12 januari 2018 om 00:00
iBOOD

4K Blu-ray Films

4K Blu-ray Films
Voetjes omhoog en kijken maar

Nu we toch echt mídden in de winter zitten en de tijd van picnicks en dagjes aan het strand ver achter ons ligt, is weinig zo ontspannend als een filmpje opzetten. In deze Flash Sale vind je de nieuwste en mooiste films in een ongekende 4K beeldresolutie.

Of je nu zoekt naar een aangrijpende dramafilm of een spannende sci-fi klassieker, we hebben ze allemaal in de aanbieding!

12 januari 2018 om 08:16
LOUD Gebruiker

Voor de puristen, veel van de titels zijn niet ECHT 4K. Maar remasters van 2K. Dit is een beetje mediamarkt verkoop techniek. Ziet er dus ook in de verste verte niet uit zoals echte 4K film. Dat jullie dat even weten als consument, want dt staat erboven niet bij natuurlijk.

vb. Inferno:

It is not real 4K in any material way due to having a final master at 2K.  Studios have upscaled the 2K image to 4K and retouched the content for your 4K UHD TV.  You should see some visual improvement over a standard 1080p Blu-ray.

Beantwoorden

13 januari 2018 om 06:29
Taned Gebruiker

Dus als ik het goed begrijp zijn deze niet af te spelen op een “gewone” blu-ray speler ?

Beantwoorden

13 januari 2018 om 10:09
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Taned,

Dat klopt inderdaad. Deze blu-ray films zijn alleen af te spelen met ultra hd blu-rayspelers.

Beantwoorden

13 januari 2018 om 23:48
mdrongelen Gebruiker

Normaal €40,-…. geloof je t echt?

Beantwoorden

13 januari 2018 om 23:57
fdirckx Gebruiker

voorbeeld

http://www.mediamarkt.nl/nl/product/_starship-troopers-traitor-of-mars-4k-ultra-hd-blu-ray-1527935.html

niet echt 39,95  de aanbieding is wel iets goed koper bij deze film maar die wil je niet eens in 4k zien meuk film hehe

Beantwoorden

14 januari 2018 om 15:30
mdrongelen Gebruiker

Met die prijzen maken ze t kapot hè…

Beantwoorden

14 januari 2018 om 00:06
aklasse Gebruiker

Al die discussies over 4 k. Geloof me maar is echt wel een meerwaarde. Sinds een week 4k ik vindt het geweldig.

Beantwoorden

14 januari 2018 om 15:30
mdrongelen Gebruiker

Ik bond t echt tegenvallen. Zeker met het HDR (Netflix)

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.