22 januari 2018 om 10:30
iBOOD

Veho Audio

Veho Audio
Van alle markten thuis

Behoefte aan een nieuwe Bluetooth speaker? Een knaller van een koptelefoon? Handige in-ears voor tijdens het reizen? Hoe je ook wil luisteren naar je favoriete muziek via je telefoon, tablet of ander apparaat, deze Veho Flash Sale bevat de oplossing!

22 januari 2018 om 00:00
Moderator Bas iBOOD Moderator

De storing met de couponcodes is verholpen. Je kunt dus weer bestellingen plaatsen met een couponcode (indien je deze in je bezit hebt).

De foutmelding kwam bij onze payment service provider vandaan. In samenwerking met onze ICT-afdeling is het probleem inmiddels verholpen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Beantwoorden

22 januari 2018 om 13:19
Sisatitans Gebruiker

Kan ik deze niet in België kopen? Zou supergraag deze willen kopen!

Beantwoorden

22 januari 2018 om 13:41
eva864 Gebruiker
22 januari 2018 om 14:43
Official Product Expert Veho-Expert Official Product Expert

Thanks Eva864, your help is appreciated! :)

Beantwoorden

22 januari 2018 om 17:14
Sisatitans Gebruiker

Beste, is de bass goed op deze koptelefoon?

Beantwoorden

22 januari 2018 om 18:06

Dear Sisatitans, this depends on what headphone style you’d like? ZB-6 and ZB-2 are both excellent. Personally I own the ZB-6 which i use around the house and in the gym! I hope that helps.

Beantwoorden

22 januari 2018 om 23:11
Sisatitans Gebruiker

That’s amazing! I ordered the Zb6 and was curious about the performance and especially the bass, people were saying it was pretty mediocre, and anothing thing, is there any carrying pouch i can buy for this headphone?

Beantwoorden

23 januari 2018 om 10:37

Great, sadly this model doesn’t come with a carry pouch but i’m sure you’ll be able to find one pretty easy! Enjoy :)

Beantwoorden

23 januari 2018 om 07:23
fritzzzzzzzzzzzzzz Gebruiker

Weet iemand of de veho zb1 bluetooth in-ears regenbestendig is?

Beantwoorden

23 januari 2018 om 10:44

Hi, this model is sweat resistant and not rain proof (officially) 8 hour battery life they’re good for running.

Beantwoorden

23 januari 2018 om 11:12
Clipperke Gebruiker

@Veho-Expert:
You say you own the ZB-6 And use it in the gym etc. Aren’t the ear covers annoying while working out? I use the treadmill a lot and to me it looks to be heavy and uncomfortable. Toughts?

Beantwoorden

23 januari 2018 om 12:00

Hi Clipperke, personally I use them for light cardio (running machine) and lifting weights and love them! ZB-1 are designed for the gym and with an 8 hour battery life/sweat resistant these are perfect for fitness classes/running etc. Its always personal choice and dependent on use. I’m here to give advise :) I hope that helps.

Beantwoorden

23 januari 2018 om 11:33
Sisatitans Gebruiker

Any pouch you reccomend? Also is the Zb6 a premium headphone? Like does it feel premium?

Beantwoorden

23 januari 2018 om 12:09

Hi, The ZB-6 has a soft rubber touch and overall design/feel are premium and at this ibood price a crazy deal for quality. You’ll be able to purchase a generic case from amazon i’m sure.

Beantwoorden

23 januari 2018 om 12:03
Mexs Gebruiker

The bluetooth ZB-1 headphones. How is the sound quality? I personally prefer a good and deep bass, and I wonder if a 20 euro costing product can be that good. Could anyone tell me more about that? Maybe any personal reviews?

Beantwoorden

23 januari 2018 om 12:12

Hi Mexs, ZB-1s have been very popular on previous sales so i hope someone can confirm for sub €20 these are great value for money/Quality.

FYI – You can change audio settings on most mobiles to suit base expectations.

Beantwoorden

23 januari 2018 om 12:35
sandeept Gebruiker

@veho-expert

Does the ZB-6 pair with multiple devices at once? Can I switch from my mobile phone to my laptop without having to pair it again?

Beantwoorden

23 januari 2018 om 12:47

Hi, no you can only pair one devise at once but once paired can repair to another quickly.

