11 januari 2018 om 00:00
iBOOD

Speakers & Headphones

Speakers & Headphones
Laat de muziek spreken

Voor deze Flash Sale schieten woorden tekort, maar zoals Hans Christian Andersen ooit zei: waar woorden tekort schieten spreekt de muziek. Daarom: laat de muziek spreken door de speakers of headphones van jouw keuze. Maar wees snel, want...

LET OP

Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT. 

11 januari 2018 om 00:12
Ozzy Gebruiker

http://www.mediamarkt.nl/nl/product/_ultimate-ears-wonderboom-lilac-1503018.html

Niet echt scherp geprijsd iBood, dat kan beter… hier gratis verzonden ipv 5,95 dus ben je goedkoper uit en morgen in huis.

Beantwoorden

11 januari 2018 om 10:54
Moderator Bas iBOOD Moderator

We hebben onze prijs aangepast, bedankt voor je alertheid :-)

Beantwoorden

11 januari 2018 om 01:27
nossie01 Gebruiker

Het Pioneer DJ startpakket is €100 voordeliger en ook nogeens verzendkosten en morgen in huis bij Coolblue, Dus niet echt een aanbieding, nu nog de mogelijkheid om jullie prijs aan te passen voordat morgenochtend de massa dit ziet. zie deze link

https://www.djgearshop.nl/product/741779/pioneer-ddj-wego4-starterspakket.html?tid=aud-297063375976:pla-339912891589&ref=370498&gclid=Cj0KCQiAkNfSBRCSARIsAL-u3X_qy6vkHW18ejVggvzJ6bPPQ4-9wMKdFXjK0hwZf__LVszlxe9VXVoaAmfkEALw_wcB

Beantwoorden

11 januari 2018 om 09:50

We hebben onze prijs aangepast! Bedankt voor het melden.

Beantwoorden

11 januari 2018 om 09:51
blackfin Gebruiker

Zo…. dikke aanbieding van Ibood, 50 euro onder retail prijs en 105,95 duurder dan de concurrent. Vergeet niet dat de klantenservice bij CB oneindig veel beter is dan de ’service’ van Ibood (kom het mij nog eens vragen in een enquete Ibood, ik krijg na 4 paginas een error).

Beantwoorden

11 januari 2018 om 09:54
blackfin Gebruiker

Oke prijs aangepast maar…. CB heeft gratis verzending, Ibood vraagt €8,95 + langere levertijd + niet bestaande custormer service…mmm moeilijke keuze Ibood. Kijk ik koop regelmatig wat bij jullie vanwege groot prijsvoordeel, neem dat voordeel weg en ik kan geen goede reden meer bedenken waarom ik bij jullie iets zou kopen.

Beantwoorden

11 januari 2018 om 23:10
Moderator Paul Moderator

Hallo blackfin,

Is er een lopende kwestie waar ik je misschien bij kan helpen?

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

12 januari 2018 om 15:05
graafie Gebruiker

Haha, Fail, en nee hier hoeft geen lopende kwestie voor te zijn.
Dit is gewoon slecht!
Mediamarkt is toch altijd de goedkoopste, en super goed in het checken van prijzen.
iBood is tegenwoordig de outlet van Mediamarkt, en normaal gesproken goedkoper dan de concurent.

Nu hebben jullie de prijs “aangepast” met het Mediamarkt principe, altijd de laagste prijs, maar jullie hadden toch net iets goedkoper moeten zijn. Nu met verzendkosten zijn jullie nog steeds duurder. Minder service, voor een hogere prijs. Daar heeft #blackfin echt wel een punt.

iBood is niet meer wat het geweest is de laatste tijd. Alhoewel, de belachelijke verzendkosten die tegenwoordig gerekend worden waren er vroeger ook al. Alleen kon het toen verantwoord worden omdat de prijzen veel lager lagen dan de concurent. Zelfs zonder dat het refurbished zooi is. Want dat was er vroeger ook niet.

