat deze gewoon terug…

Beantwoorden

30 maart 2018 om 22:31
Ginozen Gebruiker

Ik heb ook de w9 ontvangen maar ik ben er nog niet in geslaagd deze te installeren. Al de faq geheel overlopen, youtube filmkes bekeken enz. volgens de faq krijg je na 4 sec duwen op de wifi knop of na 8sec duwen een 2tal tonen(wps of standaart installatie). Ik krijg 3 tonen na slechts na 13 a 14 seconden. Het toestel herstart en de led vooraan pinkt zonder stoppen nogal rap door na de herstart. Ik krijg er niks ander uit. Niks te vinden met de app op s7 samsung. De router is een linksys ea6500 die perfect werkt en zeker moet voldoen. Iemand nog een idee?

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.