Beantwoorden

23 januari 2018 om 13:41
bvanvelsen Gebruiker

When reading reviews of the ZB-1 and ZB-2 I notice that most concerns are about the headphones not staying in the ears and you need to do some ‘adjustments’ to keep them in place while running. Any feedback on this? Is this a recurring issue? How to prevent this from happening?

Thank you for the feedback

Beantwoorden

23 januari 2018 om 17:33

Hi, more than likely they didn’t use the different size ear buds provided. also the ZB-2’s don’t have the ear clips/aren’t designed for sports unlike the ZB-1.

I hope that makes sense and fills you with confidence! :)

Beantwoorden

24 januari 2018 om 00:07
pieterb23 Gebruiker

Ordered 2 pair of ZB-6’s, why does it take till February 5th to deliver??

Beantwoorden

24 januari 2018 om 00:22
Moderator Paul Moderator

Because the products are not in stock of iBOOD yet. 
De producten moeten nog vanuit de leverancier naar iBOOD geleverd worden.

Beantwoorden

24 januari 2018 om 07:32
djmarc011 Gebruiker

Last year i bought the ZB1 but after using it twice i was very disappointed. If i keep my phone in my jeans pocket, it interferes all te time. Even streaming from my smart watch will interfere sometimes.

Beantwoorden

24 januari 2018 om 09:56
ikke4 Gebruiker

beste moderator,

ik heb twee bestellingen gedaan (bleek achteraf nog meer koptelefoons nodig te hebben) maar nu wil ik de twee bestellingen combineren. maar als ik de vraag indien gebeurt er weinig met mijn formulier als ik de “verstuur je vraag” knop indruk…….  (ie edge / chrome )

Beantwoorden

24 januari 2018 om 10:10

Je kunt helaas geen producten aan je reeds geplaatste bestelling toevoegen. Je kunt er wel voor kiezen om je gehele bestellingen opnieuw te plaatsen en vervolgens jouw eerste bestelling kosteloos te annuleren.

Beantwoorden

24 januari 2018 om 14:32
manke_nl Gebruiker

Zou fijn zijn als dat uiteindelijk kan.

Nog mooier is over meer dagen en dan met de opties alles op 1 datum en deelzending tegen meerprijs.

Beantwoorden

24 januari 2018 om 11:12
naamVoorForum Gebruiker

Beste,

Zijn knoppen van Veho ZS-3 In-Ears met Mic. en Bediening, tegebruiken bij smartphones of zijn ze enkel gebruikbaar bij Iphones ?

Beantwoorden

24 januari 2018 om 11:43

Hi, the ZS-3s mic/controls can be used with most smart phones – Android/Apple plus many others

Beantwoorden

24 januari 2018 om 11:18
gbreukel Gebruiker

Hallo,

Hoe laad je de Veho ZB1 Bluetooth In-ears op? Zit er een usb-kabel bij? Moeten er batterijtjes in?

Beantwoorden

24 januari 2018 om 11:49

Hi, you’ll receive a micro USB lead with them which you can use to charge the internal battery which will last up to 8 hours ( 3 hour charge time) !

I hope this helps.

Beantwoorden

24 januari 2018 om 15:52
gbreukel Gebruiker

@ibood er gast iets mis in jullie app. Ik heb de veho zb1 bluetooth besteld en betaald. Ik heb een mail dat de bestelling rond is en betaald. In de app staat hij nog steeds als in bestelling, dus nog niet afgerond.

Beantwoorden

24 januari 2018 om 16:02

Hoi gbreukel,

Ik zie dat je bestelling goed is doorgekomen!

Groeten,
Bas

Beantwoorden

24 januari 2018 om 14:30
meemai Gebruiker

I own the VEHO ZB-6 two days ago I took it off and the plastic band around the head ripped.

I checked the place were it snapped on the other side. Sadly on close inspection I noticed that there was a rip. 
So the side that snapped probably also was already ripping slowly.

The position of the snap and the rip on the other side are on the same spot. I own the VEHO ZB-6 since August 2017 and I never stored it in a bag or anything.
I either had it on me on my head around my neck. At work I would store it on top of a shelf.

I am sad that it broke so fast.

Beantwoorden

24 januari 2018 om 19:50
Ramon1989 Gebruiker

Is dit product retouneerbaar als je niet tevreden bent.