En bovendien de refurbished zooi van nu is minder scherp geprijsd dan de echte aanbiedingen van voorheen.

En ja, af en toe hebben jullie wel eens een leuke aanbieding, want ik ben nog steeds klant.
Maar vaak is het exotisch spul dat nergens anders te krijgen is, of echt ouder/EOL spul wat in grote partij op de plank licht bij leverancier die er vanaf wil. Of gewoon, tsja, voor die enkele euro(cent) verschil met een andere stenen winkel wil ik niet tig kilometer rijden…

Beantwoorden

12 januari 2018 om 23:39
Moderator Paul Moderator

Blackfin sprak over “niet bestaande customer service” en daar reageerde ik op. 
Of een deal wel of niet interessant genoeg is, mag iedereen voor zichzelf beoordelen.

Beantwoorden

11 januari 2018 om 03:22
MDC2000 Gebruiker

Grappig, IBOOD is bijna 110€ duurder dan de collega, Iemand aan het slapen tijdens zijn prijszetting, en dan nogmaals extra verzendkosten ons laten betalen, dit is van 10 jaar geleden om nog verzendkosten aan te rekenen bij zo’n bedrag, wordt tijd dat ze meegaan met hun tijd.

Beantwoorden

11 januari 2018 om 09:50

We hebben onze prijs aangepast! Bedankt voor het melden.

Beantwoorden

11 januari 2018 om 12:46
MDC2000 Gebruiker

Maar is het niet de bedoeling dat jullie betere voorwaarden aanbieden?

Beantwoorden

11 januari 2018 om 05:10
richieboy8 Gebruiker

Ontvangen jullie geen nieuwsbrieven? Gister hebben we ( tm 12 januari te gebruiken) een voucher ontvangen voor gratis verzending

Beantwoorden

11 januari 2018 om 06:43
Zenge Gebruiker

Die worden niet naar iedere Ibood-gebruiker gestuurd, maar naar een selectie die vermoedelijk al een tijdje niets hebben besteld. Helaas maar waar.

Beantwoorden

11 januari 2018 om 05:11
richieboy8 Gebruiker

Jammer dat die audiosonic weg is. Was 40 wat en portable voor een echte topprijs

Beantwoorden

11 januari 2018 om 09:25
hansspin Gebruiker

Nooit een voucher ontvangen de afgelopen weken? Wanneer is die verstuurd dan, kan iemand dat zeggen? Het is wel  apart dat ik inderdaad de laatste tijd veel besteld heb…

Beantwoorden

11 januari 2018 om 09:26
hansspin Gebruiker

Bovenstaande reactie was voor Zenge.

Beantwoorden

11 januari 2018 om 10:09
Poekie2 Gebruiker

Weet iemand wat de kwaliteit is van de koptelefoons van het merk ‘Uitverkocht’? Dank.

Beantwoorden

11 januari 2018 om 10:55

Ik snap de hint, Poekie2 ;-) We hebben zojuist alle uitverkochte producten verwijderd, om zo het overzicht te houden.

Beantwoorden

11 januari 2018 om 11:13
Poekie2 Gebruiker

Waarvoor dank. Nu hoef ik niet verder reviews op te zoeken. :-)

Beantwoorden

11 januari 2018 om 10:26
dirkvr52 Gebruiker

Dit vind ik een echte schande iBOOD! Op 15 december bestelde ik twee zwarte Edifier hoofdtelefoons als Kerstcadeau. Deze werden op 19 December geleverd in de witte uitvoering. Kan uiteraard gebeuren. Verschillende malen contact opgenomen met iBOOD om de juiste kleur te bekomen. Er kon echter niets aan verholpen worden, met de laatste communicatie hierover van iBOOD afgelopen zaterdag (6 januari). En dan staan deze leukweg weer te koop op 11 januari. Mooie klantenservice.

