19 januari 2018 om 00:00
iBOOD

iPhone Cases

iPhone Cases
Best mogelijke bescherming

Met de gloednieuwe en bijzonder capabele iPhone-hoesjes van Mous Limitless voorzie je je telefoon niet alleen van een mooi jasje, maar ook de best mogelijke bescherming. Of hij nu een metershoge val maakt of iemand er per ongeluk op gaat zitten, met Mous Limitless is je iPhone veilig.

De AiroShock-technologie zorgt ervoor dat de impact van elke val wordt gereduceerd tot werkelijk niets. Dankzij de ietwat uitstekende bovenrand van het hoesje is je scherm daarnaast ook veilig: geen gebroken display dus na een enkele val.

Het enthousiasme voor dit product is zelfs zo groot dat het één van de meest succesvolle IndieGoGo-campagnes ooit is. En nu kun je ze direct en gemakkelijk bemachtigen, hier bij iBOOD!

Het iPhone X Mous-hoesje in actie

19 januari 2018 om 00:19
whoeipingo Gebruiker

Ja hoor… Had ik zelf al in de UK gekocht voor de helft meer staan deze top cases gewoon op IBOOD. Toch nog maar 1 kopen. Compleet goed setje voor een top prijs!

Beantwoorden

19 januari 2018 om 07:35
Moderator Jim Moderator

Top Whoeipingo! Een citytrip naar Londen is natuurlijk ook nooit verkeerd… :-)

Groetjes!

Jim

Beantwoorden

19 januari 2018 om 07:29
mdrongelen Gebruiker

Idd erg tevreden over deze case. Een stukje dikkere iPhone maar wel goed beschermd.

Ook de screenprotector lijkt kwalitatief beter te plakken en blijven zitten.

Beantwoorden

19 januari 2018 om 07:34
Moderator Jim Moderator

Goed om te horen mdrongelen! 

Bedankt voor de feedback!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

19 januari 2018 om 09:03
Shawnvl Gebruiker

Ik zie dat er een magnetische houder bij zit. Kun je dan nog steeds je toestel draadloos laden?

Beantwoorden

19 januari 2018 om 09:46
ThomK Gebruiker

De vorige keer deze hoes besteld, en de magnetische houder ontbrak. Zie klachten op productforum van de vorige keer. Kregen toen een tegoedbon van 5 euro in de plaats.

Beantwoorden

19 januari 2018 om 19:25
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Shawnvl,

De magnetische houder zit er inderdaad niet bij. Dit is inmiddels aangepast in de tekst.

Beantwoorden

20 januari 2018 om 11:04
mdrongelen Gebruiker

Nu het plaatje nog, en die terugkerende YouTube filmpjes als je de reacties wil openen op iOS

Beantwoorden

19 januari 2018 om 09:49
ThomK Gebruiker

Vorige keer deze hoes besteld, maar heb ‘m er na een maand alweer vanaf gegooid. Maakt je telefoon bijna 2x zo dik, en vrij onhandelbaar. De screen protector gooide ik er na een dag al vanaf, die zorgde ervoor dat de touch functies toch een stuk minder soepel gingen. Ik had de parelmoer optie genomen, en het parelmoer begon vrij snel ‘af te bladderen’, waardoor ik steeds schilfertjes in m’n zak had. Zou ff verder zoeken naar een dunnere optie als je, zoals ik, je telefoon vaak in je broekzak draagt.

Beantwoorden

20 januari 2018 om 07:58
michieltjedebieltje Gebruiker

zelf de carbon versie voor de X, zoals al benoemd is hij duidelijk dikker dan de iphone, beschermd daardoor de camera aan de achterkant ook goed (voor zover nodig), maakt mooie degelijke indruk, Re zijkant sluit net niet naadloos aan waardoor er een lichte slingering is ter hoogte van de Re knop, gelukkig niet storend en niet van invloed op de werking van de knop,

minpuntje vind ik de screenprotector, teveel ruimte tussen de (bolle) rand van de case en de rand van de screenprotector, dat voel je duidelijk met je duim elke keer als je naar boven strijkt, ik heb al screenprotector besteld die groter is en hopelijk beter aansluit

Beantwoorden

20 januari 2018 om 11:14
Jhvanoostveen Gebruiker

Op de website van mouse limitless krijg je wel een magneethouder er bij het plaatje staat er ook bij iBOOD vind dat ze extra korting moeten geven off gratis verzend kosten.

Beantwoorden

20 januari 2018 om 22:48
TheBazZ Gebruiker

Slecht verhaal weer ibood, bah. Ik dacht ook: he mooi, magneethouder erbij zoals te zien op t plaatje. Moet ik blijkbaar de reacties napluizen om achter de feiten te komen. Ik ga wel eerst kijken of ie elders compleet te krijgen is, desnoods voor een tientje meer.

Beantwoorden

21 januari 2018 om 16:43
egunnarm Gebruiker

Voor de iPhone 6 is het ook te bestellen?

Beantwoorden

21 januari 2018 om 18:26
Moderator Niek Moderator

Goedenavond egunnarm,

Voor het iPhone 6 hoesje klik hier.

Beantwoorden

21 januari 2018 om 18:37
egunnarm Gebruiker

Bedankt, en besteld

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.