Beantwoorden

24 januari 2018 om 20:42
Moderator Paul Moderator

Je kunt gebruik maken van de 14 dagen zichttermijn. Je krijgt dan het aankoopbedrag teruggestort. Alleen de kosten van het retourneren zijn voor eigen rekening.

Beantwoorden

24 januari 2018 om 21:50
Mahmoedd Gebruiker

Hallo,

Ik wilde zojuist de veho koptelefoon bestellen en heb een vouchercode ingevoerd. Kreeg een notificatie dat de code correct was, maar toen ik op Paypal drukte, kreeg ik een bericht dat de code niet geldig is

Beantwoorden

24 januari 2018 om 21:51
Mahmoedd Gebruiker

Dit is een geldige code. Hoe zorg ik ervoor dat ik de bestelling kan plaatsen met mijn geldige code?

Beantwoorden

24 januari 2018 om 21:57
Moderator Paul Moderator

Ik vrees dat je zal moeten bestellen zonder de code. Eerder vandaag werd namelijk aangegeven:

We ervaren momenteel problemen met het gebruiken van kortingscoupons. We werken aan een oplossing.

Beantwoorden

24 januari 2018 om 22:01
Mahmoedd Gebruiker

Ik heb zojuist geprobeerd om te bestellen (zonder code) met PayPal, Visa en zelfs IDEAL, maar krijg steeds een fout melding.

Er is iets fout gegaan!

Ga terug naar de aanbieder en probeer het opnieuw.

Beantwoorden

24 januari 2018 om 22:12
Moderator Paul Moderator

Misschien helpen de volgende suggesties: 
-  cookies & cache opschonen 
-  uitloggen en opnieuw inloggen 
-  adblocker uitschakelen 
-  bestellen via een andere browser 
-  bestellen via een ander apparaat 
-  tijdens het bestelproces geen gebruik maken van vpn verbinding 
-  bestelling afronden via 3g/4g ipv via wifi (bij mobiel apparaat)

Beantwoorden

25 januari 2018 om 02:03
m-kruse Gebruiker

Weet iemand of de ZB-1 en/of de ZB-2 compatible zijn met TomTom Spark 2 sporthorloges?

Beantwoorden

25 januari 2018 om 10:33

Hi m-kruse. While we have not tested with that specific device, I am confident that yes both will work 100%.

Beantwoorden

25 januari 2018 om 13:52
mari-yolanda Gebruiker

Hoe kun je de veho zb  6 opladen? Hoelang duurt dat? Zit er een goed geluid in. Is de koptelefoon voor kleine of grote oren?

Beantwoorden

25 januari 2018 om 14:29

Hi mari-yolanda. Charge using MICRO-USB (included). A full charge is 3 hours. The sound is EXCELLENT. They are good for small and large ears. Unless you have giant ears you will be fine.

Beantwoorden

25 januari 2018 om 20:20
spelt2 Gebruiker

@iBood: al 3 dagen probeer ik een ZB-6 te bestellen en al 3 dagen geeft de tell-a-friend code foutmeldingen! Alle adviezen zoals hierboven beschreven geprobeerd maar geen enkel resultaat! Kom met een goede oplossing want zo maak je klanten lekker met helemaal niets!

iBood onwaardig…

Beantwoorden

25 januari 2018 om 23:52
RuudH Gebruiker

@ibood  Ik heb de veho zb1 bluetooth besteld en betaald (is ook van de rekening gegaan). Ik heb een bevestigingmail gekregen dat de bestelling rond is en betaald. In de app staat hij nog steeds als in mijn winkelmandje, dus niet afgerekend

Beantwoorden

25 januari 2018 om 23:55
Moderator Paul Moderator

Een enkele keer wordt de winkelmand niet automatisch geleegd na het afronden van een bestelling. Als je de bevestigingsmail hebt ontvangen en de aankoop zichtbaar is onder Mijn iBOOD, ben je er zeker van dat het gelukt is. 
Je kunt met een gerust hart de winkelmand handmatig leegmaken.

Beantwoorden

6 februari 2018 om 17:17
rob9100 Gebruiker

!!! Ontvangen, wat niet erg duidelijk in de handleiding staat…

drie seconden vast houden dan gaat hij aan en “zegt” power on, blijven vasthouden, dan volgt “paring”.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.