Beantwoorden

11 januari 2018 om 10:51
blackfin Gebruiker

Tja… bij Ibood heeft men als gevolg van het business model een nogal beperkte customer service.

Beantwoorden

11 januari 2018 om 11:19

Hoi Dirk,

Ik kan me goed voorstellen dat je hier vreemd van op kijkt.

Mijn collega’s van onze Customer Service kijken naar de beschikbaarheid van producten op het moment dat zij jouw case afhandelen. Zij hebben hierbij geen zicht op toekomstige beschikbaarheid. Hierdoor kan het gebeuren dat jij eerder te horen kreeg dat de zwarte hoofdtelefoon niet nagestuurd kon worden, maar dat deze een week later wél beschikbaar is.

Onze excuses voor deze situatie.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

11 januari 2018 om 11:52
LOUD Gebruiker

Als er dan weer beschikbaarheid is, dan handelen jullie toch eerste de mensen af die nog afgehandeld moeten worden.

En waarom negatieve reacties deleten? Hoe sneu!

Beantwoorden

11 januari 2018 om 11:59

Je bericht is verwijderd omdat dit een topic is over speakers en hoofdtelefoons, niet over schoenen.

Voor verdere vragen verwijs ik je graag door naar community@ibood.com.

Beantwoorden

11 januari 2018 om 20:04
Boei3nd3r Gebruiker

Dank, leuk die pioneer set, besteld bij coolblue :)

Beantwoorden

11 januari 2018 om 20:23
pbax82 Gebruiker

De street by 50 headphones bleken bij uitpakken al defect. De hoofdbeugel is van goedkoop plastic en zat los. Vielen gebroken stukjes plastic uit de verpakking. Teruggestuurd maar mijn service verzoek is nog in behandeling. Heb inmiddels een andere koptelefoon gekocht. Geen aanrader! Impuls aankoop geweest, had even de reviews op internet moeten lezen. Is wel een prachtige korting. Maar het product blijkt van zeer inferieure materialen te zijn gemaakt.

@ ibood… zou iemand eens naar mijn serviceverzoek uit december willen kijken svp? Dank

Beantwoorden

11 januari 2018 om 23:16
Moderator Paul Moderator

Jouw bericht zal ik doorgeven aan de klantenservice, zodat het verzoek verder afgehandeld kan worden.

Beantwoorden

11 januari 2018 om 20:56
BertusP Gebruiker

Pfft die je boom en wonderboom waren wel erg snel weg vanochtend. Komen er nog nieuwe? Wil nog wel een extra boom 2 aanschaffen :)

Beantwoorden

11 januari 2018 om 23:14
Moderator Paul Moderator

Het is een opruimingssale, dan kunnen de beschikbare aantallen klein zijn. En op is echt op helaas.

Beantwoorden

12 januari 2018 om 02:20
Swenvandeneijkel Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een link naar een identiek product

Beantwoorden

12 januari 2018 om 08:18
sandhaas Gebruiker

Van deze (de belgische aanbieding) weet ik het niet zeker, maar die van @swenvandeneijkel is refurbished. Ik denk dat de aanbieding van iBood een nieuw toestel betreft.
Is dus een beetje appels en peren vergelijken

Beantwoorden

12 januari 2018 om 22:43
Mrkopts Gebruiker

Ik heb bet eens opgezocht klopt dat de hoofdtelefoon van sms audio van het jaar 2013 stamt. Als ik hem ga opzoeken vind ik namelijk hem terug voor 76 dollar, in plaats van de 300 die jullie vermelden.

Ik heb hem namelijk net besteld maar lijk er nu reeds wat spijt van te hebben.

Beantwoorden

12 januari 2018 om 23:43
Moderator Paul Moderator

iBOOD vergelijkt ten opzichte van de oorspronkelijke adviesprijs en niet met een huidige verkoopprijs elders (die elk moment weer aangepast kan worden). Uit welk jaar de hoofdtelefoon stamt is me niet bekend.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.